• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dragon's Dynamite Truffels (Psilocybe Pajateros).. BAM

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Wat: 7,5 gram Psilocybe Pajateros per persoon (truffels)
Waar: In mijn huis in de woonkamer, en in het tuinhuisje.
Wie: Ik en Kasper
Wanneer: Van 13:00 tot +- 20:30, zaterdag.
Tripervaring: 2 keer psilocybe tampanensis, 1 keer psilocybe atlantis, 1 keer LSA baby hawaiian woodrose.
Na de ervaringen die Kasper en ik op deden met de Atlantis truffels, wilden we nu eens wat spannenders proberen. Hadden wij even geluk! De lokale smartshop heeft een nieuwe truffel :grin: Wij met een big smile op het gezicht de truffels gehaald...

Zaterdag ochtend, ik ben alleen thuis. Kasper komt naar mijn huis toe om die drakedinamiet uit te proberen. Om 13:00 hebben we de truffels fijn gehakt op een snijplankje, daarna wat truffels stukjes op een lepel gedaan om dat vervolgens weg te spoelen met sinaasappelsap. Op dat moment hadden we onbewust een lont aan gestoken in ons hoofd, die leidde naar een klapper die een uur later af zou gaan...

13:45
Wachtend op effecten die de het beschimmelde vriendje ons zou schenken, keken we de film Happy Feet. Heerlijke film voor tijdens het trippen. De dansende en zingende pinguïns waren echt een enorm spektakel!! Machtig mooie landschappen op het scherm lieten ons bulderend van het lachen op de bank zitten. Ongeveer om 13:45 begonnen ik en Kasper de eerste effecten toch al te merken. De kamer leek een stuk groter, en de deuren buigden mee op de maat van de muziek in de film. De kasten vielen bijna om als ik ze uit mijn ooghoek zag. En dat keelsnoepje.. smaakte zo heerlijk! Tijdens de film begon ik te beseffen dat dit een visueel spektakel zou gaan worden. :rock:

14:45
De film is afgelopen. Wat een stilte heerst er in het huis zeg. Kasper gaat onderuit gezakt in de stoel zitten. Lekker bij de verwarming, genietend van de nieuwe manier van denken die de truffel hem heeft gegeven. Ik lig op de bank, te denken over het leven, waarom ik doe zoals ik doe, en ben zoals ik ben. Het wordt heftig, alles draait, vervormd en kleuren smelten in elkaar. Ik zak even weg, diep weg in de trip.... BAM! WOW! Een keihard zoemend geluid in mijn hoofd! Een soort elektrische schok in me kop! Ik kijk verschrikt naar Kasper, die nog steeds lekker op de stoel zit. Ik probeer de knal in mijn hoofd te vergeten, en ga weer lekker liggen, en probeer te relaxen. 5 minuten later.. BAM! Nou verdomme weer een schok in mijn hoofd!

ik: 'Kasper?''
Kasper: ''ja?
Ik: '' Hoorde jij mijn hoofd zoemen?''
Kasper ''neeeeee''
Ik: '' Oh ok, maar er is net dynamiet in mijn hoofd geknald''
Kasper " Wow vet''

15:00

Binnen is het een beetje saai en warm. Het klopt gewoon niet bij de stemming die we hadden. Wankelend met rubberen benen in de broek, stapten we naar buiten. Heerlijk! Lekker frisse lucht in de longen, even naar de bomen, straat bloemetjes en vissen kijken! Heb nog nooit frisse lucht zo gewaardeerd als toen. We gingen lekker in het tuinhuisje zitten, met wat kerstverlichting aan. We hebben geprobeerd te praten, maar het gesprek liep telkens vast. De woorden kwamen erg scheef uit je mond, en over de kleinste dingen ontstond de grootste verwarring. Een snoepje werd verward met een sigaret en als je 1 snoepje wou eten, zat je er plotseling met 2 in je mond. We hebben gelachen om hoe scheef we praten, en om Kasper. Kasper wilde zijn jas aan, maar niet zijn armen in de mouwen. Hij zat echt op volle kracht te denken hoe hij dat nu moest gaan doen, en ik stond er met een grote grijns naar te kijken. Het lukte hem gewoon niet, dus heeft hij de jas moeizaam maar weer normaal aangedaan. Hierna zijn we naar binnen gegaan om op te warmen. Hier nog een citaat uit het tuinhuisje:

Kasper: " Snapje, die jas doet niet echt wat ik wil he" *kijkt verontwaardigd
Ik: " Neenee, jij raakt verdwaald in die mouwen" *grijnst
Kasper: " Jawel ik kan het wel!!!!!''
Ik: '' Ik zie het, je jas licht nu achter je op de stoel trouwens"
Kasper: '' Ja ik doe mijn jas gewoon aan dat is lekker warm''

15:45
Binnen hebben we noedels gegeten. Heerlijk, maar moeilijk!!! Die verrekte rubberen slangetjes in je kommetje kropen telkens uit je mond -.- Ik zat schuin voor Kasper, en kreeg die hyperactieve slangetjes maar niet normaal in mijn mond. Ik voelde me echt enorm voor schut toen Kasper begon te lachen om mijn noedelbaard :cry: Uit onzekerheid heb ik de noedels maar fijn gesneden, want anders stond ik zo voor schut. We waren van plan om naar buiten te gaan. Hebben onze jassen aangetrokken, maar het was zo lekker warm binnen dat we maar met jassen aan binnen zijn blijven zitten. We hebben nog wat tekenfilms gekeken, die echt geweldig zijn tijdens het trippen. Spongebob was een enorm spektakel! Pratende krabburgers waren zo *#%#%#+ grappig!

16:45-21:00
Kasper gaat maar op huis aan. Na nog even nagepraat en bedankt te hebben vertrekt hij op de fiets naar zijn dorpje. Ik blijf thuis, warm, en besef dat de trip nog lang niet over is. Ik ga naar boven, zet wat muziek op, en ga in bed liggen. Goatrance, shiva shidapu spiritual healing om precies te zijn. (aanrader!) De muziek doet mijn trommelvliezen klapperen en mijn plafond golft en beweegt als een gek. Mijn plafond verandert van kleur, ik zie er visjes in zwemmen en gezichten staren me aan. Heerlijk heb ik daar gelegen, en zo heb ik nog dik een uur genoten. Heb gedoucht, wat echt goddelijk is. Ben daarna nog even met wat vrienden naar buiten gegaan, heb een paar pilsjes op die het truffelgevoel even konden onderdrukken.

Het was een geslaagde trip, met simpelweg lachen om een tekenfilm, tot filosoferen over het leven. Het was heftig, dragons dynamite doet zijn naam eer aan. Ik raad aan om de eerste trip met Pajateros niet boven de 10gram te gaan. Want het knalt er echt kei en keihard in :rock:

Bedankt voor het lezen, ik ben benieuwd naar jullie reacties :)

MÐMA

Experimenterende gebruiker
Heb enkel ervaring met Atlantis die niet echt zo bijzonder waren, wel leuk maar merkte er niet zoveel van was ong.10 gram... Denk dat ik de volgende keer dezelfden ga halen en ook wegspoelen met sinasappelsap dat schijnt beter te werken. Zijn trouwens wel prijzig deze truffels!

kaasbaas

Badass junkie
Goed trip report, die truffels lijken me geweldig! Hoe duur was de 7.5 gram die je hebt gekocht? En hoeveel gram is een portie bij die truffels? Ik wil ze zeker nog is proberen :grin:!

kaasbaas

Badass junkie
soldiermoney zei:
1 portie van 15 gram, kost 15 euro. Iets duurder dan normaal maar de trip is ook iets leuker als normaal :P

Bedankt :grin:, dat geeft me wel het volle vertrouwen dat ze 't waard zijn! Nogmaals bedankt :).

soldiermoney

Bewuste gebruiker
You're welcome. Het zou echt tof zijn als je er een reportje over zou willen schrijven. Want er zijn nog niet veel reports over de psilocybe pajateros, en ik ben echt benieuwd hoe andere mensen op deze soort trippen :P

Zazuu.

Bewuste gebruiker
pwoe, klinkt best wel heftig.
Hoeveel uur had je vantevoren niet gegeten dan?
Kan ik hier rekening mee houden, het klinkt toch best heftig.
Het waren dus vooral veel visuals? Want dat wil ik ook nog weleens
meemaken, normaal heb ik daar niet zoveel tijd voor of het is in lichte vorm.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ik had ongeveer 3 uur voor inname nog 3 eieren op. De truffels had ik flinterdun gesneden, ik denk dat dit ook voor een beter opname van de werkzame stof heeft gezorgd, omdat er dan een groter oppervlak van de truffel in contact komt met de maagwand en je mond. Visueel was het zeker. Rustige omgeving is echt een must bij deze soort :wink:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Aight, krijg er echt zin in. Ben heel benieuwd.
Ik hoorde vandaag dat de meningen verdeeld zijn over Atlantis en de Draken.
Ben héél benieuwd. Misschien ook wel een reportje of iets dergelijks.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
In mijn mening steken dragons dynamite echt met kop en schouders boven de atlantis uit. Ben benieuwd naar je reportje :)

ryder11700

heb ze laatst op aanraden van een vriend ook genomen en dit was de messt heftige trip op truffels die ik tot nu toe gehad heb, ik heb 15 gram in een keer genomen en heb me 6 uur lang half dood gelschen en verbaasd. prachtige kleuren en voor al heel zwaar visueel (denk aan dansende en draaiende bomen) al met al een prachtige dag en icm 2cb als afsluiting niet meer kapot te krijgen.

Smokin046

Zeer mooi tripreport!, volgende keer ga ik ook voor deze dragon's dynamites, want de visuals van de atlantis vallen zo te zien zwaar tegen , tegenover deze Pajateros!

Shroom

Mooi report! :)
Ik heb net 20 minuten geleden 15gr draken dynamiet gegeten, als je al zo tript van 7.5gr ben ik benieuwd wat ik zal merken van die 15gr :grin: maar helaas heb ik al wel gemerkt dat ik altijd meer nodig heb dan andere mensen om een trip te krijgen. Heb ook nooit echt heftige visuals gehad iets wat ik hoop dat vandaag wel gaat gebeuren. Mijn 'tripsitter' zit in z'n kamer die roep ik wel als ik hem wil zien.

De truffels waren trouwens luchtdicht verpakt in een plastic vacuüm verpakking en dat zat weer in het normale doosje van de truffels, het waren geen hele exemplaren maar gesneden stukken van zo te zien gigantische truffels.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Thanks!
Veel plezier met je beschimmelde vriend(jes). Die dingen zaten bij mij ook in een vacuüm gezogen plastic zakje. Volgens mij zijn die dingen echt gigantisch! En 15 gram :rock: ! Wow je hebt er echt zin in zo te zien. Ben heel benieuwd hoe je nacht gaat verlopen.
Vanmiddag heb ik 10 gram gedroogde Atlantis genuttigd. Zeer milde, maar wel leuke trip :)
Stiekem ben ik best jaloers :tearsofjoy:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Heb een tijdje geleden ook deze Pajateros mogen nuttigen.

Eerst de helft gegeten van 20 gr. en maar niet weten wanneer ik
zat te pieken, op een gegeven moment toch nog bij gepakt en dit verlengde
de trip wel degelijk, het werd niet versterkt (gelukkig :P) maar zeker wel verlengd met 1 à 2 uur.

Misschien een tip. :wave:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Thanks voor de tip! Ik trip zelf altijd vrij lang, en ben vaak als mijn tripgenoot weggaat nog aan het trippen. Misschien toch een optie als ik echt vollebak wil genieten om bij te pakken. :)

j3llyguy

Newbie
Ewa Frodo nice report man! binnenkort gaan wij ze ook doen eh als ik van da gezeik met me amandelen af ben. na het lezen van dit report heb ik echt zin gekregen!!!

soldiermoney

Bewuste gebruiker
j3llyguy zei:
Ewa Frodo nice report man! binnenkort gaan wij ze ook doen eh als ik van da gezeik met me amandelen af ben. na het lezen van dit report heb ik echt zin gekregen!!!
Ben blij om dat te horen man! Dan gaan we er goed van genieten! :) Nu nog wachten op de juiste omstandigheden.

Shroom

soldiermoney zei:
Thanks!
Veel plezier met je beschimmelde vriend(jes). Die dingen zaten bij mij ook in een vacuüm gezogen plastic zakje. Volgens mij zijn die dingen echt gigantisch! En 15 gram :rock: ! Wow je hebt er echt zin in zo te zien. Ben heel benieuwd hoe je nacht gaat verlopen.
Vanmiddag heb ik 10 gram gedroogde Atlantis genuttigd. Zeer milde, maar wel leuke trip :)
Stiekem ben ik best jaloers :tearsofjoy:
Yo, ik was alweer vergeten hier gepost te hebben. Dat was nu ongeveer denk ik de 7e misschien al 8e keer dat ik truffels of paddo's gegeten had.
Ik had de hele portie gegeten, goed gekauwd, met cola light weggespoeld, niet veel hoeven te drinken erbij. Was minder dan 1 glas.
Maar anyway 15gr op en na 30 minuten begon ik me een beetje dronke achtig te voelen, ik ging lopen en merkte dat ik niet meer zo'n goed evenwicht had en het voelde ook een beetje alsof ik het bloed door mijn bloedvaten voelde stromen door heel m'n lichaam. Een kwartier later, terug op mijn kamer ging ik zitten, vanaf dat moment zat ik te staren naar een handdoek die ik opgehangen had, en op de een of andere manier was mijn gedachte helemaal stil gelegd, ik zat te staren maar ik had geen gedachtes. Ik zag dingen op die handdoek steeds groter worden, maar het was heel vreemd want het werd steeds groter en het bleef oneindig doorgroeien terwijl het eigelijk niet groter werd en het leek heel vreemd, alsof ik erin gezogen werd maar de handoek op dezelfde afstand bleef hangen. Dat ging zo eigelijk wel een tijd lang door. Later keek ik naar de gordijnen waar de patroontjes die erop zaten ineens in 3d leken te zijn. Nogsteeds had ik geen gedachtes in mijn hoofd. Het was alsof ik in een soort gedachteloze trans zat waar je uiterst goed tot rust kon komen. Na een uur of 2-2½ na inname besloot ik dat ik nog wat avond eten moest halen dat was zo'n beetje rond half 5 / 5 uur. Ik loop naar buiten, waar het op dat moment nog echt ijskoud was, en ik werd ineens wakker geschud, ik werd zo uit die trans gesleurd en ineens komen allerlei gedachtes weer terug. Het voornaamste wat ik dacht was dat ik vergeten was dat ik tripte toen ik op het idee kwam om naar de supermarkt te gaan, en dat het zo ijskoud was. Maarja, ik eigenwijs naar me fiets toe lopen, behoorlijk wiebelend, had ook echt geen puf in m'n benen meer. Gooi zowat mijn fiets omver, en toen maar gaan fietsen. Het fietsen zelf ging eigenlijk uitermate goed, alsof het automatisch ging, ik hoefde alleen te trappen en te remmen. Aangekomen bij supermarkt, spullen gekocht, weer naar buiten, en naar huis gefiets. Toen ik thuis kwam was de trip al zo'n beetje over eigelijk, ik merkte nog wel dat ik een heel slecht evenwicht had en ik nog wat slap was in m'n benen enzo, maar voor de rest was er niet veel meer aan.

Ik moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben, heb 15gr gegeten maar ik heb niet zo hard getript als ik zou willen, had ook graag meer visuals gehad ook met kleuren zou me mooi lijken. Er was niet veel nuttigs aan deze trip behalve dat ik wel even heerlijk tot rust was gekomen.
Ik zit te denken om de volgende keer rond de 20-25gr te gaan zitten met deze truffels, alleen verkopen ze ze per 15gr, dus dan krijg ik 30gr. Dat lijkt me iets teveel van het goede. Wat ik misschien ook kan doen is een MAO-remmer thee zetten en dan nog is proberen met 1 portie van 15gr. Wat zouden jullie mij adviseren? 2 porties, of 1 portie met mao-remmers? Eerlijk gezegd ligt mijn voorkeur bij mao-remmers. Vrienden van mij hebben er goede ervaringen mee, en het leek mij geen slecht idee.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Pffff dat had ik niet verwacht van 15 gram! Gedachtenloos staren lijkt me wel even lekker trouwens, maar je hebt er niet zo veel aan.
Wat je zou kunnen proberen is de lemon-tek methode. Hierbij meng je de fijngesneden truffels met citroensap. Dit laat je dan een kwartiertje/halfuurtje staan. Hierdoor schijnen de werkzame stoffen beter vrij te komen :)

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik heb van Dragon's Dynamite wel flink lopen trippen in me hoofd. Alleen niet zoveel visueel.
De muren werden in het begin rood, over naar groen en zo een aantal kleuren af. Voor de rest leek de kamer ineens eigenlijk best wel groot. De bank was ook groter en dieper.

Niet veel visueel wel heerlijk getript. :)

Shroom

Hmm dat is wel een goed idee die lemon tek, daar ben ik wel benieuwd naar en hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Shroom zei:
Hmm dat is wel een goed idee die lemon tek, daar ben ik wel benieuwd naar en hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over.
Ik heb 20gram ge-lemon tekt en dat was geniaal :hearteyes:

Wat ik begrijp is het effect met mao-remmers nog veel heftiger, dus wellicht eerst een lemon tekje proberen :)

Tevens is het combineren met MAO remmers niet geheel zonder gevaar, dus even goed je research :)

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Zazuu. zei:
De muren werden in het begin rood, over naar groen en zo een aantal kleuren af. Voor de rest leek de kamer ineens eigenlijk best wel groot. De bank was ook groter en dieper.
Niet veel visueel wel heerlijk getript. :)
Zo herkenbaar!!! Echt heerlijk om naar een lege muur te staren en toch zoveel te zien! :hearteyes:

Een hoop nieuwe ideeën en ervaringen worden hier zomaar opgedaan, en gedeeld! Echt super om te horen dat deze truffelsoort ook bij andere mensen in de 'smaak' valt. Volgende keer ga ik voor de 10 gram lemon-tek. Misschien net ietsiepietsie over mijn grens, maar zo blijft het wel spannend :rock: En combineren met MAO-remmers vindt ik nog steeds een beetje onduidelijk, dan ben ik liever een zuurpruim en zuip ik citroensap :P

Delcasa88

Bewuste gebruiker
soldiermoney zei:
En combineren met MAO-remmers vindt ik nog steeds een beetje onduidelijk, dan ben ik liever een zuurpruim en zuip ik citroensap :P
Een MAO is een enzym in het lichaam dat bepaalde stoffen afbreekt zodat het geen gevaar voor het lichaam opleverd. In ons normale eten zitten ook stoffen die hierdoor afgebroken worden omdat ze anders giftig zijn. Dankzij de MAO's is dit niet zo en kunnen we ze gewoon eten.

Een MAO-remmer stopt dit enzym dus, en daardoor worden stoffen minder afgebroken. De actieve stoffen in drugs worden minder afgebroken (wardoor je effect dus beter wordt), maar ook de stoffen in normaal eten worden niet meer afgebroken, waardoor je dus heel erg moet oppassen met wat je eet anders kan het een heel nare en mogelijk (levens-) gevaarlijke situatie worden.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Misschien dat ik minder visuals had vanwege het feit dat ik er ongeveer 3 à 4 jointjes bij heb gerookt. Het werd vooral een flinke mindfuck van ongekend niveau. Alles was gelijk, ieder mens IQ is hetzelfde alleen vanuit een ander perspectief en blablabla. De visuals vielen dus erg mee alleen door de gedachten achter alles werd het vaag.

Na dit gelezen te hebben krijg ik er weer zin in. Misschien volgende week ofzo.
Pajateros!

~~Galaxy

Newbie
Ik ging nooit zo hard op de Atlantis. Zat er maar een beetje gespannen bij.
Dus mijn dochter vragen aan de smartshop; hoe kunnen we pa lanceren ?

Antwoord was; take dragon's.

15 grammetjes in 1 keer opgeknabbeld. Dochter kon het niet binnenhouden, maar toch mooie trip gemaakt. En ikke? Ik vraag na 10 minuten ""kan het zijn dat het nu al werkt?"
Ik had de zin nog niet uitgesproken, of ik werd gelanceerd!

Iedereen vol bewondering naar het vuurwerk staren (oudejaarsavond), en ik kon alleen maar naar die kutschemerlamp staren, want ik kon golflengte en amplitude van het licht naar wens beinvloeden.

BTW, dit is mijn eerste post hier. Heb wel eens wat paddootjes gedaan, en vondt ik errug leuk. Kweeksetje is groeiende.
De lachkick van truffels mis ik een beetje. Na een halve portie paddo's kregen we eens familiebezoek. Na vertek hebben we ons halfdood gelachen, we lagen letterlijk te rollen over de grond..

De dragon's is wel een egotripper. Niet geschikt voor sociaal contact..

clutser

Newbie
O o o zeker een aanrader ik heb de meeste bekende soorten allemaal gebruikt en doe ook aan eigen teelt zo dat er elke week wel wat voorradig is, maar soms ben ik door mijn voorraad heen en nu kun je alleen nog maar truffels halen bij de smartshop.

Maar Dragon's Dynamite :hearteyes: :hearteyes: de naam zegt het al maakt zijn naam waar, na inname 10 min al een licht gevoel en dan 15 a 20 min boem klapt ie in niet normaal nog nooit met geen een paddo soort gehad zo snel en zo heftig meteen,
Ik heb ze nu 5 x gebruikt viel 1x zwaar kwam denk ik door de chocolade op nuchtere maag want toen spuugte ik alles uit maar de werking is dan zeker niet minder of korter op, het vocht wordt snel opgenome in je bloed. Zelf gebruik ik als MAO remmer vers sinasappelsap werkt perfect en smaakt nog lekker ook.

Als je de eerste x dragons gebruikt hou het dan echt op een half portie 7,5 gram zelf gebruik ik 15 maar ik heb redelijk veel ervaring met paddo's en zelfs ik vind het af en toe op het randje met hoe heftig het is.

voor mij de beste bereiding is gewoon op het vuur zetten tot het een klein beetje gaat bubbelen niet laten koken en dan de truffels in stukjes snijden en 20 min laten bubbelen.
Voor de hoeveelheid water doe je eerst water in een kopje en die hoeveelheid gebruik je dan ook let op de helft verdampt. Vind je de truffel vies dan kun je een koffiefilter gebruiken en het pannetje door het filter in het kopje gieten, zelf doe ik er altijd een zoetje in en gebruik ik tropische vruchten thee zakjes. qua werking maakt het niet veel uit of je de truffel nou wel of niet mee opeet

Het grote verschil voor mij tussen truffels en paddo's zijn dat bij truffels de meeste dingen ademen en vervormen maar paddo's kan het echt gaan bewegen e.d. maar beide vind ik leuk.

Veel plezier

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Zazuu. zei:

Nou ik weet niet hoe je setting meestal is, maar het helpt vaak als je de televisie uit laat en gewoon een muziekje aan zet en eventueel stimulerende voorwerpen (bijvoorbeeld een poster of lavalamp). De televisie stuurt je namelijk meestal een richting op met je visuals. En anders zou je een natuurdocumentaire kunnen proberen, ook erg leuk voor het beeld. :grin:

kenneh

damn, zo hard trippen op 7g pajateros
ik neem er binnenkort 16g , samen met 4 vrienden ( 16g pp :P )
nog 1,5 weken te gaan...gaat wat worden :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Die knallen in mijn hoofd heb ik ook al gehad :) je schrikt je echt helemaal kapot als je rustig zit te lachen en dan ineens kabam.... :grin: Haha, nice tripreport verder

catfood

Newbie
Ik heb zelf ook al een aantal avonturen achter de rug wat truffels betreft, de meest intens zieke en onverklaarbare was dan idd ook met Dragon's Dynamite, 2 en halve bak p.p (dingen als je af vragen of de gene waarmee je de avond aan het trippen bent er wel is als hij even naar het toilet is of halverwege de avond het gevoel hebben dat de avond nog niet begonnen is)..
op het eind van de trip ging het trouwens wel bijna mis omdat ik de volgende ochtend moest Lessen (autorijbewijs) en of ik daar wel op tijd nuchter voor zou zijn.. maar is allemaal goed gekomen, ook met grappen als '; zodra de rijinstructeur zegt dat je naar z'n 5 kunt schakelen je als een raket naar de maan zou vertrekken met de auto (grappen maakte we onderling, niet met de instructeur)..

Maar is er iemand die weet of er een limiet bestaat of iets? een soort grens dat wanneer je echt aan je max zit, of zelfs vergiftigd word? Zoals ik zei "onze" max is 2 en halve bak Dragon's Dynamite p.p. :rockband:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
lipsticknmascara zei:
Zazuu. zei:

Nou ik weet niet hoe je setting meestal is, maar het helpt vaak als je de televisie uit laat en gewoon een muziekje aan zet en eventueel stimulerende voorwerpen (bijvoorbeeld een poster of lavalamp). De televisie stuurt je namelijk meestal een richting op met je visuals. En anders zou je een natuurdocumentaire kunnen proberen, ook erg leuk voor het beeld. :grin:

Hmm, is misschien wel een idee. Om eerst de tv uit te laten en later aan te zetten. Ik vind het altijd leuk om wat beeld te hebben om naar te kijken, tv aan en geluid uit. 'k Zal eens kijken hoe dat gaat. 'k Wil wel gamen :P

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Gamen is echt super tijdens het truffelen :P
En de hoeveelheid truffels die je moet eten om vergiftigd te raken is volgens mij 1,7 kilo :tearsofjoy:

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Zazuu. zei:
lipsticknmascara zei:
Zazuu. zei:

Hmm, is misschien wel een idee. Om eerst de tv uit te laten en later aan te zetten. Ik vind het altijd leuk om wat beeld te hebben om naar te kijken, tv aan en geluid uit. 'k Zal eens kijken hoe dat gaat. 'k Wil wel gamen :P

Ja ik ben zelf niet zo'n gamer, ik ben meer van de muziek, een beetje rekken en strekken, rondwiebelen en dansen en lekker aan de muziek rommelen. En dan verder genieten van de visuals en nadenken over hoe ik de onmogelijke dingen van het leven mogelijk kan maken.. En dan aan het einde van de trip de televisie aan, maar dan wel een dvd of download, want ik vind de televisie (met het nieuws/reclames ed) altijd veel te snel gaan en ik voel me dan zwaar beïnvloed door de maatschappij.

Ik zal eens tegen de mannen zeggen dat ik ook een keer wil gamen onder het trippen hahaha ben benieuwd hoe dat eindigt! Daar zal ik dan ook zeker een reportje over plaatsen :grin:

Bovenaan