Eerste keer hasj. Kvoel niks.

Oke dus.
Vandaag had ik voor de eerste keer hasj gebruikt,
Khad 1gram verdeelt in 2 joints (met tabak natuurlijk)
Maar na ze alebij op te roken in 15 minutjes tijd,voelde ik de hele dag niks.
Ik rook al cigaretten dus il denk dat het niet ligt aan hoe ik inhaleer
Kan iemand mij helpen waarom ik niks voelden ?
Alvast bedankt.

-DONE-

Experimenterende gebruiker
Kwam je hasj van de coffeeshop of een dealer?
Probeer eens een iets duurdere hasj in de coffeeshop te halen. Anders weet ik het ook niet.

Woezoe

Bewuste gebruiker
Ik voelde op het begin ook niks van hasj maar na ik een keer een pure wierie had gedaan werd ik goed stoned. Veel straathasj is gewoon zwak en voel je alleen maar de nicotine van de tabak. (Als niet sigaretten verslaafde)

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
Als je echt helemaal niks voelt dan heb je echt pure rommel. 1gram in 2 joints is namelijk niet heel weinig en je zou er wel iets van moeten gaan voelen. Anders probeer je een keertje puur door de bong of een puurpijp, ik weet zeker dat je dan wel iets voelt

Martinus

Wijs gebruiker
mijn eerste keer wiet was spacecake. Nou als je dat niet voelt dan weet ik het ook niet. Ik was zo stoned als een pier.

Dus volgende keer spacecake!

Neocortex

Belezen gebruiker
Bij hasj (en ook wiet, mocht dit je voorkeur hebben), hangt voor mij alles samen met de dosering natuurlijk. Bij discussies over het effect van deze middelen prefereer ik het benoemen van de hoeveelheid en het tijdstip van inname.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik voelde ook altijd weinig van joints en wist jarenlang niet echt wat goed stoned zijn was. Tot ik niet al te lang geleden een vaporizer aanschafte en daar wat pure wiet in stopte, dat was vanaf het begin een enorm verschil. Als ik maar hard (of vaak) genoeg aan dat ding lurk met een vers pittig wietje erin, dan kun je me compleet opvegen.

De meningen zijn erover verdeeld of vapen effectiever werkt dan roken, maar voor mij is dit duidelijk zo. Ik weet niet echt waarom, want ik vind vapen niet minder heftig op de keel ofzo (integendeel) maar het komt bij mij gewoon harder binnen. Hasj moet ik nog testen via vape.

Misschien het proberen waard als je iemand kent met een vaporizer. Of eens een andere hasj/wietsoort proberen. De sterkte kan nogal verschillen.

Bovenaan