Gaten gehemelte

marsman445

Newbie
Hoe lang kan het duren voor dat het bot in je gehemelte gaten vertoont? Ik ben een regelmatige gebruiker (3x per maand)

Spyro

DF-koning
Ik denk dat je het over Coke hebt? Ik heb foto’s gezien dat mensen dat hebben na jaren dagelijks gebruik. Met 3 keer per maand zit je wel safe hoor!

Doffert

Experimenterende gebruiker
Hiervoor zult u enkele jaren meerdere grammen per dag moeten consumeren ( mits er geen andere complicaties zijn natuurlijk ). Ook kunnen versnijdingsmiddelen hier effect op hebben, dus laat altijd uw aankoop testen.

heyol

Bewuste gebruiker
Vanwaar deze vraag Marsman? Merk je problemen met je gehemelte of dergelijke?
Van gaten in je gehemelte door coke heb ik trouwens nooit gehoord eerlijk gezegd... Een gat in je neusschotje is een groter risico.

En 3x per maand is heel veel coke, maar geeft geen grote kans op dat soort serieuze problemen IMHO.
Voor je neus/mond/gebit/... zo naar de klote te helpen moet je echt al dagelijks grammen binnenhozen voor lange periodes.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Hoewel het eerder zeldzaam is kan het inderdaad voorkomen bij sommige gebruikers.
Hoeveel coke en tijd is voor iedereen anders maar het lichaam liegt niet...
Negeer je ze dan verhoogt het risico alsmaar meer!

Ik ben de persoon die niet wou luisteren toen men lichaam me waarschuwde...
Bloed/onstoken/neuzen etc ik bleef maar gaan met het gevolg een gat in mijn neusschot die nog met moeite stand houd.
Ik kan je enkel maar de raad geven van goed je neus te spoelen alsook de tanden en het rustig houden en stilstaan bij de signalen van je lichaam

WAZA

Belezen gebruiker
deed het zon 1x (soms2) per maand gemiddeld over 8jaar. ja je krijgt last van je neus aan he einde
je krijgt last van je hersens en je hartritme gaat hoger overdag, zeker geen aanrader

Een gat in het neus heb ik nog niet

Laatst bewerkt:

ATGC

Bewuste gebruiker
Cocaïne is een sterk lokaal anaestheticum en een vasoconstrictor. Het verdooft dus en vernauwt de bloedvaten. Mijn lekenoordeel is dat chronisch gebruik weefsels met minder dikte en doorbloeding eerder zal beschadigen.

'Het neusschot (septum nasi) is veel dunner dan het gehemelte en heeft kraakbeen om het stevigheid maar ook flexibiliteit te geven. Helaas krijgt dit zwakkere weefsel bij het insuffleren van drugs wel de volle laag
Het gehemelte daarentegen bestaat uit bot en daar zullen niet zo snel gaten in vallen.
Mijn gevoelsmatig oordeel is dat bij het gebruik van neusspray met 0,9% zoutoplossing om na te spoelen de neusholte schoner en gezonder zal blijven. Ik denk dat spoelen met zoutoplossing altijd bij insufflatie (van welke stof dan ook) aan te raden is.

heyol

Bewuste gebruiker
Cocaïne is een sterk lokaal anaestheticum en een vasoconstrictor. Het verdooft dus en vernauwt de bloedvaten. Mijn lekenoordeel is dat chronisch gebruik weefsels met minder dikte en doorbloeding eerder zal beschadigen.

'Het neusschot (septum nasi) is veel dunner dan het gehemelte en heeft kraakbeen om het stevigheid maar ook flexibiliteit te geven. Helaas krijgt dit zwakkere weefsel bij het insuffleren van drugs wel de volle laag
Het gehemelte daarentegen bestaat uit bot en daar zullen niet zo snel gaten in vallen.
Mijn gevoelsmatig oordeel is dat bij het gebruik van neusspray met 0,9% zoutoplossing om na te spoelen de neusholte schoner en gezonder zal blijven. Ik denk dat spoelen met zoutoplossing altijd bij insufflatie (van welke stof dan ook) aan te raden is.

In welke maten van coke gebruik komt je neusschotje (gemiddeld) in gevaar?
Krijg je er al een gat in een jaar na dagelijks gebruik? Kan dit herstellen?

WAZA

Belezen gebruiker
In welke maten van coke gebruik komt je neusschotje (gemiddeld) in gevaar?
Krijg je er al een gat in een jaar na dagelijks gebruik? Kan dit herstellen?
ik las ergens een keer. 5 maanden lang 4 tot 6 gram per week is al genoeg bij een persoon.
Dit is echt iemand die dus zijn neus al in 5 maanden een gat had gesnoven

CuriousExplorer

DF-koning
Na +- 120gr ( 20w × 6gr ) cocaïne al gaten in uw neus? Zal heel veel aan de kwaliteit liggen, ken zelf mensen die bijna een kilogram gesnoven hebben, en geen problemen met het gehemelte, wel met hun hart.

WAZA

Belezen gebruiker
Na +- 120gr ( 20w × 6gr ) cocaïne al gaten in uw neus? Zal heel veel aan de kwaliteit liggen, ken zelf mensen die bijna een kilogram gesnoven hebben, en geen problemen met het gehemelte, wel met hun hart.
Hartproblemen licht is toe..''\

hartproblems ? wat

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
dat heeft iedereen wel die coke gebruikt. vochtafdrijvers en harT? iik snap dit niet helemaal.
hoe vaak gebruikte hij dan

20j meerdere gramme per week. Ik noem het vochtafdrijvers, kan niet meteen op de naam komen van het product. ( hij noemde ze plaspillen, dus vermoed vochtafdrijvers)

WAZA

Belezen gebruiker
20j meerdere gramme per week. Ik noem het vochtafdrijvers, kan niet meteen op de naam komen van het product. ( hij noemde ze plaspillen, dus vermoed vochtafdrijvers)
Ik heb ook last van van alles. Ik loop daarom ook 2x per dag (ook al stormt of is het -10).. Stoppen lukt me gewoon niet.
maar hou 2 maanden lang uit zonder gebruik.

Ik houd ook te vele vocht vast

CuriousExplorer

DF-koning
Ik heb ook last van van alles. Ik loop daarom ook 2x per dag (ook al stormt of is het -10).. Stoppen lukt me gewoon niet.
maar hou 2 maanden lang uit zonder gebruik.

Ik houd ook te vele vocht vast

Als je zeker bent dat je teveel vocht ophoopt/vasthoudt moet je misschien maar eens naar uw huisarts gaan en daar eerlijk uw situatie (drugsgebruik) vertellen.

En als je tussen elk coke gebruik 2 maanden tussenlaat zou het mij ;

- Verbazen dat je niet volledig kan stoppen.
- Verbazen dat je teveel vocht vasthoudt
omwille van uw drugsgebruik.

Bovenaan