marsman445
Newbie
Hoe lang kan het duren voor dat het bot in je gehemelte gaten vertoont? Ik ben een regelmatige gebruiker (3x per maand)
Cocaïne is een sterk lokaal anaestheticum en een vasoconstrictor. Het verdooft dus en vernauwt de bloedvaten. Mijn lekenoordeel is dat chronisch gebruik weefsels met minder dikte en doorbloeding eerder zal beschadigen.
'Het neusschot (septum nasi) is veel dunner dan het gehemelte en heeft kraakbeen om het stevigheid maar ook flexibiliteit te geven. Helaas krijgt dit zwakkere weefsel bij het insuffleren van drugs wel de volle laag
Het gehemelte daarentegen bestaat uit bot en daar zullen niet zo snel gaten in vallen.
Mijn gevoelsmatig oordeel is dat bij het gebruik van neusspray met 0,9% zoutoplossing om na te spoelen de neusholte schoner en gezonder zal blijven. Ik denk dat spoelen met zoutoplossing altijd bij insufflatie (van welke stof dan ook) aan te raden is.
ik las ergens een keer. 5 maanden lang 4 tot 6 gram per week is al genoeg bij een persoon.In welke maten van coke gebruik komt je neusschotje (gemiddeld) in gevaar?
Krijg je er al een gat in een jaar na dagelijks gebruik? Kan dit herstellen?
Hartproblemen licht is toe..''\Na +- 120gr ( 20w × 6gr ) cocaïne al gaten in uw neus? Zal heel veel aan de kwaliteit liggen, ken zelf mensen die bijna een kilogram gesnoven hebben, en geen problemen met het gehemelte, wel met hun hart.
Hartproblemen licht is toe..''\
hartproblems ? wat
dat heeft iedereen wel die coke gebruikt. vochtafdrijvers en harT? iik snap dit niet helemaal.Ik ken iemand waarvan het hart groter is dan normaal. Puur door overmatig cocaïne gebruik. Mens moet vochafdrijvers gebruiken.
dat heeft iedereen wel die coke gebruikt. vochtafdrijvers en harT? iik snap dit niet helemaal.
hoe vaak gebruikte hij dan
Ik heb ook last van van alles. Ik loop daarom ook 2x per dag (ook al stormt of is het -10).. Stoppen lukt me gewoon niet.20j meerdere gramme per week. Ik noem het vochtafdrijvers, kan niet meteen op de naam komen van het product. ( hij noemde ze plaspillen, dus vermoed vochtafdrijvers)
Ik heb ook last van van alles. Ik loop daarom ook 2x per dag (ook al stormt of is het -10).. Stoppen lukt me gewoon niet.
maar hou 2 maanden lang uit zonder gebruik.
Ik houd ook te vele vocht vast