in vloeibare vorm offcourse...lysergine25 zei:is voor mij ook nieuw ... iemand die meer kan vertellen wat en in welke vorm lsd uit het lab komt ?
Stonie
Frisko zei:in vloeibare vorm offcourse...lysergine25 zei:is voor mij ook nieuw ... iemand die meer kan vertellen wat en in welke vorm lsd uit het lab komt ?
Stonie
geur smaak en kleurloos
daarom![]()
![]()
![]()
Wikipedia zei:LSD is produced in crystalline form and then mixed with excipients or redissolved for production in ingestible forms. Liquid solution is either distributed as-is in small vials or, more commonly, sprayed onto or soaked into a distribution medium. Historically, LSD solutions were first sold on sugar cubes, but practical considerations forced a change to tablet form
lolflipkonijn zei:kristallen bestaan maar er is een groot risico voor overdosis
flashkop zei:Moet wel ziek zijn om te sterven met lsd, zou ik niet willen meemaken.
Er is een expirment geweest met een olifant die ze een in verhouding met ons heel grote dosis hadden gegeven, het beest is neergevallen en gestorven.
Ik heb ook eens de mogelijk gehad om een halve liter tegen 7000€ te kopen, dat geld heb ik echter niet en met zo'n praktijken houd ik me niet bezig.
Lsd is na de synthese een wit poeder waar je met je fikken vanaf moet blijven. Naar alle waarschijnlijkheid wel worden opgelost in water ivm vervoer en verlies, stel dat je een kwartje van je gram per ongeluk de grond opkiepert![]()
ik heb eens gesproken met iemand die het al genomen heeftDreamWeaver zei:flashkop zei:Moet wel ziek zijn om te sterven met lsd, zou ik niet willen meemaken.
Er is een expirment geweest met een olifant die ze een in verhouding met ons heel grote dosis hadden gegeven, het beest is neergevallen en gestorven.
Ik heb ook eens de mogelijk gehad om een halve liter tegen 7000€ te kopen, dat geld heb ik echter niet en met zo'n praktijken houd ik me niet bezig.
Lsd is na de synthese een wit poeder waar je met je fikken vanaf moet blijven. Naar alle waarschijnlijkheid wel worden opgelost in water ivm vervoer en verlies, stel dat je een kwartje van je gram per ongeluk de grond opkiepert![]()
Heb ik het eens met Stonie over gehad. Toen was ik nog te puberaal om zijn woorden te begrijpen. De magie van de lsd zal je ego doen verdwijnen, je zult een unieke trip beleven waarin je het niet meer uitmaakt of je dood of levend bent. Jij bestaat dan namelijk al niet meer, er is alleen het universum, en jij maakt deel uit van dit grote, kloppende, organische, netwerk. Dit lijkt mij de mooiste dood die ik me kan wensen.
flipkonijn zei:[
tot hij terecht kwam in iemands nachtmerrie (zatte vrienden zaten hem wat te plagen)
toen hing hij slecht, en is een bad trip beland
hij is er toch nog goed vanaf gekomen

flashkop zei:Lijkt me idd zeer zeldzaam, trouwens is een overdosis lsd dus 0.2-0.3 gram, een keer heeft iemand het gehad en is ervan gestorven, dat staat op wikipedia :
LSD wordt in het algemeen als een weinig toxische stof beschouwd, vergeleken bij de dosering die een psychoactieve werking vertoont. Er is maar een geval bekend van een overdosis met dodelijke overloop, een gebruiker zag het aan voor speed en injecteerde 320mg LSD, 3200x de normale dosis. Voor een lijst van overige LSD overdoseringen zie Erowid
Spijtig dat dat gebeurt is voor die kerel.
azgaza zei:Je kan LSD inderdaad niet zomaar aanraken in die hoeveelheden als het neit vloeibaar is. Mensen in andere landen nemen schijnbaar heel soms een 'thumbprint'. Dat is als je een buisje met LSD kristallen hebt, en daar je duim op zet en het snel omdraait.. en dat in je handpalm drukt. En dan heb je ook zeker 100 tot 1000 x de normale dosis en dus een mega trip met mogelijk risico op overdosis; al is dat schijnbaar nog nooit gebeurd.
Lijkt me wel zeldzaam trouwens.

veel geld teveel zeker?dookman zei:is 1 kristal 1 gram pure LSD? wa mot dat kosten?