Duitser spoelt fortuin door toilet

JewCookie

Wijs gebruiker
Duitser spoelt fortuin door toilet

AMSTERDAM - Een 64-jarige Duitser heeft 60.000 mark, ruim 30.000 euro, door het toilet gespoeld. De gepensioneerde dacht dat de bankbiljetten door de invoering van de euro niets meer waard waren. Een loodgieter die het door de biljetten verstopte toilet kwam repareren deed de opmerkelijke vondst.

Nadat de loodgieter de helft van het doorgespoelde geld had opgevist kon de Duitser zijn geld alsnog inwisselen voor euro's. Die werden veilig op een bankrekening geplaatst, om verdere ongelukken te voorkomen.

bron: www.nu.nl

Mindless1985

Badass junkie
Kheb het wel eens met een briefje van 10 gedaan, rookte echt voor geen meter, geloof me, vloei van 50 cent is beter dan een briefje van 10 euro :wink: Kan misschien dat Deutsche Marken beter smaken ^^

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Kheb het wel eens met een briefje van 10 gedaan, rookte echt voor geen meter, geloof me, vloei van 50 cent is beter dan een briefje van 10 euro :wink: Kan misschien dat Deutsche Marken beter smaken ^^

Nou ik haal liever een zak wiet voor 10 eu, dan het oproken :rolleyes: :rolleyes: wtf hoe kom je op zo'n idee :openmouth: :openmouth:

Bovenaan