Drugs in bloed (Voornamelijk XTC)

Obsessed

Belezen gebruiker
Wat ik me nu afvraag is , hoelang blijft XTC , (beetje vloeibare ook)speed in je bloed ? Heb er al verschillende dingens over gehoord.

Lijkt me niet. Heroïne bv schijnt echt waanzinnig lang in je bloed te blijven zitten. Lijkt me toch een redelijk zware drug.

Mac... zei:
Lijkt me niet. Heroïne bv schijnt echt waanzinnig lang in je bloed te blijven zitten. Lijkt me toch een redelijk zware drug.

Ik denk dat het met giftigheid van de drug te maken heeft...heroine is niet echt giftig voor je lichaam dus dat heeft geen prioriteit voor je lichaam om te verwijderen. amphetamine, alcohol of mdma daarentegen is giftig en wordt door je lichaam ook als zodanig herkend...daarom zal het lichaam dat er eerder uitwerken dan heroine of wiet.

wurmpy zei:
dat is niet lang integenstelling tot weed !
leuk om te weten

Door onderzoek aan je haren kunnen ze XTC-gebruik nog weken later na het gebruik aantonen.

Bij XTC heeft de eliminatie via de urine een halfwaardetijd van drie tot zeven uur. Dus reken maar uit :P

mathijs zei:
Mac... zei:

Ik denk dat het met giftigheid van de drug te maken heeft...heroine is niet echt giftig voor je lichaam dus dat heeft geen prioriteit voor je lichaam om te verwijderen. amphetamine, alcohol of mdma daarentegen is giftig en wordt door je lichaam ook als zodanig herkend...daarom zal het lichaam dat er eerder uitwerken dan heroine of wiet.

Die gaak onthouden...

Terug
Bovenaan