De psychedelische keuze is reuze

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb al hier en daar meerdere keren dezelfde vraag gesteld maar toch niet veel respons. Sorry dus voor de dubbele vragen. Vandaar dat ik 'm nu maar in een los topic stel. Ik heb over een weekie de mogelijkheid te trippen. Na 3 weken lekker gewerkt te hebben bij mn nieuwe job als zzp'er en extreem goed in mn vel gezeten te hebben vind ik t wel tijd weer te gaan trippen. Mn mindset is extreem goed. Ik werk nog 5 dagen en dan ben ik klaar. De collega's zijn echt top. Ik had het niet beter kunnen treffen. Maar goed terug naar t verhaal. Ik ga na dat ik klaar ben met werken uit de nachtdienst eerst gewoon goed lang slapen. Echter zit ik op een paar uur rijden van huis. Ik ga een hotel boeken hier in de buurt en eerst ergens bij een goed restaurant eten. Daarna ga ik het tripmiddel nemen als ik bij het hotel ben. De volgende dag ga ik in de avond weer terug naar huis.

Laatste keer was in Juni en dit beviel me erg goed. Ik was extreem onder de indruk aangezien dit de eerste keer was dat ik zag wat psychedelica (1p-lsd) echt kan bieden. Vele trips gehad maar deze was de eerste die pas liet zien wat t kan bieden. Ik wil dus een zware trip gaan doen. Ik ben ondertussen redelijk ervaren met een stuk of 30-40 keer getript te hebben. Ik zit zonder externe afleiding op een hotelkamer + de mindset is goed. Ik twijfel enorm over of ik voor truffels, 1p-lsd of 4-ho-met ga.

4-ho-met: nog nooit genomen dus een lastige keuze wellicht als t gaat om: niet teveel nemen en de pan uit spacen op een onbekend middel maar tegelijk een te lage dosis nemen en t underwhelming vinden.

Truffels: heeft vaker niet dan wel gewerkt. De ene keer op 10 gram atlantis zwaar getript. De andere keer op sterkere high hawaiins of dragons dynamite met beiden 20gram amper effect gehad. Oftewel best wel verschillende ervaringen.

1p-lsd: ik denk t meest vetrouwd en de beste keuze? Ik twijfel alleen wat ik voor dosis moet doen. 200 was erg gaaf maar we kunnen wel een stap dieper. Ik denk dat 300 veels te enthousiast is. 225 daarentegen weer niet extreem meer biedt dan 200. T wordt dan dus 250 of 275. Ik wil eigenlijk dan voor 275 gaan want 250 misschien ook niet een extreem groot verschil als met 200? Of is 275 net een stap te ver? Ik weet dat ik t kan hendelen maar wil niet denken dat ik doodga.

Veel vragen maar ik wil deze echt zo goed mogelijk voorbereiden. Deze trip wil ik spiritueel gaan behandelen. Goed voorbereiden. Juiste playlists klaarzetten. Vragen opschrijven voor mezelf om later over te gaan nadenken. Antwoorden krijgen op vragen waarom ik bepaalde keuzes maak of bepaald gedrag vertoon.

Dus hopelijk helpen jullie me uit de brand.

PS: de hotelkamer die heb ik speciaal uitgekozen op hoe die eruit ziet. Deze kamer was alsof het uit de middeleeuwen komt. Schilderijen aan de muur, spiegels met prachtige ontwerpen, muren die groen zijn, aparte meubels en een groot bad. Deze trip wil ik diep gaan.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Heb je vaker stevige trips, in je eentje, in een niet vertrouwde omgeving gedaan?
De keuze van het middel is wel iets persoonlijks, de 3 middelen die je noemt vind ik mooie middelen. Truffels zou ik in jouw geval niet doen om underdosing te voorkomen. 4-ho-met is wel een middel dat op psilocybine lijkt, dus dat is dan wellicht ook niet de beste keuze.
Als ik het zo lees heb je ook genoeg tijd voor 1p-lsd. Mss 250 ųg en een joint om eventueel te "boosteren"?
Mijn ervaring is trouwens dat je voor spiritueel niet perse loeihard hoeft te trippen, als je cev's hebt dan een oogmasker en muziek, kan je best diep gaan.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Voor een diepe, innerlijke reis zou ik kiezen voor paddo's/truffels of 2c-e.

Van LSD krijg ik veel energie en zin om iets te ondernemen. Dan is "opgesloten" zitten in een kamer niet fijn en op een hoge dosis door een hotel of (onbekend) stad/gebied wandelen in je eentje wat risicovol. Niet onmogelijk, kan leuk zijn. Maar ben je bereid dat risico te nemen? Die afweging kan alleen jij maken.

4-ho-met heb ik te weinig ervaring mee om echt iets over te zeggen. Persoonlijk zou ik in deze setting geen nieuwe substantie gaan proberen. Daarnaast denk ik dat voor jouw doeleinden 4-ho-met wat vlak is.

Op paddo's/truffels en 2c-e kan ik prima de hele trip liggen met ogen dicht en eventueel mooie muziek aan. Dat is denk ik zelfs mijn favoriete bezigheid op deze drugs. Een kopje thee zetten of een aardbei eten zijn dan al een heel avontuur!

Ps: Ik vind dit hele idee nog steeds zó tof! Diepe solo-trips zijn het mooiste wat er is, mits de kennis en kunde in huis is en de voorbereiding perfect.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Aangezien je spirituele intenties hebt zou ik gaan voor een plantmedicijn, zoals de truffels en dan bij voorkeur met een MAO-remmer erbij zoals peganum harmala of caapi. Deze combi noemen ze ook wel psilohuasca. Het heeft mij hele mystieke, spirituele en helende reizen opgeleverd, op meer lagen en veel dieper dan met truffels alleen. Het is dan wel belangrijk om je 3 dagen van tevoren aan een bepaald dieet te houden.
Van tevoren eten zou ik sowieso niet doen trouwens. Je kunt ook nog een beschermingsritueeltje uitvoeren van tevoren en ik zou de ruimte goed smudgen met salie.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb toch besloten de truffels verder te ontdekken. Ook vanwege de minder lange tijdsduur. Is toch beter. Op 10 gram atlantis had ik laatst minimale visuals en meer een stoned gevoel. Ik ga sowieso voor 20. Maar zijn er mensen met ervaring op 25 of 30 gram?

Bovenaan