Ik heb er over gelezen inderdaad, en interessant

nog nooit van gehoord en zie er eerlijk gezegd ook het nut niet echt van, tenzei je ze in het illegale cirquit verkoopt aan onwetende (zo van 50mg is nogalveel)
Ook handig dat er een vergelijking bij staat... zou wel eens een vergelijkingstabel willen hebben van alle benzodiazepines zodat alles goed met elkaar te vergelijken is.
Denk idd ook dat ie een flinke roes om uit te slapen heeft opgelopen... zou zelf al niet met 7 tegelijk beginnen, maar goed
Ja mijn eerste keer was ook vet... Heel ironisch, mijn aller eerste keer was 2 dagen voordat mijn leven veranderde en ik ze echt nodig had... Waarschijnlijk op de dag dat "het" gebeurde waarvoor ik ze erna jaren voorgeschreven zou krijgen heb ik ze voor het eerst recreatief gebruikt. Desalniettemin geweldige ervaring, gepaard met eerste keer London, dus dat was wel leuk, minder leuk is dat daar al het verkeer dus ook van links komt, iets wat bijzonder moeilijk te begrijpen is tijdens je eerste benzo trip :P maargoed, gelukkig waren er klasgenoten die tot 3x toe mijn leven gered hebben van "onverwachte" auto's van links, was trouwens oxazepam 10mg dus zal net wat harder erin geslagen hebben als n diazepam. Maar zoals de eerste keer word het nooit meer. Jammer dat het meestal niet de bedoeling is, in mijn geval was ik klaar om te slapen toen mijn klasgenoten binnen kwamen stormen met de mededeling dat we waren vergeten te filmen (de reden waarvoor we in eerste instantie in london waren) en toen zijn we dat dus maar gaan doen
Maar ik dwaal of(topic) :P