enkele ambetant afkickverschijnselen

DjTrips

Bewuste gebruiker
hele goeie avond, dit weekend is er weer stevig tegenaan gegaan, maar ik zit met enkele vragen.
ik heb namelijk dit weekend speed met xtc gecombineerd, de gwne dosis + wat xtra voor de sfeer, maar elke keer als ik dit doe, zit ik niet met rare maag ofzo, maar met droge mond, pijnlijke kiezen en een gesprongen mond ( je lippen in stukken), deze keer is het wel erg geweest.

dus nu wil ik het wel weten, kan ik iets doen om dit te verkomen dat ik dit krijg na een avondje zoals hierbove vermeld. ik drink heel de avond water, denk meer dan gng water zelfs

TAWL

Experimenterende gebruiker
Ja daar kun je niet zoveel aan doen he, Je kunt wel altijd labello opzak hebben de droge lippe zijn niet nodig, maarja de droge mond enz zijn van die klote effecten!

TAWL

Wat trouwes enigzins helpt zijn fruitdrankjes banaantje kiwi, kwark en vla
maar da´s meestal maar ff

Imke

Badass junkie
Inderdaad, je kunt er niet veel aan doen. Een lippenbalsem op zak is wel handig, en een kauwgom zodat je je lippen en tong enzo niet stukbijt. Ik neem ook vaak een lolly om geen droge mond te hebben. Drinken helpt eigenlijk praktisch niet. :)

sick_pervert

mjah veel water drinken helpt wel goed tegen de hoofdpijn die
je soms krijgt van teveel speed, maar je gaat er niet door niet meer op
je lippen bijten dus hou je dat, wat saivy zegt kauwgom! dat werkt wel, gewoon zorgen dat je ergens anders op kan kauwen:)

domzel

Belezen gebruiker
Labello preventief smeren is denk ik ook het makkelijkst.
en volgende dag veel fruit eten of sap drinken

sick_pervert

psies als je drinkt, kauw je niet op je bek, dus ja als je
aan 1 stuk door aan een glas staat te slobberen helpt dat wel ja

DjTrips

Bewuste gebruiker
geloof me ik heb VEEL gedronken :tongueout: want het was all-in =D had enkel last van de gesprongen lippen/pijnlijke kiezen, enja kauwgom of lollie :tearsofjoy: das lik zeggen van hallo ik zit op de pille :tearsofjoy: (iets waar ze hier in belgie nogal ZWAAR aan tille :P )

but hell, we all love spacing here !!

denito

Belezen gebruiker
DjTrips zei:
geloof me ik heb VEEL gedronken :tongueout: want het was all-in =D had enkel last van de gesprongen lippen/pijnlijke kiezen, enja kauwgom of lollie :tearsofjoy: das lik zeggen van hallo ik zit op de pille :tearsofjoy: (iets waar ze hier in belgie nogal ZWAAR aan tille :P )

but hell, we all love spacing here !!

boeiueh , kwoon ook in belgië, als kik uitga is da den ene kauwgom na den andere ze , boeit me minder wa de mense denke dan een kapot bekje :wink:

zommes

Badass junkie
^Bovenstaande en:

Bovenaan