drugs in flesje

Ik zit met een vraag. Gisteren heeft iemand op een feestje mijn vrouw iets aangeboden om aan te snuiven. Het was iets vloeibaars en zat dus in een klein flesje. Mijn vrouw herinnert zich niet hoe het rook. Ik weet niet of het iets van effect op haar gehad heeft, ik was er zelf niet bij. Zelf herinnert ze zich alleszins niets van vreemde gewaarwordingen.

Bestaat er zo'n soort drug of ging het inderdaad om een soort eucalyptus, zoals die mannen beweerden :) ?

Thx

Als het al een drug was geweest, en het was vloeibaar, dan zou je dat sowieso niet 'snuiven'; ze heeft het misschien een beetje ingeademd. Ik weet niet of het een drug is geweest..

Misschien dat anderen op dit forum het beter weten..? Ik denk iig dat je je niet druk hoeft te maken oid.

Ja het zullen wel poppers zijn geweest.
Vloeistof in een flesje, alleen de dampen snuif je op. je word er best wazig van, maar wel maar heel kort.

meer info in het poppersforum bij poppers

Ja klinkt als poppers. Kan je in de sex shop kopen.. ik zou zeggen koop het.. laat je vrouw het ruiken en je weet genoeg. Die geur vergeet je niet zo snel.. ik kan de geur niet beschrijven maar het was wel een appart geurtje haha. Maar niks ergs is het hoor. Krijg gewoon een high gevoel van een minuutje daarna soort van druk op je hoofd, soort van koppijn. Niet schadelijk ofzo.

niet schadelijk???

Toch nog eens ff info opzoeken.
Niet direkt schadelijk en idd vrij onschuldig, maar het is niet voor niets uit de schappen gehaald natuurlijk.

Terug
Bovenaan