eerste keer lsd wat te verwachten

Moker

Bewuste gebruiker
hallo,
ik heb waarschijnlijk iemand gevonden waar ik aan lsd kan komen maar ik heb me laten vertellen dat het wel redelijke kwaliteit is. maar dit zou dus mijn eerste keer worden, ik heb al wel een paar paddo trippen achter de rug. maar hoelang kan zo`n lsd trip gaan duren tot het uit is gewerkt want wil het denk ik overdag gaan en dan moet ik wel even kijken of het wel gaat lukken met de tijd en heeft iemand verder nog advies of tips.
alvast bedankt.

mzzl

hypersnap

Bewuste gebruiker
Als je paddo's aankan, kan je lsd aan.

Mijn mening is: paddo's zijn harder en geen controle over maar kort terwijl alice laaang duurt maar steeds controleerbaar is en in golven opkomt.
Het duurt iets van een 8u heftig en 12u erna kan je nog wat voelen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
hypersnap zei:

Mijn mening is: paddo's zijn harder en geen controle over maar kort terwijl alice laaang duurt maar steeds controleerbaar is en in golven opkomt.
die stelling is onzin, de werking tussen paddo's en lsd verschilt per persoon, de een vind paddo's rieliekst de ander weer juist lsd.

Wat je zegt is wel van toepassing op mezelf trouwens :)

Ellesdee

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
hypersnap zei:

die stelling is onzin, de werking tussen paddo's en lsd verschilt per persoon, de een vind paddo's rieliekst de ander weer juist lsd.

het is ook op mij van toepassing

maarrr, ik kan paddo's tegenwoordig wel beter controleren

Jeller

Badass junkie
bwaa kvind lsd wel harder eigenlijk, je zit echt in een volledig andere wereld, dit heb ik bij paddo's minder..

maar tis wel helderder dan paddo's, bij paddo's is er meer verwarring..

maar in principe is LSD dus wel makkelijker te verdragen en in dat opzicht kan je het dan mss minder hard noemen.

maar ik denk dat iemand die nog nooit drugs heeft gedaan vlugger slecht zou gaan van een dikke joint volledig op te roken dan een trip van 150ug ofzo

hypersnap

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
hypersnap zei:

De meesten die ik ken denken er ook zo over maar je hebt wel gelijk dat het van persoon tot persoon afhangt. Kvind eigenlijk dat dit met elke drug een beetje is. het enige wat ik egt van zwaar verschil vindt is het zicht. Bij lsd wordt ik blurry terwijl ik bij paddo's meer een fluo effect krijg (ik heb het bij lsd ook wel, maar niet zo neig als paddo's)

Osi`

Bewuste gebruiker
kzie ook op LSD blurry, ask dichtbij kijk, van ver ziet het er helder uit eigenlijk. Ook de totale wereld, je weet wel dat je zit te lopen trippen, maar als je de mensen rondom u bekijkt, en waar jij op wandelt voelt gewoon aan als een totaal andere wereld.

Kheb maar 1x paddo's gedaan, maar ze werkten niet spijtig. Dus kan er ook nie veel van zeggen over't verschil, mss volgende week of ooit kan ik het eens zeggen wat ik beter en harder vindt.

Bewild

Bewuste gebruiker
Een lange non-stop gedachtentunnel waar je als een bezetenen doorraast, maar het is O zo zalig :P

Moker

Bewuste gebruiker
klinkt goed allemaal dus eigenlijk is het maar gewoon afwachten hoe het gaat verlopen. Maar ik word van paddo,s altijd misselijk heeft lsd ook vervelende bijwerking?hopelijk heb ik het volgende week, maar over het algemeen kan je bij lsd (tminste bij blotters) geen andere stoffen verachten dan lsd zelf toch?

mzzl :wave:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Moker zei:
klinkt goed allemaal dus eigenlijk is het maar gewoon afwachten hoe het gaat verlopen. Maar ik word van paddo,s altijd misselijk heeft lsd ook vervelende bijwerking?hopelijk heb ik het volgende week, maar over het algemeen kan je bij lsd (tminste bij blotters) geen andere stoffen verachten dan lsd zelf toch?

mzzl :wave:

Klopt als een bus.

Sommige mensen worden wel misselijk van LSD maar de meeste niet, je mond voelt wel nogal droog / suikerig aan lijkt het soms.

Moker

Bewuste gebruiker
mwah een droge mond valt nog wel mee ik vond het misselijke gevoel bij mijn paddo trippen eigenlijk we erg storend. Maar de blotter die leg je gewoon op je tong en wacht tot het? opgelost is of gewoon door slikken ik neem aan dat het niet veel uit maakt maar het oplossen in je mond wel een snelle effet geeft toch>?

xplusif

Experimenterende gebruiker
Jeller zei:
bwaa kvind lsd wel harder eigenlijk, je zit echt in een volledig andere wereld, dit heb ik bij paddo's minder..

maar tis wel helderder dan paddo's, bij paddo's is er meer verwarring..

maar in principe is LSD dus wel makkelijker te verdragen en in dat opzicht kan je het dan mss minder hard noemen.

maar ik denk dat iemand die nog nooit drugs heeft gedaan vlugger slecht zou gaan van een dikke joint volledig op te roken dan een trip van 150ug ofzo

Inderdaad met LSD zit je echt in een andere wereld en met paddos heb ik dit niet.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik vind dat paddestoelen heel erg in golven opkomen, als je net aan een 'niveau' gewend bent, komt er een heftigere lading overheen. Bij lsd gaat dit veel geleidelijker, maar uiteindelijk kun je 'm wel lekker hard spacen. Qua licht / schaduwen zijn er veel overeenkomsten vind ik, maar bij lsd golft en 'ademt' de wereld om je heen meer.

azgaza

Badass junkie
Goanaut zei:
Ik vind dat paddestoelen heel erg in golven opkomen, als je net aan een 'niveau' gewend bent, komt er een heftigere lading overheen. Bij lsd gaat dit veel geleidelijker, maar uiteindelijk kun je 'm wel lekker hard spacen. Qua licht / schaduwen zijn er veel overeenkomsten vind ik, maar bij lsd golft en 'ademt' de wereld om je heen meer.

Klinkt fantastisch. Moet ik ook eens doen. Hoewel paddo's meer, ineens opkomen. Echt ineens trip je. En dan is het zo van 'he dat is plotseling, ik trip ineens'. Maar gelijdelijk lijkt me ook wel heel prettig.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
LSD komt bij mij meestal ook heel snel op, meestal zo'n half uur na inname begin in een tijdspan van ongeveer 5 minuten de LSD ontzettend te merken met vrijwel direct visuals. De wereld vloeit en ademt om je heen, patronen in stof op de bank of muur groeien verder dan dat ze eigenlijk waren, je blikveld word bol en je voelt je super dat je dit allemaal mag meemaken. Je voelt je psychedelisch (na de trip weet je precies wat ik hiermee bedoel) en je spieren voelen elastiek aan, je hebt het gevoel dat je loopt als een elastiek, of je bobbelt in een '70 show, het kan allemaal!

Héél véél plezier en laat je verassing door mijn persoonlijke favoriet ! :grin:

Moker

Bewuste gebruiker
hehe klinkt ook goed, bedankt. ik zal na deze ervaring er een leuk tripverslag van proberen te maken. :stoned:

Bovenaan