Drugs en relatie

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal!

EVen een vraagje:

Wie van jullie heeft een vriend/vriendin die niet weet dat jij drugs gebruikt? Of niet weet dat je drugs in deze mate gebruikt?

Ik ben beniuewd naar de reacties!

Gr Bob :wave:

Delirium

Badass junkie

DreamWeaver

Badass junkie
Mijn vorige vriendin wist het niet. Ze werd kwaad op me toen ik voor het eerst X ophad, sindsdien niet meer met haar erover gepraat. Nu we definitief uit elkaar zijn (we zagen elkaar nog veel, je kent het wel) heb ik haar alles opgebiecht. Ze was er niet blij mee maar dat komt voornamelijk omdat ze denkt dat elke gebruiker een junk is en dat ik mijn leven aan het verneuken ben. Nu heb ik een liev meisje ontmoet die er niet zo veel problemen mee heeft :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Mijn vriend weet van alles dat ik gebruikt heb en hij gebruikt zelf ook, al houd hij meer van alcohol dan van wiet en ik meer van wiet dan van alcohol; maar we doen allebei beide. Hij heeft ook niet precies alles gebruikt dat ik heb gebruikt en ook geen andere dingen, hij is er minder mee bezig dan ik, maar.. verder doen we ook wel eens paddo's samen ofzo en we blowen en drinken van samen. En dat vind ik ook eigenlijk het relaxest.
Ik zou geen geheimen voor iemand willen houden, zo'n type ben ik niet, en een vrien dhebben die het afkeurt lijkt me ook zo'n ongemakkelijke sfeer geven, dus zoek ik bij voorkeur iemand die ook wel iets gebruikt, en dat heb ik nu (mijn ex gebruikte juist weer méér dan ik)

Formshift

Belezen gebruiker
Op dit moment niet.

Me ex had er veel problemen mee, maar niemand verbiedt mij om drugs te gebruiken :)

Play_bunny

Wijs gebruiker
Op dit moment nog single, maar als ik een vriend zou hebben die er negatief tegenover staat, zou ik zeker wel overwegen om het niet meer te doen. Ik denk zelfs dat ik dan sowieso zou stoppen ermee.
Ik vermoed zelfs dat ook al zou die persoon er niet negatief tegenover staan, dan zou ik zelfs stoppen. Dit omdat je er toch niet al te charmant uit ziet tijdens en na gebruik :)

email

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
dus zoek ik bij voorkeur iemand die ook wel iets gebruikt,

ik denk niet dat dat een goeie oplossing is, want dan is er niemand om te zeggen dat je te ver gaat.

denk ik toch

azgaza

Badass junkie
DreamWeaver zei:
email zei:
azgaza zei:
dus zoek ik bij voorkeur iemand die ook wel iets gebruikt,

ik denk niet dat dat een goeie oplossing is, want dan is er niemand om te zeggen dat je te ver gaat.

denk ik toch

Juist wel, omdat mensen die ook gebruiken weten wanneer je tever gaat, in tegenstelling tot 'leken'.

Bovendien weet mijn moeder van al mijn gebruik en heb ik ook niet gebruikende vrienden, het is niet alsof ik alleen maar met mijn vriend om ga en alsof hij de enige is die het weet. Dus zo'n gevaar is dat niet.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wij gebruiken juist graag samen grote hoeveelheden en mooie combinaties drugs :mrgreen: Zo hebben we elkaar ook leren kennen. Maar als het echt te gek wordt, dan zeggen we het gewoon, en dan is de ander ook altijd meteen weer helder genoeg om goed te reageren. We weten gewoon dat de ander het niet zomaar zou zeggen.
:P

matthijs

Badass junkie
Ben op het moment single maar alle vriendinnen wisten wel van wat ik deed maar gebruikten zelf geen harddrugs.
Als ze dat afkeuren hebben ze daar alle recht op. Kan ik goed begrijpen en als ik echt van haar zou houden zou ik ook wel kunnen stoppen voor haar, maar als ze het zouden verbieden zou ik heel snel weg zijn. Het ís en blijft míjn zaak en míjn keuze op te stoppen of niet. Daar hebben zij niets mee te maken en als ze zich daar wél mee zouden gaan bemoeien wil ik sowieso niets met haar. Ben nogal gesteld op mijn vrijheid in dat soort dingen. :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
je moet gewoon iemand ontmoeten in de drugsscene, ben je gelijk van alle heibel af! :wave: (En dan elkaar een ietsiepietsie in de gate houden natuurlijk)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, mijn huige vriend introduceert me aan de drugs..

Naja, hij is niet m'n vriend, maar we hebben wel een relatie, maar we doen niet aan exclusiviteit.. Naja, noem hem gewoon m'n vriend.

We hebben er beiden geen problemen mee dat we gebruiken, en andere vrienden en vriendinnen van hem en mij ook niet. Het liefst gaan we gewoon lekker met z'n allen spacen op een paar matrassen :)

Gelukkig is niemand te verlegen om te zeggen dat er iemand te ver gaat, of moet kappen, enzo. Dus het is allemaal mooi in balans.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
Armani7 zei:
vriendin + drugs = meestal bad combo

FOUT = good combo!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

maar je moet niet overdrijven ook niet natuurlijk :wink:

Ik doe het samen met me meisie en gaat prima samen :sunglasses:

Maar de keuze tussen drugs en me meisie is snel gemaakt. Drugs is het niet waard om mijn relatie te verneuken. Heel simpel stopt 1 van de 2 met drugs dan stoppen we beide.

Maar drugsgebruik verborgen houden voor je partner kan nooit goed zijn.

Maar is een van de 2 anti ga dan voor de liefde en niet voor de drugs.

De combo liefde + drugs = :hearteyes: :hearteyes: ben heel blij dat ik dat mag ervaren :flushed: :grin:

Bovenaan