eerste keer xtc voor mijn vriend

nietjezaak

Newbie
hoihoi,
mijn vriend wilt binnenkort voor de eerste keer xtc gebruiken (ik heb zeker al ervaring ermee en heb het vaak gebruikt) ik heb expres al gekeken voor pillen om rustig mee te beginnen, dus lage “hoeveelheid” etc. ik heb hem al best veel tips gegeven. mijn eerste keer was niet perfect, het was leuk maar niet echt heeel leuk ofzo. en ik wil dat die van hem wel echt leuk is. hebben jullie tips hoe we ervoor kunnen zorgen dat zijn eerste keer xtc “perfect” is?

nietjezaak

Newbie
Hem zo min mogelijk verwachtingen geven, alles over zich heen laten komen. Gaan jullie op een feest of op thuis setting gebruiken?
de eerste keer gewoon thuis met zn 2e. ik zelf hou er sowieso ook niet van om op een feest of iets te gebruiken omdat ik vrij moet kunnen lopen anders word het te warm voor mij.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
de eerste keer gewoon thuis met zn 2e. ik zelf hou er sowieso ook niet van om op een feest of iets te gebruiken omdat ik vrij moet kunnen lopen anders word het te warm voor mij.

Dekentjes, zacht fruit en frisse zoete drankjes of gewoon water (niet te veel). Muzieksetje die hij leuk vind. Trance, house, techno gaan echt goed samen met XTC. Deuntjes die binnen komen. Sfeerlampje,...

reDStone

Bewuste gebruiker
XTC werkt heel erg op bewegen en ritmische muziek. Van een klein beetje xtc kan je hard uit je bol gaan als je gaat dansen met harde muziek. Thuis op de bank doet het niet waar het zo populair door werd. Dan werkt het gewoon eigenlijk niet echt, imho.

Maar de Teletubbies werden populair doordat mensen na een house party nog flink na aan het spacen waren. Dus alles van Disney of Pixar is fantastisch, als het maar lief is.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Thuis op de bank doet het niet waar het zo populair door werd. Dan werkt het gewoon eigenlijk niet echt, imho.

Ben ik het absoluut niet mee eens. Thuis op de bank XTC of 6-APB kan heeeeeeerlijk zijn, net zo heerlijk of zelfs heerlijker dan op een feest met de juiste persoon/personen en de juiste sfeer.

Ik voeg me bij de tips van @PsyTekz. ☺️

Diablo69

Bewuste gebruiker
Lekkere playlist aan , ijsjes in de vriezer en blijven ademen. Zelf rook ik altijd nog een pak peuken weg maar dit is geheel vrijblijvend. Ga niet van tevoren plannen wat je wil gaan doen maar laat het lekker op je afkomen. Mijn eerste keer was ik een muur aan het knuffelen en stond ik met m’n blote voeten in het gras bijna een orgasme te krijgen.

Raver

Badass junkie
Pfoe als ik eerste keer XTC lees dan denk ik meteen terug aan mijn eerste ervaringen met deze stof!

Laat het vooral over je heen komen; of in dit geval over je vriend heen. Geen verwachtingen; goede setting en mindset zijn zeer belangrijk.

Eerste keer XTC kan voor sommige wat heftig zijn. Vooral dan is het belangrijk om het gewoon aan te gaan. Want als je eenmaal de controle hebt losgelaten wauw. Dan kan je vriend gaan genieten van die heerlijke serotonine rush. Mijn eerste keren (4e keer in het speciaal) waren beter dan seks. Period. 🤣.

Dat gun ik je vriend ook! Veel plezier. En joh lekker goed eten vooraf en achteraf. Drink genoeg maar overdrijf vooral niet. 1 glas per uur in een rustige setting is echt meer dan voldoende. Als je echt gaat feesten is wat meer vocht goed. Isotone dranken bijvoorbeeld. Deze houden de elektrolyten in je bloed in balans.

Succes! Tripreportje achteraf? :)

reDStone

Bewuste gebruiker
Heerlijk dat uitrekken! En daarna een raam of deur opendoen en een hele diepe teug frisse lucht inademen!
Zo omschreef ik de werking van XTC op mij wel eens, door XTC ging bij mij het raam of deur open en kwam er frisse lucht in. Eindelijk fris en helder.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Raver

Badass junkie
Zo omschreef ik de werking van XTC op mij wel eens, door XTC ging bij mij het raam of deur open en kwam er frisse lucht in. Eindelijk fris en helder.

Of dat gevoel van opkomen. De tintelingen en het warme gevoel wat zich vanaf je tenen zo door je lijf verspreidt.

Wauw. Haha! Helaas teveel misbruikt dus dat punt zal ik niet meer bereiken. Maar kijk er altijd wel met een goed gevoel op terug haha.

reDStone

Bewuste gebruiker
Of dat gevoel van opkomen. De tintelingen en het warme gevoel wat zich vanaf je tenen zo door je lijf verspreidt.

Wauw. Haha! Helaas teveel misbruikt dus dat punt zal ik niet meer bereiken. Maar kijk er altijd wel met een goed gevoel op terug haha.
Misschien kunnen we hetzelde bereiken met koud douchen lol.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik in 6-APB, maar het is nu net een maandje geleden denk ik, dus nog ff wachten.

In de tussentijd misschien maar weer eens LSD misschien. :)

Ja, 6-APB is eigenlijk een betere deal hè. Vind ik ook. Heb al jaren geen XTC meer gebruikt, nadat ik 6 ontdekt heb. Kan me niet meer genoeg vinden in de te korte werking, haha. :’)

Voor mij is het ook te kort geleden + morgen werken. Maar dit topic geeft wel kriebels, haha.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja, 6-APB is eigenlijk een betere deal hè. Vind ik ook. Heb al jaren geen XTC meer gebruikt, nadat ik 6 ontdekt heb. Kan me niet meer vinden in de te korte werking. :’)
Jij ook al? :wink:

Ja ik ben helemaal om wat betreft 6-apb. Zie eigenlijk het punt niet meer om nog mdma te doen. Beetje zonde van mijn 1 keer in de 3 maanden.

Voor mij is het ook te kort geleden + morgen werken. Maar dit topic geeft wel kriebels, haha.
We zullen even moeten wachten!

Tegen die tijd is het dan wel lente en hopelijk mooi weer! Maakt het nog extra fijn vind ik, aangezien ik vaak ga te fietsen op 6-apb nu. :sweatsmile:

xeno1975

Experimenterende gebruiker
Als je weet hoeveel mg MDMA de XTC tabletten bevatten, hou je dan aan de aangewezen hoeveel van 1 - 1.5 mg MDMA/kg lichaamsgewicht. Om zacht te landen: als hij bijneemt, de helft van je intiële dosis bijnemen.

Dekentjes, zacht fruit en frisse zoete drankjes of gewoon water (niet te veel). Muzieksetje die hij leuk vind. Trance, house, techno gaan echt goed samen met XTC. Deuntjes die binnen komen. Sfeerlampje,...
Dit! Als ik en mijn partner samen XTC nemen, probeer ik een intieme sfeer te creëren (muziek, licht, warm genoeg dat er niet veel kledij nodig is) en te zorgen dat we alles voor handen om het moment niet te breken (eten, drinken, speeltjes, koptelefoon, etc.). Dat gezegd zijnde kan een pauze af en toe zeker deugd doen.

Thuis op de bank doet het niet waar het zo populair door werd. Dan werkt het gewoon eigenlijk niet echt, imho.
Damn, hoe verkeerd kan je zijn!? :laughing: YMMV, maar XTC met zijn twee is geweldig! De intimiteit en connectie die je voelt zijn echt niet te beschrijven!

Zeehond

Badass junkie
hoihoi,
mijn vriend wilt binnenkort voor de eerste keer xtc gebruiken (ik heb zeker al ervaring ermee en heb het vaak gebruikt) ik heb expres al gekeken voor pillen om rustig mee te beginnen, dus lage “hoeveelheid” etc. ik heb hem al best veel tips gegeven. mijn eerste keer was niet perfect, het was leuk maar niet echt heeel leuk ofzo. en ik wil dat die van hem wel echt leuk is. hebben jullie tips hoe we ervoor kunnen zorgen dat zijn eerste keer xtc “perfect” is?
0F8E3BCD-07DE-4190-B6A2-A00481CFE49B.jpeg
Deze lampen plus techno zijn voor ons voorwaarden om het perfect te maken.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Jij ook al? :wink:

Ja ik ben helemaal om wat betreft 6-apb. Zie eigenlijk het punt niet meer om nog mdma te doen. Beetje zonde van mijn 1 keer in de 3 maanden.

Zeker weten, ik ben al jaren een grote 6-APB fan. Ik vind het heerlijk dat het DUBBEL zo lang duurt en dat er een veel minder abrupte crash is, in plaats van die welbekende XTC-cravings die soms midden in de piek al begonnen (‘oh nee, zo meteen stopt het, ik wil niet dat het stopt, moet ik al bijnemen?’) heb je een geleidelijke uitwerking waar je vrede mee hebt. Dat voordeel vind ik zo groot dat ik net als jij het punt van MDMA eigenlijk niet meer zo zie. Ik zou dat ‘totaal wazig zijn’ (wat op MDMA wel sneller gebeurt, 6-APB is op normale dosis milder en meer steady) nog wel eens mee willen maken, maar ik vind het de ‘een keer in de drie maanden’ niet waard zoals jij zegt, en als ik dat effect met 6-APB moet bereiken (wat wel kan als je veel neemt) dan vind ik het de kater niet waard. Dus ik ben al jaren helemaal oké met ‘eens in de zoveel maanden’ een voor mij normale dosis 6-APB, waarbij de nasleep/kater te overzien is. 😍

Maar ik hoef jou niet te overtuigen!

We zullen even moeten wachten!

Tegen die tijd is het dan wel lente en hopelijk mooi weer! Maakt het nog extra fijn vind ik, aangezien ik vaak ga te fietsen op 6-apb nu. :sweatsmile:

Fietsen nog nooit gedaan, die zou ik ook nog wel eens willen proberen. Even een wandeling tussendoor buiten kan wel heel lekker zijn. ^^

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Maar ik hoef jou niet te overtuigen!
Nee eigenlijk niet :wink: Precies de dingen die jij noemt maken 6-apb voor mij ook zo aantrekkelijk. En daarnaast vermoed ik eerlijk gezegd ook wel een beetje dat het door mijn leeftijd nu allemaal niet meer zo heftig hoeft (damn i sound old als ik het zo zeg, zo oud ben ik ook weer niet haha). 6-apb is lekker smooth sailing. Een constante happy sereniteit. Meer hoeft eigenlijk niet.

Fietsen nog nooit gedaan, die zou ik ook nog wel eens willen proberen. Even een wandeling tussendoor buiten kan wel heel lekker zijn. ^^
En dat wil ik nou eigenlijk eens proberen! Ik ben toch heel veel aan het wandelen de laatste tijd. Ergens kan ik het me voorstellen dat dat nog fijner is, door het langzamere tempo. Dat je meer bewust bezig bent met de omgeving in je opnemen. Ja, dat ga ik zeker doen de volgende keer. :)

FerdFatoehaus

Badass junkie
Nee eigenlijk niet :wink: Precies de dingen die jij noemt maken 6-apb voor mij ook zo aantrekkelijk. En daarnaast vermoed ik eerlijk gezegd ook wel een beetje dat het door mijn leeftijd nu allemaal niet meer zo heftig hoeft (damn i sound old als ik het zo zeg, zo oud ben ik ook weer niet haha). 6-apb is lekker smooth sailing. Een constante happy sereniteit. Meer hoeft eigenlijk niet.

En dat wil ik nou eigenlijk eens proberen! Ik ben toch heel veel aan het wandelen de laatste tijd. Ergens kan ik het me voorstellen dat dat nog fijner is, door het langzamere tempo. Dat je meer bewust bezig bent met de omgeving in je opnemen. Ja, dat ga ik zeker doen de volgende keer. :)
Ik vind trippend wandelen ook echt mooi. En heel avontuurlijk altijd. Maakt altijd iets mee wat nuchter heel normaal is maar op dat moment bizar.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De vraag was niet voor mij maar ik kreeg de neiging om antwoord te geven.

Vond mijn truffel ervaring (de eerste 10 minuten dan) wel merkwaardig tijdens een wandeling.
Mooie felle kleuren en de takken die op elkaar overliepen/fuseren.

En toen ging ik zwaar bad.
Wel weer teruggekomen naar een fijne trip?

Ik heb veel ervaring met truffels, maar alleen nog maar op micro- tot lichte tripdoseringen buiten geweest. Op echte tripdoseringen voelt mijn lichaam vaak te zwaar en ben ik zo hard aan het trippen dat de omgeving er niet meer zo toe doet: ogen dicht om het nog meer te versterken en een innerlijke reis door die fantastische visuals maken!

Voor buiten vind ik persoonlijk LSD en 6-APB heel geschikt.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Wel weer teruggekomen naar een fijne trip?

Ik heb veel ervaring met truffels, maar alleen nog maar op micro- tot lichte tripdoseringen buiten geweest. Op echte tripdoseringen voelt mijn lichaam vaak te zwaar en ben ik zo hard aan het trippen dat de omgeving er niet meer zo toe doet: ogen dicht om het nog meer te versterken en een innerlijke reis door die fantastische visuals maken!

Voor buiten vind ik persoonlijk LSD en 6-APB heel geschikt.
Nee is niet omgeslagen naar iets chills, ook weinig visuals.
Ik zag iemand met een hond wandelen en toen sloeg alles om want ik wou dat die weg ging en dat ging die niet <-- daarom zijn truffels/paddos ook eng buiten i guess hehe.

Zodra het om sloeg in iets negatiefs had alles een grijze tint en leek de hele natuur gewoon dood, koud en ellendig. Een heel contrast met 10 minuten daarvoor, erg vreemd.

reDStone

Bewuste gebruiker
Nee is niet omgeslagen naar iets chills, ook weinig visuals.
Ik zag iemand met een hond wandelen en toen sloeg alles om want ik wou dat die weg ging en dat ging die niet <-- daarom zijn truffels/paddos ook eng buiten i guess hehe.

Zodra het om sloeg in iets negatiefs had alles een grijze tint en leek de hele natuur gewoon dood, koud en ellendig. Een heel contrast met 10 minuten daarvoor, erg vreemd.
Ik dacht dat hallucineren over katten en honden wel iets was wat vaker voorkomt bij xtc. Ik zag soms honden en katten tussen de dansende mensen.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ik dacht dat hallucineren over katten en honden wel iets was wat vaker voorkomt bij xtc. Ik zag soms honden en katten tussen de dansende mensen.
Nee het was gewoon ECHT iemand die de hond aan het uitlaten was daar, en daar ging ik goed slecht op hahahaha.

nietjezaak

Newbie
Pfoe als ik eerste keer XTC lees dan denk ik meteen terug aan mijn eerste ervaringen met deze stof!

Laat het vooral over je heen komen; of in dit geval over je vriend heen. Geen verwachtingen; goede setting en mindset zijn zeer belangrijk.

Eerste keer XTC kan voor sommige wat heftig zijn. Vooral dan is het belangrijk om het gewoon aan te gaan. Want als je eenmaal de controle hebt losgelaten wauw. Dan kan je vriend gaan genieten van die heerlijke serotonine rush. Mijn eerste keren (4e keer in het speciaal) waren beter dan seks. Period. 🤣.

Dat gun ik je vriend ook! Veel plezier. En joh lekker goed eten vooraf en achteraf. Drink genoeg maar overdrijf vooral niet. 1 glas per uur in een rustige setting is echt meer dan voldoende. Als je echt gaat feesten is wat meer vocht goed. Isotone dranken bijvoorbeeld. Deze houden de elektrolyten in je bloed in balans.

Succes! Tripreportje achteraf? :)
dankjewel! ik laat het weten hoe het is gegaan als we het hebben gedaan etc. mijn eerste keer was niet zo heel leuk ik dacht heel de tijd dat ik hem niet voelde maar ik voelde hem juist iets TE

nietjezaak

Newbie
Ik vind trippend wandelen ook echt mooi. En heel avontuurlijk altijd. Maakt altijd iets mee wat nuchter heel normaal is maar op dat moment bizar.
ik ook, ik houuu van lopen als ik x opheb. echt HEELRIJKK is het, die frisse lucht en idd de dingen die nuchter heel normaal zijn maar tijdens een trip zo bijzonder🤣 bij ons in de buurt is een ronde schommel daar ga ik dan op zitten en beetje laten bewegen. heerlijk!

Broodzak

Experimenterende gebruiker
hoihoi,
DE TIP wat ik zelf vind is niet op tijd letten gewoon genieten zolang het duurt :)

Bovenaan