Gatver! Kan ik dit mixen?

Grrl

Experimenterende gebruiker
Ik heb iets heel vies gekocht. "Piña Colada Cocktail".
'k Hou wel van Piña Colada maar dit is echt troep.
Kan je het mixen?
Valt Piña Colada te mixen met een of andere sap of zo :sunglasses:..?

Ik zat trouwens zaterdag al vanaf half 11 's ochtends aan de Mailbu,
daar schrok ik best van van mezelf! Ik was alleen thuis en er kwamen
vrienden over de vloer (elke dag), 'k heb me kapot geblowt en veel
gezopen. Dit is me eerste dag weer 100% nuchter sinds zaterdag, OOPSIE!

Yuppie 2 Waste

Pina colada moet je naar mijn mening on demand laten maken en niet uit een kant en klaar fles. Het verschil is zoooo groot.

Grrl

Yuppie 2 Waste zei:
Pina colada moet je naar mijn mening on demand laten maken en niet uit een kant en klaar fles. Het verschil is zoooo groot.

Dat heb ik zéker gemerkt!

Grrl

caatje zei:
gemixt met pisang ambon krijg je het drankej boswandeling. Erg lekker!!

Echt!? Wist ik niet! Lekker :P.
Maar.. Dat drankje is natuurlijk 18+ en kan
ik weer eens niet ff snel bij de Deka halen, grr. -_-

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Daar ben ik hetn og mee eens ook. Zonde om whiskey te verdunnen, veel lekkerder onverdunt en recht uit de fles.
Als je het zwerver-style op straat doet in de kou is dat inderdaad lekker, maar anders toch liever uit een glas hoor :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
Daar ben ik hetn og mee eens ook. Zonde om whiskey te verdunnen, veel lekkerder onverdunt en recht uit de fles.
Als je het zwerver-style op straat doet in de kou is dat inderdaad lekker, maar anders toch liever uit een glas hoor :mrgreen:

Haha ik drink whiskey altijd uit de fles en ben bepaald geen type zwerver, maar ik drink vaak buiten met vrienden en dan is een glas meenemen ook ook weer zo'n gedoe.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Haha ik drink whiskey altijd uit de fles en ben bepaald geen type zwerver, maar ik drink vaak buiten met vrienden en dan is een glas meenemen ook ook weer zo'n gedoe.
Haha dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde eigenwijs op straat hangen als het fucking koud is en je weet dat het binnen lekker warm is. En dan nog:
! :grin:
Trouwens dat ding staat voor mn neus en er zit nog in ook.

(Mijn excuses voor deze loze post, 1e gram wiet na 8 maanden is er bijna doorheen en het lukt allemaal niet meer zo :))

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik vind het overigens wel fijn om 1 of hoogstens 2 ijsblokjes in m'n (niet koud-staande) whiskey te gooien. Maar whiskey's mixen is echt not-done :/ Een lekkere 12 jaar oude Glenfiddich met 'n ijsblokje is deliciousssss. Of een JW gold label maar die is duur helaas.

Bovenaan