Foute pillen of te weinig?

Bower

Newbie
Hallo,

Mijn eerste keer xtc is ongeveer een half jaar geleden.
Ik had 1 pil genomen maar ik voelde er heel weinig van, alleen wat minder remmingen, ik ben ook maar gewoon begonnen met alcohol drinken.
Ook heb ik 1 week lang weinig kunnen eten/alcohol drinken door een rommelende buik. En ik heb zelfs het idee gehad dat ik een maand of 2 minder kon alcohol kon verdragen.

Vanavond ga ik naar een house feestje en ik wil het graag nog een keer proberen. Ik heb nog 2 van deze pillen over.
Heb ik vorige keer te weinig gehad of waren het gewoon kutpillen en kan ik beter andere halen?

Bedankt

Probeer eens de 2e pil kort achter de 1e te nemen (1 á 1,5 uur erna).
Als je het dan niet goed voelt heb je idd kut pillen :P

Ook heb ik 1 week lang weinig kunnen eten/alcohol drinken door een rommelende buik. En ik heb zelfs het idee gehad dat ik een maand of 2 minder kon alcohol kon verdragen.

niet echt normaal voor een pil waar je amper iets van voelde.. haal er andere :love:

pilliewilly zei:

niet echt normaal voor een pil waar je amper iets van voelde.. haal er andere :love:

Hoeft niet persé van de pil te komen.

(feestje is niet doorgegaan)

bedankt voor jullie reacties..

Kan het er misschien ook iets mee te maken hebben dat ik ADD heb ik af en toe concerta (ritalin) slik? (dat weekend niet)

Nou een vriend van me die normaal aardig wat kan hebben ging al kotsen na 1 (niet eens zo'n sterke pil).. maar hij had ook 2 ritalin pilletjes geslikt, misschien was de combinatie hiervan niet goed?

Maar of je er nou 1 of 2 slikt, als je van 1 bijna niks voelt en alleen je maag fucked up is voor een week, is het zowiezo troep. Dus ik raad je aan gewoon andere te zoeken.

Terug
Bovenaan