Dunne polsen door veel blowen?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Hey mensen,

M'n broer zei laatst dat mensen die veel smoken, altijd hele dunne polsen hebben. Ik zeg van mezelf datk echt gespierd gebouwd ben, en alsk naar m'n arm kijk zie ik ook gewoon gespierde onderarm maar van die dunne polsjes..

Ik ben 16 jaar en smoke vanaf m'n 13 ofzo.. weet iemand of dit er iets mee heeft te maken ofzo?

peace :stoned:

Marten!

Bewuste gebruiker
Ze worden dunner zodat je ze makkelijker door kan snijden als je helemaal paranoïde wordt van de wiet!

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?

OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

:smoke:

Marten!

Bewuste gebruiker
Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor :wink: kan me echt niet voorstellen dat blowen duisentveel invloed heeft op de ontwikkeling van je polsen :tongueout:

Edit: Je drinkt vanaf je 13e elk weekend? Ik zou me meer zorgen maken over de ontwikkeling van je hersencellen dan over je polsen..

Oom Klaas

Badass junkie
033Amnesia zei:
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?

OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

Lol, zoek 1 keer op google en je word doodgegooid met informatie over de belemmering van de groei door alcohol en thc...
Als je vanaf je 13e ieder weekend drink, zal je groei inderdaad erg worden afgeremd en blijf je dus een lekker klein ventje geestelijk en lichamelijk. Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!

pieter-b

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!
bron?? (heb je niet hè...neej....heb je niet:wink:

jcutter

Badass junkie
Het houd je emotionele ontwikkeling tegen toch? Ik weet niet of je die meisje van die afkick programma van bnn nog kan herinneren?

inferno33

Bewuste gebruiker
Die ene meisje van die programma herinner ik me nog goed mocro..:wink:

ik heb mijn hele leven al dunne polsen, denk persoonlijk niet dat dit door wiet erger is geworden, maar het maakt me ook niet uit eigenlijk..:P

En wat hersenschade betreft, ik dacht dat wiet geen bijvende hersenschade leverde.. Wel kan ik me goed voorstellen dat het je emotionele ontwikkeling vertraagt, gewoon omdat je in een sociaal isolement raakt. Maar dat is niet het middel, maar de scene..

Then again, who needs emotions when you've got weed :rolleyes: :stoned: :P

pieter-b

Wijs gebruiker
phew..gelukkig ben ik dan al op mn 12de begonnen :wink:
1ste of 2de week middelbare school.. hoi ik ben flip..wat doen jullie daar? :stoned:

jcutter

Badass junkie
Ja, ik blowde ook al vanaf mijn 12ste :stoned:
Ach, een beetje lsd in je mik en je ontwikkeling schiet als een raket vooruit :hearteyes:

Riel

Bewuste gebruiker
de dikte van je pols wordt bepaald door je genen. heb je dunne polsen, een lang dun lichaam en een smal middel dan ben je gewoon ectomorf :P

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
ik denk dat je dunne polsen hebt omdat je wiet altijd besprenkeld is geweest met lsd en crack.... :stoned: :P

volgens mij heeft t er geen reet mee te maken. behalve als je posl net zo breed is als de breedte van een gold vloeitje.

pieter-b

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Het houd je emotionele ontwikkeling tegen toch? Ik weet niet of je die meisje van die afkick programma van bnn nog kan herinneren?

wiet veroorzaakt geen hersenschade,..door ervaringen zou je evt je eq waarschijnlijk wel negatief kunnen beinvloeden.
wat mij wel waarschijnlijker lijkt, is dat de kans op het oplopen van sociale achterstand groter wordt.
In mijn geval werkte het echter toch wel omgekeert.. ik was een social outcast op de basisschool, en doordat ik met blowen in aanraking kwam, werd ik ook in een bruizend sociaal leven getrokken.

*ff snel getest hoe zon emotioneel wrak ik ben na bijna 19 jaar te hebben geblowt, maar volgens de test hier http://www.123test.nl/eq-test/index.php scoor ik nogsteeds prima gemiddeld :)

ow...en ik heb ook stevige polsen :)

jcutter

Badass junkie
Wiet heeft negatieve invloed op mijn geheugen, concentratie, eq en woordenschat. Man o man, wat verlang ik weer naar een lekker rustig ontspannen moment met een pure joint in mijn mond :hearteyes:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
033Amnesia zei:

Lol, zoek 1 keer op google en je word doodgegooid met informatie over de belemmering van de groei door alcohol en thc...
Als je vanaf je 13e ieder weekend drink, zal je groei inderdaad erg worden afgeremd en blijf je dus een lekker klein ventje geestelijk en lichamelijk. Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!

Haha ik weet de gevolgen van veel drinken en blowen zelf ook wel, kom me niet vertellen wat ik wel/niet zou doen, zo kan je dit hele forum afgaan, waarvan 90% waarschijnlijk nog een stuk erger dan mij is in drugsgebruik :wave:

pieter-b

Wijs gebruiker
033Amnesia zei:
Oom Klaas zei:
033Amnesia zei:

...... Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!

Haha ik weet de gevolgen van veel drinken en blowen zelf ook wel, kom me niet vertellen wat ik wel/niet zou doen, zo kan je dit hele forum afgaan, waarvan 90% waarschijnlijk nog een stuk erger dan mij is in drugsgebruik :wave:
oja?..dus jij weet het OOK wel?... want ome klaas lult namelijk een kilometer uit zn nek.. :P

henkie84

Bewuste gebruiker
Haha. Ik had trouwens vrij dunne polsen, totdat ik afgelopen weekend surfend op een verkeersbord een trap afging; sinds die smak die ik beneden komend maakte zijn ze wel wat dikker. Maar dat zal wel weer weggaan :(

pieter-b

Wijs gebruiker
hahaha..fantastisch.. jij begeeft je helemaal op mijn niveau van humor en acties van vroegah!..
als je ouders nogeens het huis uit zijn, koop dan samen met je vrienden eens wat van dat zwarte zeil bij een tuincentrum.. leg matrassen over de trap, leg het zeil vanaf de douche, over de matrassen, richting de voordeur naar buiten, vastplakken ... douche aan.. en woooooeeeei :grin:

henkie84

Bewuste gebruiker
Haha oe klinkt chill. Alleen deden we dit om 2 uur 's nachts ofzo, ergens in de stad. TheMystic (van dit forum) was er supergoed in, gleed 6 meter ofzo van de trap op dat ding staand, ik deed het 1x half en smakte toen :)

pieter-b

Wijs gebruiker
ah tuurlijk...verkeersbord..buiten in stad ..lol..duh..dat krijg je ervan als je direct bij wakker worden berichten gaat lopen schrijven :wink: ..en ik denk dat ik iets te vaak in studentenhuizen heb rond gehangen (die houden er veelal van die verkeersbord verzamelingenop na:wink:

maar staand..au..dan vraag je dr ook om hè..:)

Bovenaan