Ghb in combi met Flualprozalam

Lindy lin

Newbie
Hoi,mijn beste maat en ik hadden zondag een ghb avondje maar hij vond een zakje na 3 ghtjes verder en hij dacht dat het pep was.
Ik zei nog volgens mij is dat het een slaap middel wat ik zelf niet gebruik maar denk dat dat dealer dat hier een keer had laten liggen.
Ik zei overleggen het even met hem maar ik stond in de keuken had hij er al een nakkie van genomen weet niet hoe groot maar na 5 min viel hij op de grond.
Ambulance gebeld en op de IC beland en ligt daar nu nog..iemand ervaring met deze combi en wat ik verwachten nog ?
Whatsapp afbeelding van zijn zus toegevoegd van vanochtend.

Groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Hoi,mijn beste maat en ik hadden zondag een ghb avondje maar hij vond een zakje na 3 ghtjes verder en hij dacht dat het pep was.
Ik zei nog volgens mij is dat het een slaap middel wat ik zelf niet gebruik maar denk dat dat dealer dat hier een keer had laten liggen.
Ik zei overleggen het even met hem maar ik stond in de keuken had hij er al een nakkie van genomen weet niet hoe groot maar na 5 min viel hij op de grond.
Ambulance gebeld en op de IC beland en ligt daar nu nog..iemand ervaring met deze combi en wat ik verwachten nog ?
Whatsapp afbeelding van zijn zus toegevoegd van vanochtend.

Groetjes
Verwijder die afbeelding even aub.. je ziet namen.

GHB combineren met een downer of zo'n slaapmiddel, kan erg gevaarlijk zijn zoals jullie helaas hebben ondervonden. Dit is echt een hele slechte combi en ik hoop dat hij dit nooit meer zomaar doet... de IC is niet niks...
 
Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klote zeg… Ik kan je geen antwoord geven maar wil je echt complimenteren met dat je de ambulance gelijk gebeld hebt! Helaas lezen we hier en hoor ik ook wel dat er in zo een situatie geen hulpdienst word gebeld uit angst/schaamte betrapt te worden op drugsgebruik.
Tijd terug hier nog iemand met zo een vraag die nadat een “vriend” een epileptische aanval had gehad en niet goed bij kwam geen hulp had gebeld. Omdat “ze” er anders achter kwamen dat ze drugs gebruikten.
Verder veel sterkte voor je maat!
 

Lindy lin

Newbie
Bedankt voor jullie reacties ben al die tijd vanaf eergister nacht bij hem gebleven tot een uurtje of 7 in de avond toen kwam zijn zus.
Zijn zus bracht mij naar huis maar mijn maat stapte uit en was zo warrig hij viel weer op de grond en zijn tegen zijn zus jij bent mijn zus niet want die is mijn hond aan het verzorgen thuis.
Toen dachten we we gaan terug naar het ziekenhuis dit is te risky voor ons vannacht.
Straks weer heen en afwachten wat de psychiater zegt.
 

Lindy lin

Newbie
Klote zeg… Ik kan je geen antwoord geven maar wil je echt complimenteren met dat je de ambulance gelijk gebeld hebt! Helaas lezen we hier en hoor ik ook wel dat er in zo een situatie geen hulpdienst word gebeld uit angst/schaamte betrapt te worden op drugsgebruik.
Tijd terug hier nog iemand met zo een vraag die nadat een “vriend” een epileptische aanval had gehad en niet goed bij kwam geen hulp had gebeld. Omdat “ze” er anders achter kwamen dat ze drugs gebruikten.
Verder veel sterkte voor je maat!
Dank je wel topper
 

Paranoize.

Badass junkie
Hij had zichzelf onder 'narcose' gebracht door die 2 dingen to combineren
Hopelijk doet diegene nooit meer zomaar iets nemen/combineren zonder te weten wat het is!
Hoe eerder ze hem hebben geholpen hoe minder kans diegene heeft op complicates maar je kunt wel problemen met je ademhaling, beroerte en hartaanval krijgen in zo'n situatie in het ergste geval😮
 

Lindy lin

Newbie
Zijn zus net gesproken en hij is nog niet bij wel vanmiddag zijn infuus eruit proberen te trekken dat hij er naar huis wilde.
Maar hij is weer niet bij en slaapt weer heavy 😪
 

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wat zegt de dokter? Over waarom hij nog niet bij is?

Blijkt maar weer hoe belangrijk het is om een zakje poeder altijd te labelen! Schrijf er met een marker meteen op wat erin zit. Of plak een sticker erop. Zelf ook een keer die fout gemaakt, maar minder ernstig. Een zakje mda aangezien voor mdma.
 

Lindy lin

Newbie
Idd echt stom dat ik het niet gemarkeerd had zeer belangrijk zo zie je maar weer !
Vanochtend was zijn moeder er hij was nog warrig hij had volgens mij niet eens door dat het zijn moeder was volgens zijn zus.
Ik ga er om 7 uur weer heen met zijn tante en zijn zus en dan horen we meer.
Ik laat het vanavond weten het is allemaal wat.

Groetjes
 
Bovenaan