Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kofferbak met xtc pillenGertje zei:Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
.
, right
ik ben eigelijk nog nooit met smoke genaait bij de wouten
en toen hij weg was likte ik t plakrandje ff snel :P en smoke maar 
KLAAS-VAAG zei:ik ben eigelijk nog nooit met smoke genaait bij de wouten
maar ik heb al wel een paar keer gehad dat ik rustig een jointje zat te draaien dat er wouten langs lopen ofzow
dan stopte ik allez ff weg
en toen hij weg was likte ik t plakrandje ff snel :P en smoke maar
![]()

Gertje zei:Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
.

als ze eenmaal weten dat je gebruikt, geraak je dus echt nie meer van de politie af.
Joris zei:Als je niet lomp bent dan wordt je niet gepakt :P

Op straat mogen ze dat niet. Om een hoek of niet! Klacht indienen.Superman zei:ik was afgelopen zaterdag gefoulleerd
ik had net 30 schijven gekocht had er maar 5 bij
liep samen met maten van me toen kwamen er 2 wouten aan gerend
we stonden op een school plein die dachten denk dat we aan het dealen waren ik had recht voor zen neus alles in me onderbroek geduwd
ik en maten werden gefoulleerd ik moest toen ook nog eens broek uit trekken om de hoek majah gelukkig mog ik onderbroek aan houden en hadden ze niks gevonden![]()
groetjes
Emo zei:alleen alcohol als je dronken bent een nachtje in de dronken cel
maar nog nooit zelf meegemaakt![]()
Aquilta zei:een keer met 5 gr wiet maar daar deden ze dus niet moeilijk over. Maar zoals ik al las: als je 0,5 gr coke op zak heb, zullen ze je niets doen. Hooguit afpakken of eventueel een verklaring op bureau. Op zich best chill in NLhet moet maar eens gedoogd en in de shops verkocht worden als iedereen er al zo mild over doet.
)

schranziewanzie zei:ik ben 1ne keer gepakt door de politie
en da was in school![]()
![]()
zaten rustig in de klas les te krijgen en in ene keer komt er een groep mannen en vrouwen gewoon in burgerkleren de klas binnen
dachten da we uitleg gingen krijgen over iets ofzo
en in ene keer IEDEREEN HANDEN OP TAFEL NU DIT IS DE BOB!!!!!!![]()
![]()
![]()
natuurlijk had ik weer een beetje weed bij en gepakt is de klas![]()
![]()
kan ne mens nog nie rustig na school gaan.
20 uren catarsis kunnen volgen (over uw problemen praten in groep![]()
)
maar is ondertussen wel al 3 jaar geleden
voor de rest geen probleme met drugs
wel genoeg boetes gehad met mijn scooter![]()
![]()
![]()
Gertje zei:Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
.
Psychonaut1976 zei:Gertje zei:Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
.
Zou een leuke topic kunnen zijn van een rechercheur om te kijken of er bekende reageren op deze vraag..hehe gelukkig ben ik een brave jongen.
![]()