Goed, ik ben dus in het bezit van diazepam 5, paar strips.
En ik heb er een paar vragen over voordat ik er mee ga experimenteren.
En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb al een paar nuttige antworden gevonden maar nog niet genoeg.
Ik ben zelf een extreem druk persoon, niet adhd-achtig, maar meer zo van; ik moet altijd wat te doen hebben. Ik heb een druk leven en slaap echt bar-en-bar slecht!
Ik lig echt uren wakker, en moet dan weer heel vroeg opstaan.
Iets waar je dus echt niet blij van wordt.
Ik vind de werking van diazepam wel chill maar niet echt genoeg. Het is niet alleen zodat ik beter kan slapen maar ook om angst en stress te verminderen overdag.
En nu wil ik graag van jullie een eerlijke mening.
Wat zou een mooie dosis zijn om je een dagje heerlijk suf te voelen?
Ik heb er al 2 geprobeerd. Voelde eigenlijk niet zo heel veel, wel een beetje suf idd. Maar wat gebeurd er nou als ik bijvoorbeeld 4 tabletten slik van 5 mg?
Is dat heel ongezond? of zal ik in coma raken? Of zou ik er eventueel meer kunnen nemen.
En wat voor effecten kan ik verwachten als ik dat doe?
tnx..
En ik heb er een paar vragen over voordat ik er mee ga experimenteren.
En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb al een paar nuttige antworden gevonden maar nog niet genoeg.
Ik ben zelf een extreem druk persoon, niet adhd-achtig, maar meer zo van; ik moet altijd wat te doen hebben. Ik heb een druk leven en slaap echt bar-en-bar slecht!
Ik lig echt uren wakker, en moet dan weer heel vroeg opstaan.
Iets waar je dus echt niet blij van wordt.
Ik vind de werking van diazepam wel chill maar niet echt genoeg. Het is niet alleen zodat ik beter kan slapen maar ook om angst en stress te verminderen overdag.
En nu wil ik graag van jullie een eerlijke mening.
Wat zou een mooie dosis zijn om je een dagje heerlijk suf te voelen?
Ik heb er al 2 geprobeerd. Voelde eigenlijk niet zo heel veel, wel een beetje suf idd. Maar wat gebeurd er nou als ik bijvoorbeeld 4 tabletten slik van 5 mg?
Is dat heel ongezond? of zal ik in coma raken? Of zou ik er eventueel meer kunnen nemen.
En wat voor effecten kan ik verwachten als ik dat doe?
tnx..