Armani7 zei:vriendin + drugs = meestal bad combo
azgaza zei:dus zoek ik bij voorkeur iemand die ook wel iets gebruikt,
email zei:azgaza zei:dus zoek ik bij voorkeur iemand die ook wel iets gebruikt,
ik denk niet dat dat een goeie oplossing is, want dan is er niemand om te zeggen dat je te ver gaat.
denk ik toch
DreamWeaver zei:email zei:azgaza zei:dus zoek ik bij voorkeur iemand die ook wel iets gebruikt,
ik denk niet dat dat een goeie oplossing is, want dan is er niemand om te zeggen dat je te ver gaat.
denk ik toch
Juist wel, omdat mensen die ook gebruiken weten wanneer je tever gaat, in tegenstelling tot 'leken'.
Zo hebben we elkaar ook leren kennen. Maar als het echt te gek wordt, dan zeggen we het gewoon, en dan is de ander ook altijd meteen weer helder genoeg om goed te reageren. We weten gewoon dat de ander het niet zomaar zou zeggen.Armani7 zei:vriendin + drugs = meestal bad combo
HTID zei:Armani7 zei:vriendin + drugs = meestal bad combo
Mijn ex maakte het meteen uit toen ze er lucht van kreeg...
masterblaster zei:mijn ex gebruikte zelf nog meer dan ik dus hadden er allebij geen probleem mee, zucht hele relaxte tijd
Doodkapje zei:masterblaster zei:mijn ex gebruikte zelf nog meer dan ik dus hadden er allebij geen probleem mee, zucht hele relaxte tijd
jij weet hoe het werkt met die exen!!!![]()
DreamWeaver zei:Doodkapje zei:masterblaster zei:mijn ex gebruikte zelf nog meer dan ik dus hadden er allebij geen probleem mee, zucht hele relaxte tijd
jij weet hoe het werkt met die exen!!!![]()
Ja. Ruzie maken, goed maken, sex, ruzie maken.Rinse and repeat!
TechNora zei:je moet gewoon iemand ontmoeten in de drugsscene, ben je gelijk van alle heibel af!(En dan elkaar een ietsiepietsie in de gate houden natuurlijk)
Armani7 zei:vriendin + drugs = meestal bad combo
DreamWeaver zei:TechNora zei:je moet gewoon iemand ontmoeten in de drugsscene, ben je gelijk van alle heibel af!(En dan elkaar een ietsiepietsie in de gate houden natuurlijk)
Hebben we daar DF niet voor? :P

Ellesdee zei:DreamWeaver zei:TechNora zei:je moet gewoon iemand ontmoeten in de drugsscene, ben je gelijk van alle heibel af!(En dan elkaar een ietsiepietsie in de gate houden natuurlijk)
Hebben we daar DF niet voor? :P
hahaha hey slettebakje
wat heb ik nou gezegd
tis geen datingsite![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dnriucmk zei:Weetje dat zeker elles![]()
zeep
Flugeltje zei:Drugs en relatie gaan in de meeste gevallen niet samne
MindTraveler zei:Niet in alle gevallen maar door drugs gaan toch veel relaties om zeep
Doodkapje zei:Armani7 zei:vriendin + drugs = meestal bad combo
FOUT = good combo!!!!![]()
![]()
![]()
maar je moet niet overdrijven ook niet natuurlijk![]()