Gestopt met blowen libido ingestort

Jacko

Experimenterende gebruiker
Hallo allen,

Na lang gepiekerd te hebben wil ik het volgende voorleggen aan jullie.

Ik heb helaas 17 jaar lang dagelijks geblowd. Ik ben hier nu 2 weken mee gestopt.

Buiten het feit dat ik moeilijk kan slapen met nachtmerries loop ik tegen een ander probleem aan.

Ik heb moeite om een harde erectie te krijgen. Ik krijg het wel omhoog, maar het is niet meer zo hard. Laat ik zeggen semi hard.

Normaal had ik bijna dagelijks sex met mijn vriendin.

Nu wat minder, maar het allerergst is dat ik hem niet meer hard kan houden. Tijdens de penetratie wordt hij weer slap. Ik schaam me hier zo erg voor.

Het lijkt wel alsof ik minder voel met mijn penis als voorheen. Ik kan het vergelijken als dat je sex hebt met condoom, terwijl dat niet zo is. Het gevoel is deels weg..

Ik had tot heden een goed sexleven. Dit is spontaan gebeurd helaas. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Komt dit nog goed? Hoe lang duurt het (uit jullie ervaring?)

Ik las dat cbd olie libido verhogend is. Iemand ervaring hiermee?

Ik ben een man van 36. Voor de rest geen medische problemen zover ik dat weet.

Bedankt voor jullie aandacht.

Gr

JohnGalt

Bewuste gebruiker
Dit is een bekend probleem, maar iets waar je wel even doorheen moet.
Schaamte gaat het verergeren, het wordt dan een mentaal dingetje. Praat er over met je vriendin en zorg dat je je aandacht gewoon op haar legt. Verder gewoon ontspannen en doen wat kan.

CBD werkt volgens mij niet libido verhogend, maar kan wel wat spanning wegnemen.

Jacko

Dit is een bekend probleem, maar iets waar je wel even doorheen moet.
Schaamte gaat het verergeren, het wordt dan een mentaal dingetje. Praat er over met je vriendin en zorg dat je je aandacht gewoon op haar legt. Verder gewoon ontspannen en doen wat kan.

CBD werkt volgens mij niet libido verhogend, maar kan wel wat spanning wegnemen.
John,

Bedankt voor je reactie. Dit hoort bij de afkickverschijnselen en wordt weer beter dus?

Enig idee hoe lang het duurt? Het is bij ieder anders natuurlijk maar moet ik denken aan weken? Maanden?

JohnGalt

Bewuste gebruiker
Maanden zal het niet duren, maar ik moet bekennen dat ik periodes heb dat ik niet blow. En daarna weer wel. Kan er uit eigen ervaring dus weinig over zeggen.

Leesvoer:

CuriousExplorer

DF-koning
Je erectie verliezen tijdens seks heeft niks te maken met een ingestort libido.

Je hebt duidelijk wel zin in seks en dus een aanwezig libido.
Dat je je erectie verliest kan misschien inderdaad een tijdelijk gevolg zijn, maar zoals hierboven beschreven moet je oppassen dat dit niet puur psychologisch wordt.

Edit; In het swingerswereldje bijvoorbeeld gebruiken heel veel mannen erectiepillen.
Niet omdat ze dat medisch gezien nodig hebben, maar uit faalangst.

Jacko

Maanden zal het niet duren, maar ik moet bekennen dat ik periodes heb dat ik niet blow. En daarna weer wel. Kan er uit eigen ervaring dus weinig over zeggen.

Leesvoer:

dank voor je inbreng

Jacko

Je erectie verliezen tijdens seks heeft niks te maken met een ingestort libido.

Je hebt duidelijk wel zin in seks en dus een aanwezig libido.
Dat je je erectie verliest kan misschien inderdaad een tijdelijk gevolg zijn, maar zoals hierboven beschreven moet je oppassen dat dit niet puur psychologisch wordt.

Edit; In het swingerswereldje bijvoorbeeld gebruiken heel veel mannen erectiepillen.
Niet omdat ze dat medisch gezien nodig hebben, maar uit faalangst.

Je hebt gelijk. Het moet niet een psychologisch probleem gaan worden. Daar ben ik dus bang voor.

Ik probeer het alleen een plaats te geven. Ik was 4 dagen gestopt. Kreeg geen harde stijve meer.

Toen een blow genomen en hoppa. Ik kon de ruiten ermee inslaan.

Ik lees dat blowen stijging van testosteron als gevolg geeft. Zou dat het zijn?

Medische reden kan het niet zijn aangezien hij het goed kan doen…

JohnGalt

Bewuste gebruiker
Medisch is het zeker niet, alles functioneert verder. Maar inderdaad, je stofjesbalans is overhoop. En de bekende swingers insurance (erectiepillen) kunnen je mogelijk even ondersteunen!

CuriousExplorer

DF-koning
Medisch is het zeker niet, alles functioneert verder. Maar inderdaad, je stofjesbalans is overhoop. En de bekende swingers insurance (erectiepillen) kunnen je mogelijk even ondersteunen!
Mocht ik TS een goede raad geven, dan zou het "praat hierover met je partner" zijn.

Erectiepillen zijn imo even verslavingsgevoelig als benzo's.

Als het niet lukt, dan heb ik nog een pilletje achter de hand.

Jacko

Dit gaat na een bepaalde tijd goed zeg je dus? qua stofwisseling en hormonen.

Erectiepillen laat ik nog even liggen tot een jaar of 50 hoop ik 😄🙏

Jacko

Mocht ik TS een goede raad geven, dan zou het "praat hierover met je partner" zijn.

Erectiepillen zijn imo even verslavingsgevoelig als benzo's.

Als het niet lukt, dan heb ik nog een pilletje achter de hand.

Ik wil om die reden niet aan die pillen. Wat ik wel lees is dat cbd olie de libido/lust kan helpen.

wellicht iemand ervaring mee?

JohnGalt

Bewuste gebruiker
Dit is inderdaad de beste raad!
Dit gaat na een bepaalde tijd goed zeg je dus? qua stofwisseling en hormonen.

Erectiepillen laat ik nog even liggen tot een jaar of 50 hoop ik 😄🙏
Ja, je lichaam komt weer in balans.
Ik wil om die reden niet aan die pillen. Wat ik wel lees is dat cbd olie de libido/lust kan helpen.

wellicht iemand ervaring mee?
Ik gebruik full spectrum cbd olie, maar kan dit niet bevestigen.

Bovenaan