Ervaringen met flunitrazepam

maynerd

Experimenterende gebruiker
Zijn hier mensen met ervaring met flunitrazepam. Ik heb er een aantal weten te bemachtigen, maar zijn nog minder sterk dan tamazepam. En aangezien de tabletten er nogal vreemd uitzien, vermoed ik dat ze fake zijn. Wat zijn jullie ervaringen, want om eerlijk te zijn heb ik slaap nodig.

Groet,
Maynerd

Flunitrazepam werkt minder goed dan temazepam? Mijn ervaring zegt dat je geen echte fluni hebt.. Van flunitrazepam was ik wel in een goede slaap van 2mg of iets. Temazepam doet zo goed als niets bij mij. Heb een erg sterk vermoeden dat ze fake zijn als ik je hoor zo.
Als ik jou was zou ik langs de dok gaan ervoor. Als je het nodig hebt zou die wel wat voor moeten schrijven zeg erbij dat temazepam niet goed werkt voor je. Krijg je vast iets wat beter werkt. Succes! Weet hoe vervelend het is om niet genoeg te slapen.
Greets!

Mijn vermoeden is ook dat het nep is, terwijl ik toch relatief veel voor betaald heb, maar daar ga je. Meer geld = is niet altijd kwaliteit... En met betrekking tot het voorschrijven; in mijn ervaring schrijft de huisarts dit snel voor. Ze schrijven liever oxy voor dan flunitrazepam...

Terug
Bovenaan