Films voor onder invloed van...

• Onderwerp starter JH5L7H7B356LKG
  • Startdatum
J

JH5L7H7B356LKG

Gast
Hee hee!!

Ik heb al wat heerlijke films gevonden die aangeraden werden tijdens een LSD trip.
Maar nu een wat algemenere vraag. Welke films zijn nu echt geniaal volgens jullie als je onder invloed bent van drugs? ''Welke je echt moet zien omdat ze zo speciaal zijn''

dit vraag ik me echt af, want ik heb net echt een leuke film gezien op tv, namelijk ''Harold & Kumar Go to White Castle'' :mrgreen: De hilarische stukjes: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GSiTp9Kw1J4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GSiTp9Kw1J4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Jammer genoeg was ik niet stoned, maar ik kreeg er echt zin in!
Dus voor de volgende keer (want er zijn ook vervolgen op die film :tearsofjoy: )

Maar, enige goede? :rolleyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het is me een raadsel waarom je dit in de coffeeshop gepost hebt, wiet voegde bij mij nooit iets toe wat films kijken betreft. De laatste tijd heb ik met keta op; Rose Red, The Shining, City of angels, A beautiful mind, Neverwas.. gekeken, die kan ik tijdens trips wel aanraden <3

J

JH5L7H7B356LKG

Gast
@ lyjj1229 .. Wtf? :tearsofjoy:

Ja, dit hoort eigenlijk eerder bij general chat o.i.d.
I'm sorry for that, misschien kan iemand het verplaatsen?

Opzich zijn dat allemaal wel mooie films, alleen waarom zijn ze zo vet tijdens een keta trip?
:wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Amore zei:
Opzich zijn dat allemaal wel mooie films, alleen waarom zijn ze zo vet tijdens een keta trip?
Ja, waarom.. Moeilijk te zeggen, ik werd helemaal meegezogen in het verhaal en ontdekte allemaal onderliggende verhaallijnen en diepere betekenissen. Typisch iets dat je zelf moet meemaken om het te begrijpen.

Dopejoo

Experimenterende gebruiker
volgens mij bedoelt hij eerder typische smokerfilms zoals
harold and kumar
how high
stone and ed

hilarische comedy's die wiet in het verhaal betrekken.
ik hou ook van dat soort films. helemaal geweldig

J

JH5L7H7B356LKG

Gast
how high, mee eens! :grin:
Ik heb net de trailer van Dazed and Confused bekeken>> ik ben er meteen opzoek naar gegaan! :)
En fear and loathing in las vegas is zeker gaaf :tearsofjoy:

Typische smokerfilms zijn zeker nice, alleen ik bedoel het meer in het algemeen. Er zijn vast wel typische films die vet zijn tijdens een paddotrip.
De laatste keer voor mij hadden we een hoop films verzameld, van tekenfilms tot thrillers. Uiteindelijk is er niks van gekomen, want de tv zelf was al interessant genoeg!

Solidius

Badass junkie
/Verplaatst.

On topic:

- Torrent -

Enjoy :wink:

timmaniac

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
/Verplaatst.

On topic:

- Torrent -

Enjoy :wink:

kijk die wou ik nou net gaan posten

briljante film en dito symboliek. Hele film staat model voor spirituele ontwaking, zonder irritante moralistische ondertoon ofso. ah die tarot symboliek door de hele film heen :hearteyes: Hoe het personage begint als the fool en langszaam de andere kaarten wordt. :rockband:

Bovenaan