Drugsgebruik en slaap tekort

jcutter

Badass junkie
..Laten je de volgende dag; erg klote voelen!
Zo ervaar ik dat terminste en vroeg me af of andere mensen dit zo ook ervaren.
Het is nogal irritand, want ik kan niet elke dag meer dan 8 uur slapen.

Zonder drugsgebruik; kon ik er prima tegen! :wave:

Yep dat ervaar ik ook zo. Slaap tekort is nooit prettig, maar als je drugs hebt gebruikt en je dan ook nog eens slecht hebt geslapen dan wordt het inderdaad een erg brakke dag. Dat komt omdat onder andere je lichaam zich niet kan reloaden / herstellen, door het slaap tekort. Maar ach, als je drugs gebruikt weet je dit vantevoren :)

Precies, geen drugs gebruiken dus als je weet dat je de dagen erna belangrijke verplichtingen hebt waar je niet onderuit kunt!

Nou; ik heb al een tijdje niks meer gebruikt en voel me half psychotisch als ik een uurtje minder heb geslapen. Ik was een paar dagen gestopt met ritalin en sindsdien voel ik me ergg moe.
Ook mijn hersenfuncties zoals: mijn geheugen; wil zijn best niet doen.
Nadenken enz. hebben allemaal geen zin meer om goed hun best te doen.
Klinkt raar, maar ik kan het niet anders zeggen, want mijn hersens zijn te moe om hun werk te doen :P

Word ik nu verstoten door jullie drugsgebruikers, omdat mijn hersens een beetje geshockeerd zijn en jullie bang zijn, dat dit jullie ook gaat overkomen :( Nou; ik ben lekker niet psychotisch! Lekker puh :P

jcutter zei:
Ook mijn hersenfuncties zoals: mijn geheugen; wil zijn best niet doen.
Nadenken enz. hebben allemaal geen zin meer om goed hun best te doen.
Klinkt raar, maar ik kan het niet anders zeggen, want mijn hersens zijn te moe om hun werk te doen :P

Nog altijd door dat blowen? Of ook door andere drugs?

Met blowen ben ik al ruim 2 maanden mee gestopt.
Mijn laatste drug was 2cb.
Het zou wel ergens daardoor komen helaas :(

Slechte setting. Psychedelics vergen een hoop hersenactiviteit en de sleur van een trip zal de entheogene climax absoluut doen afnemen.

Ik heb ook een slaapprobleem. Maar nu na Ayahuasca kan ik weer heerlijk slapen, aanradertje dus ;)

ik slaap juist alleen goed als ik wel drugs heb, niet altijd natuurlijk. ik ben niet de junkie zoals dat blijkt uit mijn antwoord. dan ben ik gewoon geruster.
in de vakantie kan ik overigens wel slapen, ook wanneer ik eens geen drugs gebruik.
nu ist het nog school en de eindstreep is (nog maar eens) in zicht, ik heb bijvoorbeeld dezenacht zo'n 2 uur geslapen, dit is zo het gemiddelde bij de examens :(

Mijn tweede keer xtc had ik de twee dagen daarvoor nauwlijks geslapen en de dag daarna ook niet. Nou geloof me, ik heb me nog nooit zo beroerd gevoelt. Om mijn gedachten op positief te zetten was gewoon een onmogelijke opgave... blerg :kots:

maiskorrel zei:
Mijn tweede keer xtc had ik de twee dagen daarvoor nauwlijks geslapen en de dag daarna ook niet. Nou geloof me, ik heb me nog nooit zo beroerd gevoelt. Om mijn gedachten op positief te zetten was gewoon een onmogelijke opgave... blerg :kots:

Inderdaad, lugubere kater. Vaak de oorzaak van te weinig drinken en eten voor, tijdens en na het gebruik. Als je wat voedsel en water tot je neemt dan kan dat al veel schelen the day after

Moliere heeft zo'n verhaal genaamd 'Le malade imaginaire'. Het doet me hier aan denken omdat al jouw 'aandoeningen' volgens mij puur tussen je oren zitten. Wie denkt dat hij iets mankeert, zal ook iets mankeren. Ik denk dat jij gewoon eens wat positief moet beginnen denken ipv op al je kwaaltjes te letten. Je lijkt wel m'n tante in haar meno-pauze. :wink:
:stoned:

Ik weet wel beter :)
Het is overigens ook bevestigd door een hond die daar voor heeft gestudeerd.
Het enigste wat ik kan doen; is nu veel rusten en verlangen naar lsd :smoke:

Terug
Bovenaan