drugs & sex

drugs en sex ; goede combinatie of absoluut niet

• goeie combi

Stemmen: 3 100,0%
  • absoluut niet

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    3

denito

Belezen gebruiker
titel zegt het zelf; wat zijn je gedachten rond drugs en sex , ervaringen , tips & tricks , wat je er maar over kwijt wilt/durft :wink:

ps vergeet niet te stemme :wave:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
nog nooit gedaan maar lijkt me egt wel een goeie combi mdma en dan lkker knuffelen enzo kzou het wel zien zitten :)

BillyBilo

Badass junkie
hoewel ik het libido van een baksteen heb, is drugs en sex en sex en drugs en drugs en sex en rock'n roll toch wel een fijn idee.

jaja

Bewuste gebruiker
Op wat bruin kunnen m'n vriendin en ik de gehele nacht doorgaan.

:)

Maar ik was er dus mee gestopt, enzo.

Bewild

Bewuste gebruiker
MDMA+sex= :hearteyes: !!!!!
en eigenlijk poppers is ook ni slecht hoor :P , dan word alles toch wel wa intenser, zeker het orgasme :P .

Allé een j'ke en dan sex is ook helemaal ni slecht :P

Kortom: of er nu een drug bij is of ni, sex is zowiezo :hearteyes: !!

Lana

Wijs gebruiker
Ligt maar net aan de bui..
Met drank en jointjes achter de kiezen komt de zin wel en is het ook leuk.
Maar zodra ik begin te snuiven, pep of coke, moet er echt niemand meer aan m´n lijf komen. Dan heb ik andere dingen te doen. :grin:

jasper

Wijs gebruiker
Lana zei:
Maar zodra ik begin te snuiven, pep of coke, moet er echt niemand meer aan m´n lijf komen. Dan heb ik andere dingen te doen. :grin:

vuile rukker :P

denito

Belezen gebruiker
barry zei:
Lana zei:

is lana gen meisjes naam of vergis ik me?
trouwens blijve reagere he mense :wink:

Lana

Wijs gebruiker
barry zei:
Lana zei:

Vuile rukker? Hahaha :mrgreen: :P

lj_bob

Bewuste gebruiker
Om een of andere reden krijg ik van alle drugs wel zin. En je kunt inderdaad uren doorgaan. Tijdens het stappen ben ik dan ook erg gefocust op vrouwen en hun bewegingen/rondingen/dansmoves etc.. Ze zien er dan allemaal een stuk sensueler uit :P

Mindless1985

Badass junkie
Drugs doe ik niet aan.

Sex ook niet.

Maar even serieus, hangt van de drug af, maar sommige drugs maken het wel even wat extra lekker :smoke:

En nicotine na de sex is natuurlijk ook heeeerlijk.

flashkop

Bewuste gebruiker
Speed, sextc, coke dat zijn mijn toppers voor sex, speed iets minder wel..
Aan ghb ofzo zou ik nog niet denken, val er toch van in slaap dus veel sex zal er niet van komen.
Al trippend wil ik mss nog wel eens sex hebben, maar dan moet ik al lang samen zijn met dat meisje en moet zij het ook toelaten...

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
alleen met blowen vind ik sex wel fijn :)
Maar ik ga liever wat anders doen als ik goed aan het trippen ben

sarkeuh

Newbie
eerst speed, dan sex
echt zalig :tongueout: heb nog nooit zo goede sex had :flushed:

zou ook eens pillen en dan sex willen hebben
maar denk eigenlijk niet dat da goed is
nuja ooit eens proberen :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
sex en drugs gaan zeker goed samen :grin:

de eerste keer dat me vriendin en ik woude gaan sexe met drugs was nadat we XTC hadde geslikt alleen kon ik geen harde krijgen door de XTC dus feest ging niet door :(

afgelopen week geprobeerd lijntje speed en dan sexe nou in begin werd die weer niet hard maar later wel :grin: en toen hadden we hele lekkere goede sex heerlijk echt een aanrader.

ik wil ook nog proberen met cocaine of sos en dan sexe. fuck on cocaine :sunglasses:

iemand nog tips????

Fishhead07

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
sex en drugs gaan zeker goed samen :grin:

de eerste keer dat me vriendin en ik woude gaan sexe met drugs was nadat we XTC hadde geslikt alleen kon ik geen harde krijgen door de XTC dus feest ging niet door :(

afgelopen week geprobeerd lijntje speed en dan sexe nou in begin werd die weer niet hard maar later wel :grin: en toen hadden we hele lekkere goede sex heerlijk echt een aanrader.

ik wil ook nog proberen met cocaine of sos en dan sexe. fuck on cocaine :sunglasses:

iemand nog tips????

geprobeerd sex op alle drugs die ik heb gebruikt allemaal aan te raden :grin:

Maarja top 5:

1. XTC
2. GHB
3. Keta
4. Sos
5. Pep

Zeer goede combo sex + drugs :sunglasses:

Bovenaan