Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omdat mdma slecht is voor je gebit, en het een zout is, en omdat GHB ook zout is, vroeg ik me dit af. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar het antwoord niet gevonden.
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Je zou eens kunnen opzoeken wat een teveel aan zouten met je lichaam doet..
Dat heeft wel degelijk invloed en niet alleen op je tanden.
Ik denk eerlijk gezegd van wel. Zoieso als ie niet precies goed is. Dus te zuur of te basisch. In het begin toen ik het via ene SWIM regelde, die het net zelf maakte en het nog niet zo nauw nam heb ik echt last gehad van mn tanden en zelfs x stukje afgebroken (weliswaar na tijd zeer intensief gebruik).
Als PH goed is durf ik het eerlijk gezegd niet te zeggen, maar mijn ervaring is wel dat ik na een weekendje zwaar Gtjes weg werken soms soort van "gevoelige" tanden heb.
Het komt daar het ontrekken van voedingselementen aan het lichaam zoals calcium waarbij de tanden beginnen te rotten. Niet zozeer het rechtstreekse contact
Het komt daar het ontrekken van voedingselementen aan het lichaam zoals calcium waarbij de tanden beginnen te rotten. Niet zozeer het rechtstreekse contact
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.