dexamphetamine voor mensen met ADD

dutchboek87

Newbie
Hallo
Ik ben richard
24 jaar jong
En ik heb ADD

Altijd druk in mijn hoofd, geen seconde rust
en al 3 jaar elke dag moe!
Lichamelijk uitgeput, maar geestelijk altijd druk.


Ik wil vragen aan de mensen met (ADD) wat hun symptomen waren in het begin
en hoe lang die aanhielden.

Ik zelf gebruik nu sinds 2 weken dexamphetamine 3x5 mg per dag
maar ik weet niet of het wel voor mij bestemd is

Ik was al moe, en nu ben ik nog brakker
ik lijk wel een zombie, ik word er ook heel nerveus zenuachtig van.
Dat spul lijkt wel veel te sterk.

Ik snap ook niet dat ze dit vergelijken met speed
Als ik speed snuif dan ben ik vrolijk en is mijn hele hoofd leeg.

maar met dexamphetamine is dat het tegenovergestelde, geen zin om met mensen te praten
beetje proberen te vermijden, En ik ben nog steeds druk in mij hoofd

Hoe lang houd dit aan,
want dan kan ik beter stoppen, nuchter voel ik mij nog beter dan deze ellende.

En mensen met add herkennen jullie dit

lichamelijk altijd moe zijn en geestelijk altijd druk

Gr Richard
 

urtinriZ

Belezen gebruiker
Ik ben een nieuweling op het gebied van speed en dex, heb zelf wel ADHD en speed werkt niet exact op mij zoals het op anderen werkt. Maar het enige advies wat ik je kan geven is:
want dan kan ik beter stoppen, nuchter voel ik mij nog beter dan deze ellende.
Stoppen dus :)
Als je geen positief resultaat ondervind is er toch geen rede om door te gaan?
 

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Stoppen dus :)
Als je geen positief resultaat ondervind is er toch geen rede om door te gaan?

Helemaal mee eens. Ook al wordt het voorgeschreven, als het niet goed voelt is het niet goed!
 

DrPepper

Experimenterende gebruiker
Posting is al wat ouder maar wil toch nog graag reageren. Ben je nu idd gestopt met de medicatie? Want ritalin en aanverwante hebben 4 tot 6 weken nodig om helemaal op je lichaam in te werken. De nare bijwerking moeten dan ook minder worden. Het staat in de bijsluiter omschreven.

Ik heb inmiddels ook AD(H)D test gehad en men vroeg hoe ik tegenover medicatie stond, liever niet zei ik. Maar met het oog op mijn studie twijfel ik. Gek genoeg ben ik er niet vies van om met drugs te experimenteren maar voorgeschreven dagelijkse verplichting strijkt me tegen de haren in :mrgreen:
 

brimidor

Newbie
Ja ik heb ook tentamen weken en ik zou dat ook wel eens een serieuze voorraad aan willen slaan, alleen ik heb nog geen vrienden die die dingen in voorraad hebben staan :wink:
Ik heb ze echt nodig om me goed te kunnen concentreren, als je me toevallig uit de brand kan helpen zou dat fijn zijn :) stuur maar een berichtje
 
Bovenaan