Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SoSSoS zei:trouwens is het aan de buitenkant erg te zien dat je het gebruikt heb?
en zie je het de volgende dag nog (zoals bij mij bij mdma)?

Elentherelién zei:Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
Tractuspuer zei:Elentherelién zei:Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
100 mg? Daar voel ik geen zak van..
200 en hoger, maar wel voorzichtig aan:P, ik moedig je niet aan om meer te nemen:P
Spor zei:^interessant verhaal
Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch..ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen
![]()
maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
![]()
PaiNandPleasurE zei:Spor zei:^interessant verhaal
Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch..ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen
![]()
maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
![]()

PaiNandPleasurE zei:Siroop kan je niet krijgen in Nederland dacht ik...Tenminste met DXM als enige actieve stof..
corigeer me als k dit fout heb, maar de capsules zijn Daro retard.
Naar je drogist gaan, kopen, hoeveelheid bepalen, en je ballen eraf trippe![]()
[/quote]joni43 zei:hoe zit het met de zuigtabletten?want heb hier thuis een vol pakje zuigtabletten gevonden.het merk is HUMEX en er staat nog bij Antitussivum Dextromethorphani HBr 10 mg. geproduceerd door URGO nv.
zijn deze geschikt?
chiwawa zei:de meningn zijn duidelijk verdeelt over dxm. e vraagje: stel da je het pakt om 22u, hoelang blijft het dan in je lijft zitte? heb je er de volgende dag veel last van op geestelijk vlak, moet nl nog wat denkwerk doen.
en wat best te doen eenmaal ingepakt? gwn op je bed blijve ligge?
maar het werkt zoizo erg lang en het is en blijft een drugs die veelal word gebruikt als er geen goede shit is dus verwacht geen ongelooflijk lekkere trip(meer onaangenaam vind ik)psychopsychedelic zei:het werkt super lang vind ik,, en de volgende dag trip je nog half :P (had ik iig) zeker als je bijv je bolletjes uit de capsules niet crushed dan krijg je gedurende tijd steeds een lage dosis afgegeven.. ik vond die balletjes ook maar erg lastig, en ik had een oversised bommetje3/4/5 caps ofzo(wat er van over was)
maar het werkt zoizo erg lang en het is en blijft een drugs die veelal word gebruikt als er geen goede shit is dus verwacht geen ongelooflijk lekkere trip(meer onaangenaam vind ik)
dallandra zei:in combinatoe met MAO-remmers kan je in coma raken