Ten eerste ben ik vandaag een beetje lui dus ik ga morgen op zoek of of er niet al een topic zoals dit geopend is(is dit het geval verwijder dit dan zonder pardon en verwijs me door).
Zelf merk ik dat bepaalde middelen grote invloed hebben op mijn seksleven.
Van alcohol raakt mijn vriendin enorm opgewonden maar ik word er juist heel kalm van
Terwijl wiet mij soms giga geil kan krijgen.
Nu heb ik een vraag waar dat aan ligt. Een wetenschappelijke vraag vooral, wat gebeurd er in ons lichaam dat we zo anders reageren.
Overigens heb ik heel erg goede seksuele ervaringen met salvia maar hier zit een apart verhaal aan wat ik in het behorende forum zal plaatsen.
Zelf merk ik dat bepaalde middelen grote invloed hebben op mijn seksleven.
Van alcohol raakt mijn vriendin enorm opgewonden maar ik word er juist heel kalm van
Terwijl wiet mij soms giga geil kan krijgen.
Nu heb ik een vraag waar dat aan ligt. Een wetenschappelijke vraag vooral, wat gebeurd er in ons lichaam dat we zo anders reageren.
Overigens heb ik heel erg goede seksuele ervaringen met salvia maar hier zit een apart verhaal aan wat ik in het behorende forum zal plaatsen.
wat echt wel super was omdat het gevoel gewoon stuk intenser is voor een vrouw dan voor een man weet ik het niet maar de jongen waar ik het mee deed vond het volgens mijn niet echt wat. waardoor het voor mijn dus ook niet echt sexy meer was.
Moet wel zeggen dat de remmingen wegvloeien. Ik heb ook dan nog altijd mijn "grenzen", maar je snapt me wel.