Eerste keer 1p-lsd

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Dus dit weekend gaat het eindelijk gebeuren ik ga 1p-lsd gebruiken.
Ik heb het spul al een tijdje binnen en ook al aantal keer willen gebruiken helaas kwam het toen niet zo goed uit.

Helaas kan ik 1p-lsd niet testen bij DIMS maar ik heb wel een LSD test kit aangeschaft ( Ehrlich, Froehde, Marquis ).
En dat geeft aan dat ik inderdaad te maken heb met een lysergamide en geen NBOMe of ander raar spul.
De zegels komen van een Nederlandse vendor en zijn als het goed is 100ug per zegel.

Nu heb ik zelf niet zo veel ervaring met psychedelica ( 4x truffels gedaan en 2x salvia ).
Ik doe dit trouwens op een vertrouwde plek met 3-4 vrienden.
Ik denk kwa dosering dat 100ug een juiste dosering is voor de eerste keer of niet ?

Groetjes,
Snorlax

Rivalrie

Badass junkie
Dus dit weekend gaat het eindelijk gebeuren ik ga 1p-lsd gebruiken.
Ik heb het spul al een tijdje binnen en ook al aantal keer willen gebruiken helaas kwam het toen niet zo goed uit.

Helaas kan ik 1p-lsd niet testen bij DIMS maar ik heb wel een LSD test kit aangeschaft ( Ehrlich, Froehde, Marquis ).
En dat geeft aan dat ik inderdaad te maken heb met een lysergamide en geen NBOMe of ander raar spul.
De zegels komen van een Nederlandse vendor en zijn als het goed is 100ug per zegel.

Nu heb ik zelf niet zo veel ervaring met psychedelica ( 4x truffels gedaan en 2x salvia ).
Ik doe dit trouwens op een vertrouwde plek met 3-4 vrienden.
Ik denk kwa dosering dat 100ug een juiste dosering is voor de eerste keer of niet ?

Groetjes,
Snorlax
Ik zou zelf 150ug doen voor de eerste keer. Met 100ug heb je/ik geen visuals en ben je alleen vaag in je hoofd.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik wil 1p-LSD ook een deze weken proberen als ik er tijd voor heb. Ik heb zitten twijfelen over de dosis. Is er iemand die kort kan beschrijven hoe intens het is op 200 en 300ug?

Of is dit nog al verschillend per persoon?

Rivalrie

Badass junkie
Ik wil 1p-LSD ook een deze weken proberen als ik er tijd voor heb. Ik heb zitten twijfelen over de dosis. Is er iemand die kort kan beschrijven hoe intens het is op 200 en 300ug?

Of is dit nog al verschillend per persoon?
Verschilt heel erg. Zelf vond ik 300ug perfect. Ik ben dan nog redelijk helder maar heb wel prachtige visuals.

Blauweaap

Badass junkie
Ik zou zelf 150ug doen voor de eerste keer. Met 100ug heb je/ik geen visuals en ben je alleen vaag in je hoofd.
Vaag in je hoofd ? Dit heb ik totaal niet ervaren op 100ug het was wel wat gezelliger maar meer niet visueel was het ook poep om het maar zo te zeggen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Voor iemand die nog nog nooit LSD heeft gedaan is 100ug echt prima. Super tof dat jullie allemaal hoge dosissen nemen maar zoiets adviseren aan een beginner is zeer onhandig. Daarmee verpest je potentieel een leuke, leerzame ervaring richting een angstige, bad trip.

Martinus

Wijs gebruiker
Naja, ik vroeg het ook vanuit het perspectief van iemand die wel vaker een tripmiddel genomen heeft. Ik heb LSD gekocht omdat ik met dmt amper tijd heb om van de ervaring te genieten. En ook omdat ik de verschillen tussen de middelen wil ervaren.
Maar als ik langzaam de dosis moet opschroeven dan ben ik een half jaar bezig en met paddenstoelen heb ik vaak genoeg op een dosering van 2 a 3 gram gezeten en gedacht. Jammer dat ik niet meer genomen heb.

:P sorry als ik de topic een beetje gehijacked heb.

Rivalrie

Badass junkie
Jaaaaaaa rivalri wat doet het wat doet het? Ik ben benieuwd
Bij de juiste dosis voel je enorm veel liefde en zijn sommige dingen zo mooi dat je bijna moet huilen. Ook zul je enorm veel van je kindertijd herinneren alsof je weer terug bent naar die tijd.

TripJess

Bewuste gebruiker
Bij de juiste dosis voel je enorm veel liefde en zijn sommige dingen zo mooi dat je bijna moet huilen. Ook zul je enorm veel van je kindertijd herinneren alsof je weer terug bent naar die tijd.
Reallife dreams dusssss , ja klinkt wel vet maar kan me ook voorstellen dat t voor bepaalde personen te veel kan zijn.

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
Dat is toch geen kennismaking met LSD? Vind dat mensen echt een verkeerd beeld hebben van wat LSD doet. Wat jij omschrijft is hetzelfde als elke andere trip drug.
De TS heeft nog niet heel veel trip ervaring. Ik zou zeggen better safe than sorry voor de eerste keer. Zou jammer zijn als je je 12u lang niet lekker voelt. Ook werkt het op iedereen anders dus fijn dat jij liever hoog doseert maar ik vond de 1e keer 100ug een prima tripje. En ook merk ik heel veel verschil tussen andere trip middelen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik denk dat jij een uitzondering bent @Rivalrie, want 300 is een erg hoge dosering.
Als ik ts was, zou ik wel met 100 beginnen. Je kan altijd iets erbij doen, maar iets eraf zal helaas niet gaan, en dan zit je er wel voor +/- 10 uren aan vast.

Eens. Ik zou ook aanraden om met 100 ug te beginnen. Max 120 zou ik zeggen, als je bang bent dat 100 te mild is. 150 ug vind ik al aan de stevige kant voor een eerste keer, je weet niet of je het leuk vindt en LSD duurt serieus lang. 300 ug gaat voor de meeste mensen, zeker die met weinig ervaring, écht veel teveel zijn. Maar ik zie dat ik eigenlijk in herhaling val want dit zegt iedereen boven mij ook al.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Verschilt heel erg. Zelf vond ik 300ug perfect. Ik ben dan nog redelijk helder maar heb wel prachtige visuals.

Bij 300 ug tript een gemiddeld mens met grote kans echt keihard de pan uit. Jij bent er misschien ongevoelig voor, of je kunt het hebben, maar dit is echt een linke dosis voor mensen zonder ervaring. Ik vond zelf 230 ug al behoorlijk sterk en heb toch wel de nodige ervaring met LSD.

Blauweaap

Badass junkie
De TS heeft nog niet heel veel trip ervaring. Ik zou zeggen better safe than sorry voor de eerste keer. Zou jammer zijn als je je 12u lang niet lekker voelt. Ook werkt het op iedereen anders dus fijn dat jij liever hoog doseert maar ik vond de 1e keer 100ug een prima tripje. En ook merk ik heel veel verschil tussen andere trip middelen.
Zeker waar. Maar 12u Trip hebben wat geen zak aan is is dan toch ook verneuking van je avond.

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
Zeker waar. Maar 12u Trip hebben wat geen zak aan is is dan toch ook verneuking van je avond.
Hij kan de volgende keer toch hoger doseren als het bevalt. Het kan toch bijna niet dat je bij 100ug denkt dat de avond geen zak aan is. Je kunt altijd nog bij pakken mocht je te weinig voelen al zul je nooit meer die piek krijgen. Of versterken met wat wiet. Op 100ug heb ik iig een vermakelijke avond hoor

Blauweaap

Badass junkie
Hij kan de volgende keer toch hoger doseren als het bevalt. Het kan toch bijna niet dat je bij 100ug denkt dat de avond geen zak aan is. Je kunt altijd nog bij pakken mocht je te weinig voelen al zul je nooit meer die piek krijgen. Of versterken met wat wiet. Op 100ug heb ik iig een vermakelijke avond hoor
Ik vond het maar 4u vermakkelijk daarna vond ik het al gouw saai worden. Ik had liever 200ug gedoseerd dan 100 voor de eerste x maar dat weet je indd nooit van te voren.

Blauweaap

Badass junkie
Als je trippen saai vindt dan vraag ik me af met welke mindset je een trip in gaat?
Ik vond het niet echt 'trippen' maar zou wel aan mij liggen. Ik vind kleurtjes die wat meer zichbaar worden en opmerkbaar niet echt een trip te noemen. Werd er wel weer blij van dat wel maar dat vind ik ook niet 'trippen'

Mijn mindset van trippen is vooral hard trippen dingen zien/mindfuck wat bij 100ug daar echt niet in de buurt kwam.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik vond het niet echt 'trippen' maar zou wel aan mij liggen. Ik vind kleurtjes die wat meer zichbaar worden en opmerkbaar niet echt een trip te noemen. Werd er wel weer blij van dat wel maar dat vind ik ook niet 'trippen'

Mijn mindset van trippen is vooral hard trippen dingen zien/mindfuck wat bij 100ug daar echt niet in de buurt kwam.
Een trip is lang niet altijd visueel. Jij wil dus alleen visuals.

Spyro

DF-koning
Ik heb mijn eerste LSD trip een zware bad trip gehad. Heb gewoon een zegel ingenomen zonder te weten hoe zwaar deze was. Ik heb zeker 12 uur in foetus houding gezeten want ik kon niet meer bewegen, niks meer. Meest vreselijke drugs ervaring ooit. Zelfs praten kon ik niet meer.

Ik kan je voor aanraden gewoon voor max 100 te gaan.

Ik ben trouwens wel gevoelig voor tripmiddelen. Is voor iedereen natuurlijk anders. Better be safe than sorry!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Opzich? Als er niks veranderd/gebeurd dan staat het indd gelijk aan normaal.

Ik ben zelf echt een hele visuele tripper (ik merk al lichte visuele veranderingen op op een microdosis), maar ik vind visuals eigenlijk een van de minder boeiende dingen van een goede trip... het mentale deel vind ik veel belangrijker. Visuals zijn heel tof, maar op een bepaald moment heb je dat ook wel een beetje gezien. Het is eerder een leuke bijkomstigheid. :)

Martinus

Wijs gebruiker
Wat is de definitie van een mentale trip dan? Een soort van bewust dromen waarbij je hele fantasie werelden in je hooft kan schetsen?

Dirkdirk

DF-koning
Ik ben zelf echt een hele visuele tripper (ik merk al lichte visuele veranderingen op op een microdosis), maar ik vind visuals eigenlijk een van de minder boeiende dingen van een goede trip... het mentale deel vind ik veel belangrijker. Visuals zijn heel tof, maar op een bepaald moment heb je dat ook wel een beetje gezien. Het is eerder een leuke bijkomstigheid. :)

Ik ben zelf een beetje een noob als het gaat om LSD, maar ik vind de visuals juist een van de leukste dingen van LSD. Vooral ook hoe je zo helder blijft maar toch de meest wazige shit ziet (en hoort). Misschien dat dat naarmate ik meer ervaring krijg veranderd, dat geloof ik wel.

Even ontopic. Aangezien je al ervaring hebt met truffels en salvia raad ik 150ug aan. Niet dat een 100ug ervaring niet leuk of intens kan zijn, maar ik denk persoonlijk dat het je gaat tegenvallen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat is de definitie van een mentale trip dan? Een soort van bewust dromen waarbij je hele fantasie werelden in je hooft kan schetsen?

Lastig uit te drukken. Weet niet of er een definitie is. Ik heb vrijwel nooit een ‘alleen’ mentale trip, er zijn altijd ook wel visuals in een bepaalde mate, zeker als je daarop focust, maar een echt goeie trip zelf is veel meer dan alleen het visuele. Vind ik dan hè. Ik bedoel het psychische en emotionele deel van de trip. Maffe, komische of (op dat moment) geniale bedenksels, gedachtengangen/kronkels, inzichten, emoties. Pas nog een keer echt goed gejankt tijdens een LSD-trip, als een klein kind, lol, al het verstopte verdriet van de afgelopen tijd kwam er in één moment uit. Dat was even moeilijk maar voelde ook heel goed. Dat soort zaken.

Ik heb in bijvoorbeeld psilocybine-trips ook wel soms hele droomwerelden ervaren, dat ik verschillende mooie locaties in m’n hoofd kon bezoeken. :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben zelf een beetje een noob als het gaat om LSD, maar ik vind de visuals juist een van de leukste dingen van LSD. Vooral ook hoe je zo helder blijft maar toch de meest wazige shit ziet (en hoort). Misschien dat dat naarmate ik meer ervaring krijg veranderd, dat geloof ik wel.

Even ontopic. Aangezien je al ervaring hebt met truffels en salvia raad ik 150ug aan. Niet dat een 100ug ervaring niet leuk of intens kan zijn, maar ik denk persoonlijk dat het je gaat tegenvallen.

Is ook niks mis mee. LSD-visuals kunnen echt prachtig zijn. :) Als je een visual-liefhebber bent moet je later zeker ook eens DMT overwegen, DMT was voor mij echt next level visueel, heel complex en zeer indrukwekkend.

Bovenaan