Dichtsbijzijnste coffeeshop Middelburg?

giel1983

Newbie
Hallo,

Ik ben niet erg bekend met alle coffeeshops etc., maar in Middelburg zelf zijn alle coffeeshops gesloten. Ik heb ook gehoord dat in Vlissingen, Bergen op Zoom, Roosendaal coffeeshops werden gesloten en nu vroeg ik me af waar ik het beste naar toe kan gaan. Misschien is er hier iemand die weet waar de dichstbijzijnste coffeeshop is als je in Middelburg woont en of ze daar ook goede kwaliteit hebben?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vliss, Aarde vind ik wel relax.. Maar woon zelf omg. goes en ga altijd naar de high life daar.

Maar vanafmiddelburg is makkelijker om naar vlissingen te rije natuurlijk:wink:

Dit is trouwens wel heel makkelijk te googlen hoor...

doe de duif

Belezen gebruiker
Even een oude topic heropenen.
Overmorgen passeer ik met motoritje langs Middelburg enzo.
Zijn daar nog coffeeshops open of zijn die allemaal gesloten?
Volgens http://www.wietinkaart.nl/ ea wel maar de zoektocht gaf tegenstrijdige berichten.

En als er nog open zijn mag je als belg er wat kopen of is alles al met wietpas-systeem?

cheers

Raban

Newbie
Sinds 1 mei is er een wietpas-systeem in de zuidelijke provincies, dus ook in zeeland, waar Middelburg onder valt. Ik kan je bijna wel verzekeren ervan dat je als Belg geen wietje daar kunt kopen... Helaas.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is al te laat maar ach.
In middelburg zijn geen shops (meer).
In Vlissingen en Goes zijn de laatste 5 shops van zeeland te vinden, elk met het pasjes systeem waar erg goed op word gecontroleerd..

doe de duif

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Het is al te laat maar ach.
In middelburg zijn geen shops (meer).
In Vlissingen en Goes zijn de laatste 5 shops van zeeland te vinden, elk met het pasjes systeem waar erg goed op word gecontroleerd..

Zijn die ook ongehoorzaam gekomen en laten ze belgen kopen zoals in de regio Maastricht?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is een topic van bijna een jaar oud, weet niet of dit toepassing heeft op je vraag daar ik die niet snap.

Bedoel je dat ze hier niet meer naar kijken? Zoals in Maastricht?

If so, ja in feite wel. De wietpas bestaat officieel niet meer.
Wel moet je een Nederlands paspoort of ID kaart kunnen laten zien of een ander bewijs kunnen leveren dat je inwoner bent van Nederland.
In Goes controleren ze hier iedereen op, ook vaste klanten. Puur alleen omdat de camera's binnen automatisch worden opgeslagen op een voor de politie en gemeente bereikbare locatie naar het schijnt.

Hoe ze dit in Vlissingen doen weet ik niet. Maar denk niet veel anders, misschien heb je geluk maar het is zo zuur om voor nope te rijden.

Bovenaan