Dimethocaine is het, na verschillende reviews gelezen te hebben, niet waard. Heeft namelijk zo goed als geen effect. 5-IAI zou het wel waard zijn allen is er op dit moment een hoop troep, vervuilde 5-IAI en verkeerd gelabelde stof, in de omloop.
5-IAI is een van de meer veelbelovende MDMA vervangers. In knaagdieren verving 5-IAI volledig de werking van MDMA, met een lagere toxiciteit.
Als het goed is heb ik binnenkort een 5-IAI sample, kan dan wat meer duidelijkheid geven over de effecten, of 't gevoel van de drug.