Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
en bij hoeveel mg begint het recreatieve ervan? en nee ik ga het niet proberen, ik heb dat spul echt nodig en ik krijg pas over 2 weken weer een nieuw recept :P alleen maar vragen die in mijn hoofd rond tollen
Geen idee hoe dat werkt. Alleen lijkt me dat het geen enkele meerwaarde heeft dan gewoon slikken. De biologische beschiekbaarheid van benzo's is vrij goed dus geen reden om dat soort praktijken uit te halen. Maar je hebt natuurlijk mensen die alles proberen
schijnbaar, voel me een beetje wappie, ga zo slapen misschien werkt dat, is dit mij evnee en tegen vallen.. morgen crisis maar even bellen kijken of het smoesje werkt dat ik mijn pillen ben kwijtgeraaakt
Zie ik daar nou een kenmerk van een beginnende verslaving?
Waarvoor krijg je het eigenlijk en als ik jou was zal ik het niet dagelijks gebruiken of er moet echt enorme nood zijn want een valium verslaving heb je zo te pakken.
ik moet wel zeggen dat ik als een blok heb geslapen
ik krijg ze tegen voor mijn angstens als tussenoplossing voor mijn nieuwe therapie, heb afgelopen week een hevige maar korte psychose gehad en ze gaven me dat als tussen oplossing voor als ik weer aan de anti-psychotica ga en aan gezien ik el tegen ben op risperdal en de crisis in almelo waar ik op dat moment was (was bij mijn ouders die wonen daar in buurt) durfden mij niets anders verteschrijven.
dus nu maar afwachten op een psych in zwolle bij het riagg.
wiet was ik zowieso al mee gestopt, sta zowieso onder controlle van het riagg en die komen over al wel achter op 1 of andere manier, ik snap er niets van :P
Zie ik daar nou een kenmerk van een beginnende verslaving?
Waarvoor krijg je het eigenlijk en als ik jou was zal ik het niet dagelijks gebruiken of er moet echt enorme nood zijn want een valium verslaving heb je zo te pakken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.