GHB slecht voor je tanden?

Fronske

Belezen gebruiker
Omdat mdma slecht is voor je gebit, en het een zout is, en omdat GHB ook zout is, vroeg ik me dit af. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar het antwoord niet gevonden.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Je zou eens kunnen opzoeken wat een teveel aan zouten met je lichaam doet..
Dat heeft wel degelijk invloed en niet alleen op je tanden.

Ik denk eerlijk gezegd van wel. Zoieso als ie niet precies goed is. Dus te zuur of te basisch. In het begin toen ik het via ene SWIM regelde, die het net zelf maakte en het nog niet zo nauw nam heb ik echt last gehad van mn tanden en zelfs x stukje afgebroken (weliswaar na tijd zeer intensief gebruik).

Als PH goed is durf ik het eerlijk gezegd niet te zeggen, maar mijn ervaring is wel dat ik na een weekendje zwaar Gtjes weg werken soms soort van "gevoelige" tanden heb.

Andere mensen geen last van?

Lizz

Belezen gebruiker
Nou tandsteen blijft hartnekkig zitten en wordt van kwaad naar erger, omdat het tandglazuur wel degelijk aangetast wordt.

Elfquest

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Spoelen jullie je mond ermee? Ik slik het, terwijl ik het in mn mond giet, gelijk door..

Hoeft niet.
Zure drankjes tasten je tandglazuur ook aan.
Speed snuif je, maar is ook slecht voor je tanden.

Volgens mij is het helemaal geen slecht idee om je mond ff te spoelen als je G genomen hebt, zeker als je het vaak gebruikt.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het komt daar het ontrekken van voedingselementen aan het lichaam zoals calcium waarbij de tanden beginnen te rotten. Niet zozeer het rechtstreekse contact

Bovenaan