Evaringsverhaal lijm snuiven

blabla

Newbie
Heeyy, :sunglasses:

Wij moeten voor school een presentatie houden over lijm snuiven..
Nu zoeken wij iemand die zelf wel eens lijm heeft gesnoven..
En er iets over wil vertellen..zodat wij dat in onze presentatie kunnen zetten. Het is gewoon anoniem!

xxx Blabla

hypersnap

Bewuste gebruiker
Hmmm... Ik denk dat alleen mensen met een geldtekort dit doen aangezien het je hersencellen gwn wegbrand...

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarom in godsnaam over lijmsnuiven? ik denk niet dat je veel mensen vind die dat doen/hebben gedaan.. :rolleyes:

Imke

Badass junkie
Lijm snuiven is smerig en erg verslavend en zoals hierboven al gezegd, wordt meestal alleen gedaan door mensen die geen geld hebben om de meest gebruikelijke drugs aan te kopen. Ik denk niet dat je hier veel ervaringen zal vinden.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik heb et wel eens gedaan, het is een klein beetje zoals lachgas alleen dan duurt het nog korter. Het voelt alsof je je eerste sigaret op de dag rookt zonder dat je eerst heb gegeten (nicotinerush). Maar verslavend? Nee...

blabla

Newbie
Wij snappen ook wel dat het niet veel wordt gedaan, en dat er waarschijnlijk niemand is die een ervaringsverhaal heeft, maar proberen kan je altijd toch?! :wink:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Lijkt me ook niet een geschikt discussie-onderwerp.. Kan me geen positieve eigenschap bedenken eerlijk gezegd. Maarjah alles moet eigenlijk ook bespreekbaar zijn

mij niet gezien iig

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Simson The Only Solution .......

http://www.simson.nu/historie.htm

Ik was 13 kwam uit een kutdorp met nazies en inteelmotherfuckers. Van de thee en de bananen schillen voelde ik niets ...Van de Simsom werd ik goed duizelig, benauwd, en het duurde relatief kort.
Als dyhard snoof ik uit de hand, de zakjes techniek was te modern ik had toen geen internet.

Ik heb van alle ingenomen drugs geen spijt, maar lijm is geen drugs.

THINNER is geen drugs.
Lachgas is ook geen drugs ...

Ik kan het niet meer terug draaien maar als ik geen lijm had gesnoven was nu ik Dr Albert Hoofman aan de Universtieit te Amsterdam en maakte ik stiekum in mijn vrije tijd Hartjes van 1000 mu.

Gebruik je drugs verstandig laat het goed testen ook al kost het veel meer dan de drugs zelf.

Met lijm plak je banden ....

Arme marokkaanse kindertjes die die schoenen lijmen, toen ik er voorbij liep realiseerde ik me dat ik een ex junk was.

Stonie Mahonie

BillyBilo

Badass junkie
Lijm geen drugs?

Naar mijn inziens zijn alle psychoactieve middelen drugs, en thinner en benzine en wat voor solvent dat ook, is drugs, en "als dyhard" wat overigens Die-hard moet zijn, snuif je dus niet uit je hand, want dan verdampt het veel te snel, en zijn de werkzame stoffen zo weg de lucht in gevlogen.

Als Die-hard, pak je vier tubes simson solution, en een vuilnis zak, je zorgt dat er genoeg lucht in de vuilnis zak zit, en spuit hier de tubes in leeg, zorg ervoor dat hij compleet afgesloten zit om je mond en neus. De vuilnis zak moet bol van de lucht staan, zodat de dampen goed vrij komen, en de bodem van de vuilniszak niet aan de zijkanten vast gaat kleven, waardoor de lijm gaat plakken, en heb je minder veel plezier van je lijm.

Effecten op korte duur zijn inderdaad duizelingen en een licht "dronken" of high gevoel. Effecten op langere duur, en dan spreek ik over een paar uurtjes lijm snuiven, zijn zware hallucinaties, controle overjezelf verliezen, bewusteloos raken, denken dat je in andere dimensies leeft, je onder geschikt aan de wereld voelen, en vooral als je een middag bezig bent geweest, en het gaat uitwerken, is een katerig gevoel, waaronder hoofdpijn, en een depressief gevoel niet abnormaal.

Groetjes BILO.

Doerak

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ik heb van alle ingenomen drugs geen spijt, maar lijm is geen drugs.

THINNER is geen drugs.
Lachgas is ook geen drugs ...
Het hangt er vanaf wat je drugs noemt. Ik het Engels is drugs, zoals je weet, gewoon een woord voor medicijnen en het word daar, net zoals hier, vaak gebruikt voor het benoemen van psychoactieve drugs.

Definitie psychoactieve drugs:
Wikipedia zei:
A psychoactive drug or psychotropic substance is a chemical substance that acts primarily upon the central nervous system where it alters brain function, resulting in temporary changes in perception, mood, consciousness and behavior.
Als ik dat zo lees kan ik lachgas toch wel een drug noemen aangezien het je hersenfuncties verandert en tijdelijk je waarneming, bewustzijn, etc. verandert.

jasper

Wijs gebruiker
billybilo weet je ook hoelang die hallucinaties enzo aanhouden?

ach ik wil het wel eens proberen en de ervaring hier neerschrijven als je wilt ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Vuilniszakken !!

Dyhard was ik echt niet, niet zoals jij gelukkig.
Ik had ook maar kleine handjes dus de schade viel ook minder mee hehe.

Echt heel erg ziek ....

:cry:

Nou ja dat was in 1982 beste drugsmisbuikers toen had je nog zwart wit TV ?

Drugs is voor mij gemaakt om als drugs te gebruiken.
MEt LSD plak je geen banden.
Dat je van headbangen duizelig wordt is geen drugs voor mij maar ieder zijn kick !!
Ezels neuken is dan ook drugs of niet ?

:hearteyes:

jasper

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Vuilniszakken !!

Dyhard was ik echt niet, niet zoals jij gelukkig.
Ik had ook maar kleine handjes dus de schade viel ook minder mee hehe.

Echt heel erg ziek ....

:cry:

Nou ja dat was in 1982 beste drugsmisbuikers toen had je nog zwart wit TV ?

Drugs is voor mij gemaakt om als drugs te gebruiken.
MEt LSD plak je geen banden.
Dat je van headbangen duizelig wordt is geen drugs voor mij maar ieder zijn kick !!
Ezels neuken is dan ook drugs of niet ?

:hearteyes:

ezels neuken niet, je laten neuken door een ezel wel

BillyBilo

Badass junkie
barry zei:
billybilo weet je ook hoelang die hallucinaties enzo aanhouden?

ach ik wil het wel eens proberen en de ervaring hier neerschrijven als je wilt ...

in het begin zijn ze heel kort, hoelanger je snuift hoe langer ze duren, dus als je 2 uur snuift, dan blijven ze langer aanhouden, je moet steeds "bij tanken" zegmaar.

Bovenaan