Dubstep

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb laatst wat dubstep gehoord in de smartshop en moet zeggen dat ik het erg chill vond ( was van Diem (Immerse records) ).
Maar als ik zelf op zoek ga naar Dubstep sets om te downloaden kom ik vaak dingen tegen die het 'net' niet zijn. Ik heb behalve de hierboven genoemde naam echt geen idee wie goed zijn en waar ik goeie sets kan downloaden.

Ik hou van de iets meer rustige dubstep, die je echt helemaal meesleept met z'n bass. Hebt ontdekt dat er nog veel dubstep sets/nummers zijn die voor mijn gevoel nog wat te snel gaan ofzo.

Naja zoals jullie merken ben ik echte dubstep leek, hoop dat er hier iemand me verder kan helpen met de zoektocht naar leuke sets/nummers :wink:

flashkop

Bewuste gebruiker
Er is eens een dubstep/drum&base feesje gesweest in petrol: conclusie= dubstep suckt om te dansen (veels te traag) maar is als chillmuziek wel ok.

Dat was wel te zien aan de menigte, 70% aant pilse enzoo maar neit dansen iig.
Ik vind ook dat een kind van 5 deze muziek kan maken/daaien, het is gewoon bas en niet meer dan dat.

-spaceman-

Badass junkie
ik kan heerlijk dansen op dubstep!!! echt heerlijk!!! je kan toch ook op goede hiphop dansen... zelfde idee! :hearteyes:

st an

Bewuste gebruiker
Ik vind het ook wel lekker, maar voor een hele avond is het wel wat sloompjes ja : D

Bovenaan