Heb het verder ontwikkeld voor eigen gebruik en vandaag aangepast voor dynamisch gebruik. Draait nu ook op Apple Watch en heeft een subtielere
naam: Altered Mind.
Download link:
routinehub.co
Demo iPhone
Demo Apple Watch
An English version is on the way!
Een Android versie is ook in de maak en ETA is soon.
Altered Mind, dé app die ontwikkeld is voor en door gebruikers. Je hebt toestemming om alles zelf aan te passen voor een persoonlijkere ervaring. Je kan naam en icoon ook aanpassen naar eigen discretie.
Hulp nodig of ideetjes die je wil delen? Contact kan via Telegram of email.
Telegram:
https://t.me/jordybeer
Email:
[email protected]
+ Apple Watch OS8 is volledig ondersteund.
+ Easy nieuwe porties drugs toevoegen
+ Makkelijk te herdoseren
+ Met een druk op de knop kan je controleren wat je laatste drug van inname was, de hoeveelheid, roa en tijdsstip. Heel handig op Apple Watch en als je GHB gebruikt of tript.
+ Totaal gebruik berekenen aan de hand van ingegeven datums. Hou je hoeveelheid gebruik makkelijk in het oog.
+ Timer optie voor sublinguaal gebruik
+ Er was een rail functie om sneller te kunnen loggen maar die is verwijdert wegens het niet willen aansporen van pyro gebruik.
+ Dagelijks gebruik kan je makkelijk volgen in Apple Notes. Elke dag van gebruik heeft z'n eigen note met daarin al het gebruik van die dag incl uur, roa en hoeveelheid.
+ Naam veranderd naar Altered Mind, hopelijk wat subtieler dan Drugtracker.
+ Meer functies die je wel zal opmerken
+ En nog meer op de to-do lijst, zoals een Engels talige versie.
Ik gok dat weinigen dit gebruiken zullen, maar persoonlijk log ik letterlijk alles en het geeft me een mooi overzicht, ookal is het soms confronterend. Als 1 iemand er al nut uit kan halen is het allemaal # worth.
Al jouw data is privé en wordt niet door mij verzameld. Alles wordt bewaard op jouw eigen iCloud.
Dagelijks overzicht in Apple Notes: