GElijk slapen na Ketamine

Envy

Newbie
Ik heb weleens gehoord dat als je ketamine snuift, en gelijk gaat slapen dat je dat het gevoel heb als je wakker wordt, dat je 10 jaar heb liggen slapen, meer mensen met ervaringen hierover..

Of ervaring met zoiets met andere drugs..

Envy

Newbie
Omdat ik dus gehoord heb, dat je je gehele slaap kan ervaren alsof je 10 jaar heb liggen pitten, en ik wou dat dus horen van jullie..

Fractal

Belezen gebruiker
Meteen gaan slapen na de trip lukt meestal domweg niet. Laatste trip was gedaan rond 11 uur 's avonds, rond 1 uur in mijn bed gekropen en de ochtend erop was ik rond half negen echt wel vlotjes uitgeslapen, terwijl ik normaal gezien maar met wat moeite uit mijn bed geraak.
Ik heb nog te weinig ervaring om het 100% zeker te kunnen zeggen, maar momenteel kan ik beamen dat slaap idd verkwikkender is na keta.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Envy zei:
Ik heb weleens gehoord dat als je ketamine snuift, en gelijk gaat slapen dat je dat het gevoel heb als je wakker wordt, dat je 10 jaar heb liggen slapen, meer mensen met ervaringen hierover..

Of ervaring met zoiets met andere drugs..

Het kan zelfs dat je echt 10 jaar blijft slapen!

Ghehe nee.. Misschien kun je nokkie gaan omdat je teveel nam en helemaal verdoofd bent en dus in slaap valt als je al heel erg moe was? Lijkt mij dat dit zelden/niet voorkomt iig..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Haha, laatst kwam ik thuis en was superbezopen, en toen vond ik het ineens een heel grappig idee om een megalijn te snuiven... Weet ook niet meer wat er zo leuk aan was, want ik moest na 10 minuten op bed gaan liggen, want alles werd supervaag.
Wat er verder gebeurd is weet ik niet meer, maar ik werd 's ochtends gewoon weer wakker...Beetje zonde dus, maar ik had niet het idee dat ik lang geslapen had ofzo. Het was net alsof er nooit iets gebeurd was, en alles was weer normaal... Jammer!!

Carlitos

Badass junkie
Omdat ik er niet maar aan kan geraken (mischien binnenkort bij zo gast maar ik ga uit van niet)

Als iemand me het gunt hoor ik het :flushed:

MODJES SLAPEN TOCH VOLGENS MIJ,WANT IK HEB ZE NODIG MAAR REAGEREN NIET ;- (

Bovenaan