Fles met cobra en schorpioen

sansas

Newbie
Hello,
Ik heb van een maat een fles drank uit thailand gekregen, met een slang die een schorpioen in zn bek heeft. :openmouth:
zo'n idee:

Het schijnt een lustverhogende werking te hebben. :P

Iemand ervaring met dit soort alcohol?
Hijzelf had in thailand iets op met ook een slang erin waar die knetterstoned van werd, gif van de slang schijnt dan deels in de drank op te lossen oid. :stoned:

Ben benieuwd. :)

Amateurtje

Wijs gebruiker
Zeer bekend in azië. Je hebt er met slang/scorpioen alleen en met beide. Het wordt idd met het gif van de cobra gemaakt maar is niet schadelijk door de alcohol die er in zit. Zelf nog niet gedronken maar is een keer iets anders dan een wormpje bij de tequila.

jam

Bewuste gebruiker
Gaat die slang niet rotten als de alcohol er van rond is? En heb je al eens geproeft :P

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Oh jemig, dat ziet er gaaf uit. Al heel vaak in Thailand geweest, maar ben dat nog nooit tegengekomen!

Johan1250

Newbie
het is lus opwekkend maar ik heb het net op TV gezien bij dat Pand programma in amerika twee jongen kwamen dit aanbieden en moesten er een slok van nemen ze gingen bijna over hun nek het schijnt heel vies te zijn
je kan dat misschien terug kijken HardcorePawn zaterdag avond 19.00 veronica
ik spaar mooie aparte flessen en wil hem graag van je overnemen
mail mij maar als je dat wil KNIP

MeejheM

Badass junkie
de schorpioen en de slang zijn voor aziaten die geloven in alternatieve medicijnen, net zoals neushoorns hun ding, dat is gewoon keratine...

kun je net zo goed je nagels bijten, of je haar oproken.

ook is het interessant voor toeristen, maar ik neem aan dat er geen cobra (gif) inzit. de schorpioen heeft een vergelijkbaar gif als bijen en wespen in de meeste gevallen, en zal ook niet veel toevoegen.

ik zou het zelf bewaren, want een nieuwe fles zul je niet snel tegenkomen, en het effect zal vergelijkbaar zijn met meer gangbare sterkedrank. ik kan er naast zitten, maar ik denk het niet.

souvenir, dus dicht laten.

Attimo

Belezen gebruiker
Ben vorig jaar naar Thailand geweest en heb toen even de grens naar Laos overgestoken. Toen ben ik zo'n flessen tegengekomen en uiteraard meegekomen.

Dat was echter niet het spectaculairste. Het leukst was de drank die in grote bokalen uitgestald werd met de gekste dingen in.

Er was er eentje met een hele schildpad in, eentje met een slang en dan eentje met iets heel vreemds in. Na navragen bleek dat het om een tijgerpenis ging. Uiteraard geproefd maar smaakte eigenlijk naar niet veel en was ook niet zo straf.

MeejheM

Badass junkie
kun je voor ons de smaak van tijgerpik misschien beschrijven, ik ben zelf niet van plan het ooit te proberen. :wink:

Fool

Badass junkie
Het zou me verbazen als ze een heel specifiek shotje gemaakt van een mexikaanse drank in Laos(de andere kant van de wereld) verkopen. :P

Creepy shit trouwens dat ze droogijs in je drankje gooien. :')

MeejheM

Badass junkie
ja, droogijs. wtf?

ik vind een slang en schorpioen in een drankje toch wel een tikkie maffer dan wat droogijs. maargoed, ik werk vaak met droogijs, en niet met slangen en schorpioenen.

Bovenaan