Geen euforie meer mdma

Anzeker

Newbie
Nadat ik een jaar lang bijna elke week minimaal 1x mdma en of amphetamine hen gebruikt, was het natuurlijk niet leuk meer. (Vaker een week ofzo zonder slaap) Daarna besloot ik een tijd te stoppen en na 8 maanden probeerde ik het nog eens (mdma, speed hoef ik echt niet meer), maar het was nogsteeds teleurstellend. Is dit mijn serotonine die gewoon dood is, of wat is dit? Vind het jammer aangezien ik alleen sos nog chill vind maar dan heb ik ook zeker meer dan een gram nodig wat nogal prijzig is
:xtc:

Fool

Badass junkie
Je hebt het helaas gewoon verpest, het MDMA-gevoel valt waarschijnlijk niet meer te reedden.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mss een jaar of 5 wachten dan heb je mss wel enig herstel maar het zal idd nooit meer hetzelfde zijn...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Mss een jaar of 5 wachten dan heb je mss wel enig herstel maar het zal idd nooit meer hetzelfde zijn...
100% waar..

Heb vroeger ook teveel MDMA gebruikt , tot ik na een aantal jaar meer ging gebruiken. Zal geen doseringen e.d neer zetten was gewoon veel te veel. Nu na 10+ jaar doet mdma niks meer met me. Hoewel ik sliep er heerlijk op laatste keer dat ik het gebruikte.

Ook geen behoefte meer aan komt goed uit...

Even een waarschuwing daardoor : voor de mensen die niet luisteren naar adviezen of het nietzo nauw nemen met de pauzes.

Anders is het effect van mdma echt weg voor een decennia of wie weet altijd.

Peace

Bovenaan