Goede feest drugs

Hallo iedereen,

Ik zal even in et kort de situatie uitleggen waar mijn vraag op uitkomt. Ik wordt 19 binnenkort en wil een huisfeest gaan geven. Dit heb ik een aantal maal eerder gedaan en veel van deze pogingen zijn niet heel zuiver verlopen. Ik heb gewoon best schijt om maar te zeggen dus zet het huis vaak wel op z'n kop. Ik ben een beetje klaar met die problemen achteraf dus wil nu een feestje waar ik nuchter genoeg ben om orde te houden, maar ook foktop genoeg om een leuke avond te hebben zegmaar. Mijn vraag is welke drugs hier het best geschikt voor is. Drank vind ik eigenlijk alleen echt leuk als ik mezelf helemaal weg drink (wat dus niet de bedoeling van dit feest is). Xtc heb ik genoeg gedaan in m'n leven dat je best wel de bijwerkingen begint te zien (niet handig want dezelfde avond komen mijn ouders terug dus met zwarte gat pupillen ook niet verstandig). Kan opzich m'n status van welzijn wel goed verbergen heb meerdere keren strak voor ze gestaan zonder dat ze wat zagen maar liever niet. Weet iemand een goede huisfeestdrug? Ben sws geen voorstander van speed. 4fma kan maar dat duurt heel lang en ik ga rond die tijd naar een festival en wil m'n serotonine een beetje op orde houden. Zat zelf te denken aan ket of 2cb met een beetje drank. Zou dit een goed idee zijn?
 

FerdFatoehaus

Badass junkie
Heb je ervaring met ketamine of 2-cb? Zo nee, dan zou ik het niet voor de eerste keer op een feest doen.
Sowieso drugs gebruiken in het huis van je ouders (terwijl jij verantwoordelijk bent), terwijl ze erna weer terugkomen vind ik al aardig discutabel.

Ga gewoon naar een club of een festival, kun je helemaal uit je reet gaan zonder dat je je om je ouder hun spullen of hun reactie hoeft druk te maken.
 
Laatst bewerkt:
Heb je ervaring met ketamine of 2-cb? Zo nee, dan zou ik het niet voor de eerste keer op een feest doen.
Sowieso drugs gebruiken in het huis van je ouders (terwijl jij verantwoordelijk bent), terwijl ze erna weer terugkomen vind ik al aardig discutabel.

Ga gewoon naar een club of een festival, kun je helemaal uit je reet gaan zonder dat je je om je ouder hun spullen of hun reactie hoeft druk te maken.

Dit was mijn eerste post op een forum dus volgens mij reageer ik op reacties door op citaat te drukken. Maar in ieder geval, ik heb 2 keer 2cb gebruikt, maar dit waren echte trip hoeveelheden, niet wat ik van plan zou zijn. Maar kan me wel enigszins voorstellen hoe het in een lichte dosering zou zijn. Met ket heb ik daarentegen geen ervaring (ja 1x maar van die avond is niet veel meer in m'n geheugen over XD)maar als ik dit zou doen dan zou het gevoel dan wel ff van te voren testen zegmaar. En waus zijn + verantwoordelijk hebben gaat me opzich wel goed af. Heb op 2 eerdere van m'n eigen huisfeesten goed strak gestaan en kon de orde hierdoor juist veel beter bewaren dan bij drank. Of is dit echt een ander geval bij ket of 2cb? Bij een grote hoeveelheid uiteraard niet, maar een gewoon gematigde hoeveelheid. En voor ket, als je een niet teveel gebruikt geeft het dan een feestsfeer? Een beetje met babbelen met mensen en kunnen dansen enzo? Of is 2cb hier meer voor geschikt?

Coke zou een optie kunnen zijn maar heb daar nog niet echt behoefte naar. Wil dit nog wat uitstellen tot het vanzelf wel op m'n pad komt.
 

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Potverdrie allemaal binnen blijven en geen feest geven!

Maar even on topic, drugs voor het eerst uittesten op een feestje is altijd riskant. Je weet niet hoe je gaag reageren.. Ook moet je je afvragen of je dit wel wil aangezien je ouders diezelfde avond terugkomen. Wellicht is dit gewoon niet het juiste moment voor drugs?
 

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dit was mijn eerste post op een forum dus volgens mij reageer ik op reacties door op citaat te drukken. Maar in ieder geval, ik heb 2 keer 2cb gebruikt, maar dit waren echte trip hoeveelheden, niet wat ik van plan zou zijn. Maar kan me wel enigszins voorstellen hoe het in een lichte dosering zou zijn. Met ket heb ik daarentegen geen ervaring (ja 1x maar van die avond is niet veel meer in m'n geheugen over XD)maar als ik dit zou doen dan zou het gevoel dan wel ff van te voren testen zegmaar. En waus zijn + verantwoordelijk hebben gaat me opzich wel goed af. Heb op 2 eerdere van m'n eigen huisfeesten goed strak gestaan en kon de orde hierdoor juist veel beter bewaren dan bij drank. Of is dit echt een ander geval bij ket of 2cb? Bij een grote hoeveelheid uiteraard niet, maar een gewoon gematigde hoeveelheid. En voor ket, als je een niet teveel gebruikt geeft het dan een feestsfeer? Een beetje met babbelen met mensen en kunnen dansen enzo? Of is 2cb hier meer voor geschikt?

Coke zou een optie kunnen zijn maar heb daar nog niet echt behoefte naar. Wil dit nog wat uitstellen tot het vanzelf wel op m'n pad komt.
Van 2-cb en keta ga je niet strak staan en zal zeker niet helpen om de orde te bewaren
Kan je beter speed of coke nemen.
 
Potverdrie allemaal binnen blijven en geen feest geven!

Maar even on topic, drugs voor het eerst uittesten op een feestje is altijd riskant. Je weet niet hoe je gaag reageren.. Ook moet je je afvragen of je dit wel wil aangezien je ouders diezelfde avond terugkomen. Wellicht is dit gewoon niet het juiste moment voor drugs?
Van 2-cb en keta ga je niet strak staan en zal zeker niet helpen om de orde te bewaren
Kan je beter speed of coke nemen.


Oke zit wel wat in ja, denk indd dat ik dan richting de coke of speed ga. Het risico van testen neem ik dan maar, je leeft toch maar 1 keer he.

Hahah wees maar gerust over dat binnen blijven, ik ga het pas na mijn examens geven (en de 100 man wordt niet aangetikt dan zou m'n verantwoordelijk helemaal in et niets vallen). Maar vind het fijn om ver te van voren te weten wat ik wanneer gebruiken, zo heb ik nog enigszins iets van orde.
 
Bovenaan