Drugs en muziek

Jeller

Badass junkie
idd.. LSD zou nog niet half zo leuk zijn zonder muziek en goa zou nog niet half zo leuk zijn zonder LSD :tongueout: (en ik luister al lang voor da ik LSD pakte naar goa :wink:)

en ook drugs maken feestjes niet leuker, maar feestjes maken drugs leuker :d

Fishhead07

Wijs gebruiker
met drugs op ervaar je de muziek beter :P De goede muziek is ook gemaakt onder invloed van alcohol of drugs :sunglasses: En ja drugs + muziek = geniaal :grin: muziek appart ook en drugs appart ook maar de combo wat wil je nog meer :hearteyes:

crysis

Bewuste gebruiker
over het algemeen wil ik zo nuchter mogelijk van mn feesten genieten.. met drugs op is het ook helemaal geweldig maar een paar biertjes dan blijft de ervaring toch wat langer hangen

met x op vind je toch alles vet en dan kan ik net zo goed thuis muziek gaan luisteren of naar een of andere disco.. als ik 50 euro voor een kaartje heb betaald vind ik het zo zonde.

Annæ

Belezen gebruiker
El_V zei:
met x op vind je toch alles vet en dan kan ik net zo goed thuis muziek gaan luisteren of naar een of andere disco.. als ik 50 euro voor een kaartje heb betaald vind ik het zo zonde.

dan wordt toch alleen nog maar vetter?

crysis

Bewuste gebruiker
ligt eraan in welk opzicht..

ik vind het eigenlijk wel vetter als ik de dag erna me op en top voel (hooguit wat spierpijn) en me nog alles fatsoenlijk kan herinneren (nummers en mixen die ik heb gehoord)

azgaza

Badass junkie
Zeker beide, ik heb altijd muziek aan als ik onder invloed van wat dan ook ben, en het is gewoon goed voor elkaar. Muziek en drugs zijn gewoon een geweldige combinatie.

Lauu

Badass junkie
El_V zei:

ik vind het eigenlijk wel vetter als ik de dag erna me op en top voel (hooguit wat spierpijn) en me nog alles fatsoenlijk kan herinneren (nummers en mixen die ik heb gehoord)

als je gewoon niet teveel tot je neemt dan weet je echt nogwel wat je heb gedaan of gehoord

Hashja

Bewuste gebruiker
De een maakt de ander niet beter, ze werken in perfecte harmonie met elkaar waardoor de toestand waarin je zit op een hoger niveau wordt geplaatst :hearteyes: :hearteyes:

crysis

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
El_V zei:

als je gewoon niet teveel tot je neemt dan weet je echt nogwel wat je heb gedaan of gehoord

weet ik maar nuchter blijft het toch allemaal beter hangen

Lauu

Badass junkie
El_V zei:
Lauu zei:
El_V zei:

weet ik maar nuchter blijft het toch allemaal beter hangen

dat lijkt me logisch

Bovenaan