Hi,
Ik heb ondertussen het hele forum doorgespit op vergelijkbare onderwerpen en heb genoeg adviezen gevonden maar niet echt de antwoorden waar ik naar op zoek ben. Vandaar hier mijn vraag over de dosering van 4FMP.
Uit wat ik heb kunnen lezen is de goede dosering heel erg persoonsgebonden. Nu twijfel ik al een behoorlijke tijd om eens iets anders te proberen als XTC, maar heb ik me tegen laten houden doordat ik voor mijn gevoel minder invloed op de dosering en op hoe ik wil gaan heb. Zo heb ik met mijn 1.60 en 50 kg vaak maar net een kwartje nodig wat binnen een kwartier tot half uur al inkickt en ben ik een beetje ongerust over hoe 4FMP bij mij zou werken als ik dit bij één dosering zonder bijnemen zou willen laten.
Wat is volgens jullie een goede, niet te hoge dosering voor een eerste keer bij iemand met een vergelijkbaar gewicht, zonder dat het meteen te overwhelming kan worden?
Thanks in advance!
Ik heb ondertussen het hele forum doorgespit op vergelijkbare onderwerpen en heb genoeg adviezen gevonden maar niet echt de antwoorden waar ik naar op zoek ben. Vandaar hier mijn vraag over de dosering van 4FMP.
Uit wat ik heb kunnen lezen is de goede dosering heel erg persoonsgebonden. Nu twijfel ik al een behoorlijke tijd om eens iets anders te proberen als XTC, maar heb ik me tegen laten houden doordat ik voor mijn gevoel minder invloed op de dosering en op hoe ik wil gaan heb. Zo heb ik met mijn 1.60 en 50 kg vaak maar net een kwartje nodig wat binnen een kwartier tot half uur al inkickt en ben ik een beetje ongerust over hoe 4FMP bij mij zou werken als ik dit bij één dosering zonder bijnemen zou willen laten.
Wat is volgens jullie een goede, niet te hoge dosering voor een eerste keer bij iemand met een vergelijkbaar gewicht, zonder dat het meteen te overwhelming kan worden?
Thanks in advance!