Deelname aan verkeerd onder invloed?

minn

Badass junkie
Jaja, helaas zijn er mensen geweest die lekker mijn mooie trip report hebben lopen verzieken terwijl ze ook zelf eventjes dit topic hadden kunnen openen en hun mening kunnen laten weten, zonder mijn report te verkankeren.
Maar k doe het zelf wel, want men schijnt dat niet te snappen. Is niet erg.

De vraag is dus, deelname aan het verkeerd onder invloed, is dat verantwoord?

Tijdens mijn trip zijn mijn vriend (^_^) en ik de auto in gestapt en naar het strand (het meer) en later naar het centrum gereden.
Vele reacties lieten blijken dat dit onverantwoord was etc etc. Andere meningen, waaronder die van ons, bleken dat als je goed voelt je nog wel deel kan nemen aan het verkeer.

Als ^_^ het verantwoord vond om met de auto te rijden onder invloed van LSD, dan is dat zijn keuze. Hij kan het best weten of het verantwoord is of niet. Een goeie vriend van mij rijd ook veel onder invloed van allerlei drugs. Maar als hij echt te hard gaat, dan rijd hij niet. Als je voelt dat je het aankunt en je wil het risico nemen, so what? Als hij iemand doodrijd zal hij het zich serieus beklagen maar dat is niet gebeurd. Zolang je onder invloed niet gaat racen en zot rijden, heb ik er geen probleem mee.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Zou dat dan betekenen dat iedereen die gedronken heeft ook maar gewoon mag rijden als ze vinden dat het kan?

Meestal voel je je op dat moment beter dan dat je bent. Ik bedoel, daar is drugs voor. Maar je reactie zal in werkelijkheid een stuk minder goed zijn en je inschattingsvermogen misschien ook? Mij lijkt het een te groot risico.. En ieder ongeluk is er 1 teveel.

Dit zijn citaten/reacties uit mijn tripreport topic.

Wat ik zelf vind:
de laatste zegt dat je je onder drugs natuurlijk beter voelt, en dat je alles aankan. Maar wij zijn ons daarvan bewust, dat je snel vanalles overschat. Als de bestuurder wist dat hij zichzelf aan het overschatten was, was hij nooit die auto in gestapt. Maar hij wist dat hij nog goed zicht had, goed genoeg in ieder geval, en een goed genoeg reactievermogen.
(en ik wil niet veel zeggen maar het was 5 mins rijden, eventjes door een woonweg, en heel even een autoweg met één kruispunt ong. Niet veel mogelijkheden voor gevaar of wel?)

Barst hier maar lekker los ipv tripreports verzieken enz.
Succes.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hihi Freudiaanse typfout, verkeer - verkeerd :mrgreen:

Trouwens: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=34 ... er&start=0

Het is inderdaad wat zonde van je verslag, maar zo onterecht waren de (sommige) opmerkingen niet vind ik. Hoe je het ook went of keert, rijden onder invloed komt verkeerd over. Mijn grootste probleem ermee is dat je niet alleen jezelf, maar ook andere weggebruikers in gevaar kunt brengen. En drugsgebruik in het verkeer levert meer risico op dan nuchter rijden, net zoals rijden terwijl je heel erg emotioneel of super moe bent extra risico oplevert.

jasper

Wijs gebruiker
ach, mij maakt het niet zo uit of ze onder invloed zijn of niet.
ben het al gewoon geworden denk ik

vrienden van me rijden voortdurend onder invloed van speed,X,alcohol,...
vind het niet zo erg zolang ze niet te hard beginnen te zwabberen over de baan en ik niet stoned ben( dan haat ik het echt als je 150 of meer gaat )

^_^

Bewuste gebruiker
Net als rijden als je 18 bent of 60 een groter risico is als wanneer je 30 bent.....maarja dan rij je ook niet alleen op het hoogtepunt van je verantwoordelijkheid en reactievermogen, zicht etc....boeit mij geen flikker hoor maar mischien voor sommigen hier die kunnen er even over nadenken en niet meer de weg opgaan.

El Retro

Wijs gebruiker
Jullie denken dat rijden onder invloed gaat. Ik heb het al gedaan en het lukt, maar ik merk dat ik een stuk heviger ben, natuurlijk is dat niet bij iedereen zo.

Maar het is gewoon niet veilig, zo simpel is het nu gewoon. Het is niet slim om te zeggen: "Ik kan met de auto rijden dan." Dat weet je gewoon niet met zekerheid, op die moment kan het goed zijn dat je kan rijden. Maar je beleving is echt anders, en maak dan maar eens iets mee. Je denkt meteen anders.

Maar ik vind het allemaal iets te persoonlijk opgenomen van jullie, no offence hoor, maar wel verstandig om er hier een topic over te openen.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
^_^ zei:
Net als rijden als je 18 bent of 60 een groter risico is als wanneer je 30 bent.....maarja dan rij je ook niet alleen op het hoogtepunt van je verantwoordelijkheid en reactievermogen, zicht etc....boeit mij geen flikker hoor maar mischien voor sommigen hier die kunnen er even over nadenken en niet meer de weg opgaan.

Als het goed is hebben 18-jarigen voldoende inzicht als ze hun rijbewijs halen, en wat betreft oudjes: er moet gewoon voor gezorgd worden dat hun rijbewijs niet meer geldig is als ze niet meer goed genoeg kunnen rijden. Daar zijn keuringen voor toch (dacht ik)?

^_^

Bewuste gebruiker
Sweet_Shadow zei:
^_^ zei:

Als het goed is hebben 18-jarigen voldoende inzicht als ze hun rijbewijs halen, en wat betreft oudjes: er moet gewoon voor gezorgd worden dat hun rijbewijs niet meer geldig is als ze niet meer goed genoeg kunnen rijden. Daar zijn keuringen voor toch (dacht ik)?

Toch weet je wel dat je als je jong bent je meer risico zal nemen als wanneer je al volwassener bent en als je oud bent je minder reactievermogen en inzicht zal hebben door je fysieke conditie. Dus ookal kan je nog deelnemen aan het verkeer je bent toch een groter risico in het verkeer.

Vind dat het gewoon voor ieder persoon zelf te beslissen is of je kan deelnemen aan het verkeer of niet. Sommige mensen kunnen dit inderdaad niet en anderen wel. Ik heb vaak genoeg besloten dat ik niet kon rijden en dan ging ik ook niet rijden. Afgelopen keer op LSD heb ik besloten dat het niet een groot risico was.

^_^

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
Het is te onvoorspelbaar om van te voren uit te maken of het een risico is of niet.

FEIT

Het is altijd een risico ookal ben je meest verantwoordelijke, best rijdende persoon ter wereld een ongeluk kan altijd gebeuren. Het is niet uit te sluiten.

FEIT

jasper

Wijs gebruiker
onder invloed vergroot het risico
FEIT

maar ach waar gaat de wereld naartoe als je al geen fun meer moogt maken
zou het nooit zelf doen maar bij iemand mee in de auto stappen wel :)

BillyBilo

Badass junkie
^_^ zei:
El Retro zei:
Het is te onvoorspelbaar om van te voren uit te maken of het een risico is of niet.

FEIT

Het is altijd een risico ookal ben je meest verantwoordelijke, best rijdende persoon ter wereld een ongeluk kan altijd gebeuren. Het is niet uit te sluiten.

FEIT

Dus daarom verhoog je de kans maar door onder invloed te gaan rijden? het zou mij een kutzorg zijn als die gene onder invloed dan een ongeluk krijgt, maar hoe sta je er tegen over als jij blijft leven, maar wel een zwangere moeder, kind, of 2 ouders dood rijd waar de kinderen bij in de auto zitten? ik heb het een beetje gevolgd, die hele discussie, maar hoe kun je je zo dom op stellen als je nu doet? het is gewoon russische roulette om te gaan autorijden onder invloed van lsd.

Psykaholik

Wijs gebruiker
en waar ik me dan nog het hardst van al in opjaag, is da ze nog wa betweterig gaat doen.
heb vroeger toen ik nog jong, en nog minder verstand en ervaring had als nu genoeg onder invloed gereden (wel met de brommer toen)
ik dacht ook altijd da ik nog kon rijden maar in de praktijk was het wel iets heel anders.
K der is bij mij ook nog wel nooit niks gebeurd maar dat is gewooon geluk hebben da er op die momenten niks onverwacht gebeurde in het verkeer.
heb nu al paar keer bijna een voetganger overhoop geknald met de auto, nie da ik iets aan kon doen want die pipo's denken dat ze alles mogen.
maar als ik op die moment onder invloed moest geweest zijn dan had ik nooit van mijn leven kunnen stoppen.
en ook al zou die voetganger in fout zijn, als jij onder invloed bent van drugs of ... dan word jij zowiezo in fout gestelden.
en ik heb al een paar keer langs iemand gezeten die was aan het rijden terwijl da ik der langs zat te trippen.
en ik zal dan mss nog wel kunnen rijden maar hoe is de vraag

needlefreak

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
Dus daarom verhoog je de kans maar door onder invloed te gaan rijden? het zou mij een kutzorg zijn als die gene onder invloed dan een ongeluk krijgt, maar hoe sta je er tegen over als jij blijft leven, maar wel een zwangere moeder, kind, of 2 ouders dood rijd waar de kinderen bij in de auto zitten? ik heb het een beetje gevolgd, die hele discussie, maar hoe kun je je zo dom op stellen als je nu doet? het is gewoon russische roulette om te gaan autorijden onder invloed van lsd.

Die persoon waar ik het over had is 40 jaar en gebruikt al heel z'n leven dope. Die kerel is alles gewoon. Als hij zegt dat hij het aankan, dan stap ik met plezier in z'n auto. Hij rijd dan ook wel héél voorzichtig en traag. Moest hij echt zwaar aan het trippen zijn van de LSD, dan zou hij zeker niet rijden (dat zei hij zelf). Dan is het echt onverantwoord. Zoals een stomdronke man die achter het stuur kruipt. Maar als je aangeschoten bent is het toch niet zo erg. Tuurlijk, het mag niet en het vergroot het risico. Maar moest ik een rijbewijs hebben en ik trip niet te hard van de LSD, ik zou ook met de auto rijden als het moet. Gelijk welke drug maar nooit teveel. Van mij doet iedereen wat hij wilt. Ze moeten ook zelf de gevolgen dragen.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Maar denk juist aan iets, in volle druk verkeer zou ik het ook niet wagen op LSD. :mrgreen: Maar 's nachts wel. Das iets anders vind ik.

azgaza

Badass junkie
Ligt eraan welke drug en hoeveel. Stoned gaat meestal wel als je niet knetterknetter stoned ben. Ik heb vaak genoeg achterin een auto gezeten terwijl we in de auto doorblowden en dat is dus echt meestal geen probleem. Haast nooit eigenlijk. Gewoon beetje op blijven letten.

In een trip zou ik mijzelf er denk ik niet aan wagen, maar als je nog goed diepte ziet (realistisch dus) en je je kan concenteren; dus dat de trip vrij licht is; kan het opzich wel. Ik zou het zelf toch niet zo snel doen. Het is tenslotte door de trip ook moeilijk in te schatten hoe ver je heen bent.

Ik zou zelf moest ik reizen in een trip voor het openbaar vervoer kiezen; maar als je echt ergens heen móet dan kan het wel vind ik.

BillyBilo

Badass junkie
needlefreak zei:
BillyBilo zei:

Die persoon waar ik het over had is 40 jaar en gebruikt al heel z'n leven dope. Die kerel is alles gewoon. Als hij zegt dat hij het aankan, dan stap ik met plezier in z'n auto. Hij rijd dan ook wel héél voorzichtig en traag. Moest hij echt zwaar aan het trippen zijn van de LSD, dan zou hij zeker niet rijden (dat zei hij zelf). Dan is het echt onverantwoord. Zoals een stomdronke man die achter het stuur kruipt. Maar als je aangeschoten bent is het toch niet zo erg. Tuurlijk, het mag niet en het vergroot het risico. Maar moest ik een rijbewijs hebben en ik trip niet te hard van de LSD, ik zou ook met de auto rijden als het moet. Gelijk welke drug maar nooit teveel. Van mij doet iedereen wat hij wilt. Ze moeten ook zelf de gevolgen dragen.

ja maar 40 jaar is ook wel even een verschil dan de eerste keer lsd doen toch ? :)

Dr. Tommy

Badass junkie
het kan niet en het mag gewoon niet..er zal toch maar iets gebeuren zeg

figuren zoals jij daarvan moeten ze het rijbewijs in duizend stukken scheuren

Deranged

Badass junkie
Dit zijn van die dingen die je gewoon lekker uit het trip report moet weglaten en voo r jezelf houden. Dat ze op Df gelijk happen als je zoiets post had je kunnen weten.

Jeller

Badass junkie
Ik keur het absoluut niet goed, maar soms valt het wel te tolereren..

eerst en vooral is de soort drug belangrijk.. een beetje alcohol, weed, speed of coke kan volgens mij nie veel kwaad..

verder is het ook belangrijk hoe lang het is geleden dan je iets genomen hebt.. als je 5 uur geleden een pil hebt genomen kan het volgens mij ook nie veel kwaad.

Dan ook nog de omgeving.. er is een verschil tussen trippend achter het stuur kruipen om 6 uur 's morgens in een boerendorp waar niemand rijdt dan op de autostrade tijdens de spits..

verder is je rijervaring toch ook wel van belang.. als je een week je rijbewijs zou ik het sowieso nie doen..

Dus vermijdt het zoveel mogelijk en als je het dan toch doet, houdt dan rekening met deze factoren

Sweet Shadow zei:
Hihi Freudiaanse typfout, verkeer - verkeerd
geniaal :grin: hoe heet dit weer precies? ik kan er nie opkomen

needlefreak

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
needlefreak zei:
BillyBilo zei:

ja maar 40 jaar is ook wel even een verschil dan de eerste keer lsd doen toch ? :)
Ahja, eerste keer, daar had ik niet bij stilgestaan. Zou ik ook zeker niet doen.

jaja

Bewuste gebruiker
Onder invloed deelnemen aan het verkeer kan in mijn ogen dus echt niet.

Je bent, wanneer je onder invloed verkeert, zelf niet in staat te beoordelen of het verantwoord is of niet.

Feit is dat de overheid steeds strenger gaat letten op het gebruik van verdovende middelen in het verkeer; en geloof me: ik ben helaas een ervaringsdeskundige in dit geval; wanneer je hierop betrapt wordt zijn de gevolgen echt niet kinderachtig.
Het is met name het CBR dat erg moeilijk kan gaan doen, daarbij vergeleken is de strafrechter een lachertje!

KIJK UIT, DUS.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik vind dat je onder wiet en speed echt wel kan deelnemen aan het verkeer, kijk naar truckchauffeurs want dat lukt hen ook aardig...
Alcohol en andere (trip)middelen zou ik dus echt wel niet doen, je perceptie wordt anders dus dingen zouden wel eens dichter kunnen zijn dan ze lijken...

Psykaholik

Wijs gebruiker
jaja zei:
Feit is dat de overheid steeds strenger gaat letten op het gebruik van verdovende middelen in het verkeer; en geloof me: ik ben helaas een ervaringsdeskundige in dit geval; wanneer je hierop betrapt wordt zijn de gevolgen echt niet kinderachtig.
Het is met name het CBR dat erg moeilijk kan gaan doen, daarbij vergeleken is de strafrechter een lachertje!

KIJK UIT, DUS.
heb je die nieuwe wet in belgië nog niet gehoord.
als je je rijbewijs nog geen 2 jaar hebt en je maakt een zwaar overtreding zoals het rijden onder invloed dan moet je uw rijbewijs iinleveren en dan MOET je terug voor je theorie en je praktijkexamen gaan.
vind dit zwaar overdreven en de grootste zeik die er bestaat.
dus als je uw rijbewijs langer als 2 jaar hebt dan kan je doen wat je wilt als je het geld ervoor over hebt.
zij zijn mss hun rijbewijs dan wel voor 2 of 3 of 4 weken kwijt ofzo maar ze krijgen het dan wel gewoon terug.
al die ouw mensen die hun rijbewijs gewoon letterlijk op het gemeentehuis moeste gaan afhalen en nooit geen les of .... gehad hebbe kunne gewoon hun gang gaan.
vind dit gewoon pure discreminatie, ofwel geld die wet voor iedereen ofwel voor niemand.
en als ze het in godsnaam doen da ze het dan doen met een puntensysteem ofzo.
rijden onder invloed da ze daar streng op zijn ok maar als je snachts op de autostrade rijd ofzo en er is bijna geen kat op de baan en je rijd 150 ofzo dat is dus ook een zwaar overtreding en dan ben je ook je rijbewijs kwijt en dat is gewoon bullshit.
te snel rijden in dorpen, of woonwijken of etc. da dat niet kan vind ik normaal maar als je snachts op een grote baan rijd en er is zo goed als geen kat op de baan ga ik echt geen 70 rijden zer

jaja

Bewuste gebruiker
Psykaholik zei:
heb je die nieuwe wet in belgië nog niet gehoord.

Ik ben idd niet op de hoogte van de regels in België, maar wat jij hier schrijft klinkt ook niet lekker; dat verkeerswetgeving aanleiding is voor ergernis en gevoelens van onrechtvaardigheid, is misschien wel 'n universeel gegeven!

Dat de wetgeving tav druggebruik in het verkeer steeds verder uitgebreid wordt is een gevolg van het gegeven dat druggebruik steeds meer maatschappelijk aanvaard wordt, waardoor de bureaucraten zich geroepen zullen gaan voelen eea in wetjes en regels vast te gaan leggen; en daardoor wordt 't er imo niet beter op!

Vandaar dat ik de legalisatie van soft-drugs eigenlijk ook helemaal geen goed plan vind!

silverfish

Bewuste gebruiker
Ik vind het echt niet kunnen. Dan maar een conservatieve trut.
Geloof niet dat ik er mee zou kunnen leven als ik met mijn stomme kuttekop iemands kind (of zelfs iemands kat) dood zou rijden.
Daarom wil ik ook never nooit een auto, ik zou een gevaar op de weg zijn (geweest) :mrgreen:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ligt eraan hoeveel je gehad hebt. Van wiet word ik altijd wat slomer en rustiger, en ook minder oplettend.

Ik vind dat als je besluit deel te nemen aan het verkeer je de verantwoordelijkheid op je moet nemen en geen middelen gebruiken. Je speelt immers niet alleen met jou leven, maar ook met dat van anderen.

Bij andere drugs als speed denk ik dat je wel redelijk aan het verkeer kunt deelnemen, ook hier geld dat het eraan ligt hoeveel je gehad hebt en hoe geod je nog oplet. Van speed kun je immers ook opgefokt raken en agressiever gaan rijden.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar denk eens aan de gevolgen, stel nou dat je iemand doodrijd terwijl je flink aan het knalle was, je zult het jezelf nooit vergeven en het was het zeker niet waard.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik heb onder invloed van alcohol en weed en pilletjes vele malen auto gereden

met weed kun je in meeste gevallen wel auto rijden , ik vergeet wel vaak waar ik naar toe rij, maar ik let wel veel meer op het verkeer

onder invloed van alcohol auto rijden is gevaarlijk en zeker dodelijk, ik heb 10 km auto gereden terwijl ik vanalles dubbel zag het was zeker gevaarlijk maar die alcohol geeft je een moed van ik kan alles terwijl het eigenlijk niet kan alcohol is zeer gevaarlijk

onder invloed van pilletjes is het ook best gevaarlijk omdat mijn benen steeds zaten te trillen, je geeft alle mensen voorrang waar het zelfs helema\al niet moet enzo je kunt wel rijden maar risico is toch wel groot

conculusie onder invloed auto rijden is gevaarlijk afhankelijk van de drugs die je gebruikt, maar toch heb ik mijn zwaarste ongeluk gemaakt terwijl ik super nuchter was

lj_bob

Bewuste gebruiker
De 2e reactie in het kopje van Minne was van mij. Niet persoonlijk hoor Minne, maar ik lees veel reacties van andere lezers hier die zeggen:

Ik voel me nog wel goed dus kan nog wel rijden.

Dit terwijl veel mensen vinden dat als ze alcohol ophebben niet meer mogen rijden. Het kan echter eenzelfde soort invloed hebben op je reactie en inschattingsvermogen. Dat is de reden dat ik het zelf niet zou doen. Wat een ander doet moet hij natuurlijk zelf weten. Maar rij mij dan liever niet omver :wink:

El Retro

Wijs gebruiker
Psykaholik zei:
en waar ik me dan nog het hardst van al in opjaag, is da ze nog wa betweterig gaat doen.

Vind ik dus ook, deze discussie kan nog jarenlang doorgaan, maar het persoonlijk aangevallen voelen en tot bijna schelden aan toe vind er over en duid op onwetendheid en onbezonne gedrag.

Maar das mijn mening.

caatje

Badass junkie
El Retro zei:
Vind ik dus ook, deze discussie kan nog jarenlang doorgaan, maar het persoonlijk aangevallen voelen en tot bijna schelden aan toe vind er over en duid op onwetendheid en onbezonne gedrag.

Maar das mijn mening.

Daar heb je helemaal gelijk in!! Het is zoiets ik weet dat ik fout ben maar wil toch m'n gelijk halen.

Rijden onder invloed van wat dan ook vind ik onverantwoord. Dat je jezelf dood rijdt is mij helemaal oke, je invalide rijden wordt al minder omdat de belastingbetaler mede voor je toekomst opdraaid. Maar meestal neem je een onschuldige er in mee. En dat is kut.

Deranged

Badass junkie
Vorige week heeft een oude kennis van mijn vader zich nog kapot gereden met een familievoorraad coke in de auto en z'n kop. ''Thought he was James Dean for a day''

matthijs

Badass junkie
Het blijft gewoon dom maargoed.

minn zei:
(en ik wil niet veel zeggen maar het was 5 mins rijden, eventjes door een woonweg, en heel even een autoweg met één kruispunt ong. Niet veel mogelijkheden voor gevaar of wel?)

Als het 5 minuten rijden was... dan is het max een half uur-3 kwartier lopen. Waarom zou je dat risico lopen?

minn

Badass junkie
barry zei:
5 min rijden is een kwartiertje - twintig minuten te voet
of tien min met de fiets

fiets hadden we niet, en tis fijn om je eigen ''huisje'' te hebben op een parkeerplaats bijv. of bij het meer.
daarom de auto gepakt.

spacekonijn

Badass junkie
Kim zei:
Gewoon ongelofelijk dom om onder invloed te rijden

JEP, maar nog dommer is alle weerwoorden die eruit komen ipv gewoon toe te geven dat je iets stoms gedaan hebt.

denk dat de meeste zich daar vooral aan storen.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Rijden onder invloed van wat dan ook is onverantwoord. Je bent niet jezelf en dus kun je minder goed anticiperen op wat er gebeurd. Dat is gewoon een feit.

^_^ zei:
en als je oud bent je minder reactievermogen en inzicht zal hebben
inzicht is iets wat met de jaren komt en wat je niet kwijt raakt door wat je lichaam doet. Dat is niet echt relevant.

Wat mij opvalt is dat veel mensen die zo denken, net hun rijbewijs hebben, dus nog niet eens kunnen rijden! Ja, ze mogen rijden, maar echt leren rijden doe je pas als je je rijbewijs hebt en je zit al wat jaartjes op de weg. Dat je mag autorijden betekent nog niet dat je het kan! dus moet je dan onnodig risico gaan nemen. Zelfs voor de 5 min. waar Minn het over heeft. In die 5 min. kun je wel iemand doodrijden of zwaar gewond.

spacekonijn zei:
JEP, maar nog dommer is alle weerwoorden die eruit komen ipv gewoon toe te geven dat je iets stoms gedaan hebt.

denk dat de meeste zich daar vooral aan storen.
Precies.

Denk nu maar eens goed na, over wat er hier allemaal gezegd is. Gewoon objectief. En oordeel dan nog maar eens of het zo raar is hoe iedereen reageert. Nu is het goed gegaan maar een volgende keer hoeft dat niet zo te zijn.

Mindless1985

Badass junkie
Stel nou eens dat je over 10 jaar kinderen hebt, en dat iemand van 20 onder invloed van LSD een kind van je doodrijdt? En dan gaat hij zeggen: Ik had het idee dat het wel kon.. Die persoon van 20 had zo een van jullie kunnen zijn, had je dan die persoon vergeven met het idee van: Oh, zonder LSD was dat ook wel gebeurd? Jezelf in gevaar brengen is 1 maar andere mensen die niks met je keuze temaken hebben niet.

zommes

Badass junkie
El Retro zei:
Psykaholik zei:

Maar das mijn mening.

Chapeau. De onvolwassen reactie zegt al genoeg over het zogenaamde 'bewustzijn' dat er leeft.

Bovenaan