Etizolam als slaapmiddel

Techneut

Bewuste gebruiker
Ik kan dus heel moeilijk in slaap komen en blijven als ik niet in mijn eigen bed slaap, en helemaal als er iemand naast me ligt. Nu is dit bijna elk weekend het geval en om toch een goede nachtrust te pakken neem ik soms 1mg Etizolam een uurtje voor het slapen. Dan gaat het prima en slaap ik de hele nacht door. Doe ik dit niet lig ik heel veel wakker en ben ik kapot de volgende ochtend.

Mijn vraag; als ik het bij 1mg per keer hou en alleen in het weekend als ik niet thuis slaap, kan dit dan wel of ben ik mezelf aan een verslaving aan het helpen zo...?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Mijn vraag; als ik het bij 1mg per keer hou en alleen in het weekend als ik niet thuis slaap, kan dit dan wel of ben ik mezelf aan een verslaving aan het helpen zo...?
Gaat wel denk ik, dan houd je er elke keer 6 dagen tussen? Misschien dat je de dosis nog wel iets lager kan doen als 1 mg.
Zou er wel voorzichtig mee wezen iig

Techneut

Bewuste gebruiker
Gaat wel denk ik, dan houd je er elke keer 6 dagen tussen? Misschien dat je de dosis nog wel iets lager kan doen als 1 mg.
Zou er wel voorzichtig mee wezen iig
Meestal vrijdag + zaterdag, en dan zondag t/m donderdag niks. Ik zal vanavond 0,5mg proberen. Misschien is dat ook al voldoende voor een goede nachtrust, thanks voor je bericht!

Techneut

Bewuste gebruiker
Is dat wel verstandig in combinatie met alchohol?
Ik heb gelezen dat een paar biertjes/wijntjes er bij niet veel kwaad kan, maar verstandig is het uiteraard niet. Ben zelf totaal niet thuis in de benzo wereld, vandaar dit topic.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik zou het zeker niet 1x per week doen. Eens in de 2 a 3 weken lijkt mij beter. Na een tijdje 1x per week werkt het gewoon niet meer nu voor mij. Ik kan daardoor de 3 dagen na een benzo helemaal niet meer slapen.

Dat lijkt mij niet handig als slaapmiddel hahaha..

Vchip

Badass junkie
Niet in slaap kunnen komen naast iemand? Is dat iemand waarbij je je niet op je gemak voelt? Als het een mooie vrouw zou zijn, zou ik heel snel tegen haar in slaap vallen. Zou je een slaapmat kunnen meenemen zodat je ergens anders kunt slapen? Je hebt oordoppen om het gesnurk(?) niet te horen. Etizolam zou ik niet wekelijks gebruiken.

Techneut

Bewuste gebruiker
Niet in slaap kunnen komen naast iemand? Is dat iemand waarbij je je niet op je gemak voelt? Als het een mooie vrouw zou zijn, zou ik heel snel tegen haar in slaap vallen. Zou je een slaapmat kunnen meenemen zodat je ergens anders kunt slapen? Je hebt oordoppen om het gesnurk(?) niet te horen. Etizolam zou ik niet wekelijks gebruiken.
Ik ben een hele lichte slaper....Bij een klein geluid of beweging ben ik zo wakker, ook al voel ik me op mijn gemak. Ik ben het ook totaal niet gewend om het bed te delen met iemand, dat zal er ook mee te maken hebben. Ik ga het de volgende keer toch weer eens proberen zonder en hopelijk lig ik dan niet de hele nacht wakker. Heb het nu zo’n 3 weekenden met Etizolam gedaan, werkt prima en kan doordeweeks thuis nog steeds goed slapen zonder. Maar ik neem jullie waarschuwingen absoluut serieus.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben ook vooral gewend alleen te slapen. Als er dan idd eens iemand naast me slaapt, slaap ik ook lastiger. Gewoon omdat je het niet gewend bent denk ik.
Nou heb ik een lits-jumeaux bed en dat scheelt wel vergeleken een normaal 2 persoons bed.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Je gaat er verstandig mee om. En lichamelijke afhankelijkheid zal niet zo’n issue zijn met dit gebruik. Echter bouw je wel een slecht mechanisme in wanneer je continu toegeeft aan de onzekerheid over slapen door etizolam te nemen. Je hersenen gaan telkens vragen om etizolam wanneer je in het weekend naast iemand ligt. Probeer af en toe deze gewoonte te doorbreken.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik ben een hele lichte slaper....Bij een klein geluid of beweging ben ik zo wakker, ook al voel ik me op mijn gemak. Ik ben het ook totaal niet gewend om het bed te delen met iemand, dat zal er ook mee te maken hebben. Ik ga het de volgende keer toch weer eens proberen zonder en hopelijk lig ik dan niet de hele nacht wakker. Heb het nu zo’n 3 weekenden met Etizolam gedaan, werkt prima en kan doordeweeks thuis nog steeds goed slapen zonder. Maar ik neem jullie waarschuwingen absoluut serieus.
Ik snap dit wel, maar zou het toch niet oplossen met etizolam. Wat als je straks een relatie krijgt en een paar keer per week bij elkaar blijft slapen? Dan zal je er toch een keer aan moeten wennen. Met etizolam kan je het dan in ieder geval niet meer oplossen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Eens met de rest. Het kan niet meteen superveel kwaad, maar pas ermee op. Het sluipt er snel in. Heel herkenbaar, ik ben ook een lastige slaper (gebruik etizolam ook regelmatig eens, iets te vaak eigenlijk... ik weet hoe verslavend het is) en als single moet ik ook altijd weer even wennen als er iemand naast me slaapt.

Gefeliciteerd trouwens, het klinkt alsof je een nieuwe (bed)partner hebt, da’s leuk natuurlijk. :) Ik verwacht dat je er uiteindelijk wel aan zal wennen, zeker als jullie vaker bij elkaar gaan slapen.

Techneut

Bewuste gebruiker
Eens met de rest. Het kan niet meteen superveel kwaad, maar pas ermee op. Het sluipt er snel in. Heel herkenbaar, ik ben ook een lastige slaper (gebruik etizolam ook regelmatig eens, iets te vaak eigenlijk... ik weet hoe verslavend het is) en als single moet ik ook altijd weer even wennen als er iemand naast me slaapt.

Gefeliciteerd trouwens, het klinkt alsof je een nieuwe (bed)partner hebt, da’s leuk natuurlijk. :) Ik verwacht dat je er uiteindelijk wel aan zal wennen, zeker als jullie vaker bij elkaar gaan slapen.
Dat klopt, thanks haha! Komt vast goed inderdaad.

Blauweaap

Badass junkie
Even off topic

Als ik ooit een benzo gebruik is dit themazepam of oxepam zijn deze potenter dan de rc vormen ? Omdat de mijne wel de real deal zijn van de doc en ik twijfel of de rc vorm dan wel worth taking is in mijn geval.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Even off topic

Als ik ooit een benzo gebruik is dit themazepam of oxepam zijn deze potenter dan de rc vormen ? Omdat de mijne wel de real deal zijn van de doc en ik twijfel of de rc vorm dan wel worth taking is in mijn geval.
Alles is dosis afhankelijk. En etizolam is zeker geen zwak aftreksel van gereguleerde benzodiazepines.

Blauweaap

Badass junkie
Alles is dosis afhankelijk. En etizolam is zeker geen zwak aftreksel van gereguleerde benzodiazepines.
Ik lees veel goede dingen over etizolam. maar ben best lui om veel cente uit tegeven om een legit vendor te vinden als ik echte benzo zo met een vinger knip in mijn hand heb voor wss nog goedkoper ook. En ik weet verder niet hoe save eti is tegenover de benzos die allang op de markt zijn en voorgeschreven worden.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Ik lees veel goede dingen over etizolam. maar ben best lui om veel cente uit tegeven om een legit vendor te vinden als ik echte benzo zo met een vinger knip in mijn hand heb voor wss nog goedkoper ook. En ik weet verder niet hoe save eti is tegenover de benzos die allang op de markt zijn en voorgeschreven worden.
Mijn situatie is andersom. Als ik etizolam bestel komt de postbode het de volgende dag bezorgen. Ik ken niemand die bijvoorbeeld diazepam kan regelen.

En over etizolam is genoeg wetenschappelijk onderzoek te vinden waar ook het safety profile wordt beschreven. Je zou je erin kunnen verdiepen, maar je kan het net zo goed houden bij je vertrouwde recept.

Laatst bewerkt:

Blauweaap

Badass junkie
Mijn situatie is andersom. Als ik etizolam bestel komt de postbode het de volgende dag bezorgen. Ik ken niemand die bijvoorbeeld diazepam kan regelen.

En over etizolam is genoeg wetenschappelijk onderzoek te vinden waar ook het safety profile wordt beschreven. Je zou je erin kunnen verdiepen, maar je kan het net zo goed houden bij je vertrouwde recept.
Denk dat het slim is om het bij mijn oude te houden aangezien toen ik het een paar x deed al zeker (1jaar geleden) het wel chil als inslaper vond voor na de pep. Misschien dat ik diaze als volgende ga nemen gewoon als probeersel maar dan moete de festivals wel weer van start gaan.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Denk dat het slim is om het bij mijn oude te houden aangezien toen ik het een paar x deed al zeker (1jaar geleden) het wel chil als inslaper vond voor na de pep. Misschien dat ik diaze als volgende ga nemen gewoon als probeersel maar dan moete de festivals wel weer van start gaan.
Voor slapen is er bijna niks beter dan Temazepam. Etizolam is wel meer geschikt voor overdag, tegen zenuwen bijvoorbeeld.

joetsie

Badass junkie
Ik gebruik geen pep of speed ,maar is dat dan niet gevaarlijk?

joetsie

Badass junkie

ZAt diazepam te koop op internet google maar

Blauweaap

Badass junkie
Voor slapen is er bijna niks beter dan Temazepam. Etizolam is wel meer geschikt voor overdag, tegen zenuwen bijvoorbeeld.
Ik gebruikte het meer voor inslaap tekomen als ik plafond dienst had na een feestje (8u Na laaste innamen drugs) voor de rest heb ik het voor niks nodig.

Blauweaap

Badass junkie
Ik gebruik geen pep of speed ,maar is dat dan niet gevaarlijk?
Verstandig is het niet Maar als er geen after meer is en ik alleen in me nest lig te vervelen is ook niks. Je moet natuurlijk geen flinke lijn pakken en dan lekker een benzo poppen daar ben ik zelf tebang voor dat ik niet meer wakker word. Ik voel meestal ook aan waneer het kan meestal is dit dan in de ochtend.

Techneut

Bewuste gebruiker
Toch zwak geweest en tijdens mijn vakantie vorige week elke avond 1-4mg genomen. Er is nu al flinke tolerantie onstaan. Nu sinds zondagavond niks meer gehad en ben echt een emotioneel wrak deze ochtend terwijl er gister nog niks aan de hand was. Vreselijk slecht geslapen ook vannacht. Zou dit echt etizolam withdrawal kunnen zijn? Na zo’n korte periode van gebruik?

Ze zijn in ieder geval bijna op en niet van plan opnieuw te bestellen...

Spyro

DF-koning
Toch zwak geweest en tijdens mijn vakantie vorige week elke avond 1-4mg genomen. Er is nu al flinke tolerantie onstaan. Nu sinds zondagavond niks meer gehad en ben echt een emotioneel wrak deze ochtend terwijl er gister nog niks aan de hand was. Vreselijk slecht geslapen ook vannacht. Zou dit echt etizolam withdrawal kunnen zijn? Na zo’n korte periode van gebruik?

Ze zijn in ieder geval bijna op en niet van plan opnieuw te bestellen...
Ik denk dat je precies op tijd bent gestopt nu. Hou vol!

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Zou dit echt etizolam withdrawal kunnen zijn? Na zo’n korte periode van gebruik?
Ja, met Benzo's krijg je al na een week ofzo last van vrij urgente ontwenningsverschijnselen, in elk geval
vrij snel, dus het is gevaarlijk spul om mee te spelen. Wat je echt moet aanpakken is dat idee dat je niet
alleen zou mogen slapen omdat dat 'niet romantisch is'. Daar zit het echte knelpunt. Alleen slapen zou
prima moeten zijn.

Bovenaan