• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Day of Colours (2C-b)

Dimethyltryptamine

Experimenterende gebruiker
Beste Trippers,

Ik heb een waar spectakel mogen aanschouwen en wilde dit even met jullie delen.
Als iemand zich hierin herkent of iets vergelijkbaars heeft mogen meemaken hoor ik dat heel graag. Het is een wat lang verhaal, maar zeker de moeite waard om te lezen.

A Day Of Colours.

Substance: 2c-b 2x 12~14mg.
Who: Miss Smog and Nickkiss
Where: Home sweet Home
When: 30th of may 2014

+/- een uur na inname van de 2 2C-btjes kwamen de kleuren intens tevoorschijn.
Het leek wel alsof voorwerpen gekleurde aura's kregen en dat er overal om me heen kampvuurtjes aan het wakkeren waren met een diep paarse blauwe en roze licht. Zonder dat je de kampvuurtjes kon zien zeg maar. Kort daarna verschenen er overal glinstertjes en kleine felgekleurde, puntjes die aan en uit gingen. Dit was nog maar het beginstadium van een soort sprookjesachtige 'droomvlucht' waarin ik de hoofdrol speelde. Het dekbed wat over mij heen lag kreeg groene schaduwen op de uitstekende gedeeltes, kort daarna veranderde de structuur van het dekbed naar een soort van maanlandschap, en begon het te golven. Zodanig mooi en realistisch dat ik het ging aanraken. Dit omdat het dekbed/maanlandschap ook vloeibaar leek te zijn. Vlak voor mij begonnen er sliertjes van een cm of 10 te wapperen, deze zaten vast aan het dekbed. Ze wapperden van me weg, net alsof ik constant hard aan het blazen was. De sliertjes waren paars, blauw of groen. Ook dit leek weer zo echt dat ik met mijn handen er doorheen wilde gaan. De sliertjes verlengde zichzelf toen ik dit deed en gingen via mijn handen de lucht in, waarvan sommige zelfs tussen mijn vingers door gleden voordat ze de lucht in gingen.

Tijdens deze bizarre spectakels werden alle kleuren nog intenser en de glinsters namen toe. Er kwamen schokgolven met kleuren over het dekbed (veranderd in dat maanlandschap), eerst een groene golf, toen een rode enz enz. Ik werd letterlijk overspoeld met kleuren. In mijn ooghoeken bleef ik meer en meer kleuren zien wakkeren. Het dekbed was nog niet klaar met me en besloot om vlammen te krijgen met een zeer intense diepe blauw paarse kleur. Werkelijk TE mooi om waar te zijn. Ook hier wilde ik weer voelen aan de vlammen, de rook die hiervan af kwam ging weer via mijn handen de lucht in. Toen ik mijn handen uit de vlammen haalde zag ik boven mijn vingertoppen verhitte lucht ( wat je ook zit in bijvoorbeeld de woestijn, golvende hitte) alsof mijn vingers dus bloedheet waren. OK!! It's getting pretty serious....

Inmiddels besefte ik dat ik heel lang naar het dekbed heb zitten staren en eraan heb zitten voelen. En begon ik weer om me heen te kijken. Er kwamen overal kleine knipperende felgekleurde neon symbooltjes op de muren. Ik zag vegen kleur verschijnen alsof er iemand met een kwast en pot neonverf bezig was zijn kunst in de lucht te zetten. Op de witte badkamerdeur zag ik patronen die ik alleen maar als CEV's (closed eye visuals) heb mogen ervaren ( vaak onder invloed van X/mdma en 2cb). Een honingraad waarvan alleen de lijntjes zichtbaar waren en veranderde van fel blauw naar fel groen, dit bleef elkaar afwisselen. Het bed waarin ik lag leek gevoelsmatig in een wolkje te zijn veranderd en ik zweefde daarop. Ik werd overweldigd van alles wat ik zag en de tranen rolde over mijn wangen. Het leek wel alsof er een bom van zaligheid, liefde en warmte was ontploft in mijn slaapkamer. Alsof mijn kamer was omgetoverd naar een hemel waar ik eventjes een 'kijkje' mocht nemen.

Nou ik kan je zeggen, ik keek mijn ogen uit en wist niet waar ik naar moest kijken en kwam ogen tekort. Overal was spectakel, genot en 1 groot feest en het enige wat ik tegen Nickkiss kon zeggen was: Wauw..., Sprakeloos...., Hoe dan...., (dit voor een uur of 4 a 5 lang). Nickkiss gaf me een wc rol om mijn tranen te drogen en van de rol schoten gele en groene kringen weg. Het hondje (van Page :) ) kreeg een gele neon lijn en kwam uit de rol tevoorschijn. Wauw... WTF?!?... Toen ik Nickkiss ging aankijken kwamen er symbolen op zijn gezicht die begonnen op te lichten. Eerst roze en daarna terug naar zijn huidskleur, daarna kwamen ze weer in het blauw tevoorschijn. Ondertussen kreeg hij een soort goud/geel kleurige aura om zich heen en alsof achter hem de zon fel begon te schijnen. Ik besloot om weer naar mijn dekbed te kijken. Hier kwamen nu ook korte neon streepjes uit die van links naar rechts over het dekbed schoten in allerlei kleuren. De hoeken van alle plooien kregen rode en groene kleuren die in hoge snelheden aan en uit gingen. Waar ben ik in beland???? Alles werd me eventjes te veel en dook onder mijn dekbed, even wat rust, maar wel met een gevoel; 'ik mag niet missen wat er in mijn slaapkamer gebeurd'. Onder mijn dekbed was het rustig en de pauze die ik nam was maar voor korte duur. Ik kwam onder het dekbed vandaan en het werd allemaal alleen maar mooier en mooier, maar bovendien ook prettiger. Mijn muur leek overtuigend veranderd te zijn in bakstenen muur die heel geleidelijk aan terug veranderde in mijn normale behang... nouja normaal....meer een golvende muur met kleuren.

Als ik weer naar Nickkiss keek zag ik kaarsrechte , fijne, lange lijnen van zijn gezicht afkomen.
Van zijn voorhoofd richting de grond en van zijn kin richting het plafond. Ze kruisten elkaar. Ik nam het besluit om mijn laserlamp (bij ons ook wel de spacelamp genoemd) aan te zetten. Deze lamp projecteert op het hele plafond een blauwe wolk met kleine en grotere groene puntjes die door de wolk bewegen. Als ik hier naar keek veranderde mijn plafond in een 3D spectakel en in de lucht leken er overal wolken of een soort van mist te drijven. Te ziek voor woorden. Naast de groene puntjes kwamen er ook blauw, paarse en zilveren glinsters te voorschijn. Langs de deurposten schoten neon gele en groene lijnen en inmiddels was er een bewegende regenboog aan kleuren die mijn woonkamer in verdween. Ik keek weer naar mijn dekbed en legde mijn hand hierop, de plekken waar mijn vingertoppen het dekbed raakte begonnen felle gele en groene vlekken te geven. Ondertussen probeerde ik alles zo duidelijk mogelijk aan Nickkiss uit te leggen, wat overigens onmogelijk leek te zijn. Ik raakte al gauw weer afgeleid omdat er paarse dunne lijntjes langs de contouren van zijn lippen, neus en ogen tevoorschijn kwamen. Alsof iemand met een paars potlood de lijnen in hoge snelheid volgde, deze verdwenen ook weer. Hij kreeg onzichtbare aderen waar op de maat van een hartslag een soort van stroompulsen doorheen werden geschoten. Uiteraard ook weer in alle neonkleuren.

Op de muur naast hem ontwikkelde zich een roze gloed waar rook walmen vanaf kwamen. De warmte van deze gloeden leken ook voelbaar te worden. Urenlang heb ik van al deze impulsen mogen genieten. Nickkiss veranderde ook nog in een cartoon figuur, dikke, zwarte lijnen omtrokken zijn lichaam. En zijn huid kreeg een eentonige, oppervlakkige zalmkleur en zijn haar was goudkleurig getekend. Ongeveer een kwartier daarna hield het hele kleuren feestje op en hielden de normale 2C-b effecten aan. Ik ben achtergelaten met ongeloof en kan nog steeds niet bevatten wat ik allemaal gezien heb. Een gevoel dat ik even aan de psychedelische wereld heb mogen proeven, een soort van kennismaking. Ik had hele erge hoofdpijn na deze heftigste trip ever en ben benieuwd wat voor trips er in de toekomst voor me klaar liggen. Dus mijn enige vraag na deze trip:

=========================
Is this The Beginning?? :hearteyes:
=========================

Ik hoop dat jullie met plezier lezen wat ik heb meegemaakt, ik kan zeggen dat deze ervaring niet voor iedereen is weggelegd. Er waren momenten dat ik vroeg aan Nickkiss: Have i lost my mind?

Greetzz Miss Smog and Nickkiss

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Erg knap geschreven, vooral hoe je de CEV's / effect hebt beleeft! Dat met zo'n hoge dosis ook netjes gedaan!
Inderdaad niet voor iedereen weggelegd denk ik ook.

Is this The Beginning?? :hearteyes:

Hangt ervan af hoe je het bekijkt, oa LSD is ook erg leuk :wink:

Bovenaan