Goedkope Wiet Haarlem? ( Gruis )

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
Eeeej ik ben nieuw op Drugsforum, ik smoke alleen, harddrugs hoef ik niet.
Nu had ik een vraagje:
Zijn hier mensen die in ( de buurt van ) Haarlem wonen?
Ik heb maar 10 euro en ik wil een avondje smoken met een paar vrienden.
Ik wil zo veel mogelijk wiet, het liefst gruis. Waar vind ik gruis voor de goedkoopste prijs?
Ik kom trouwens het meest bij Willie Wortel op het station.

Bonoboei

Newbie
Bij het theehuisje kun je 5 gram Bangkok bang wiet uit Thailand halen voor 10 euro (2.5 euro per gram, als je 5 gram koopt krijg je 1 gram gratis). Ik heb die nog niet uitgeprobeerd, maar ik vind de duurdere wiet daar altijd heel goed. Je kan ook 2 gram polm hasj kopen, die is niet sterk, maar te roken. Je vind het theehuis op de Smedestraat 25.

blowvaakblowveel

Bonoboei zei:
Bij het theehuisje kun je 5 gram Bangkok bang wiet uit Thailand halen voor 10 euro (2.5 euro per gram, als je 5 gram koopt krijg je 1 gram gratis). Ik heb die nog niet uitgeprobeerd, maar ik vind de duurdere wiet daar altijd heel goed. Je kan ook 2 gram polm hasj kopen, die is niet sterk, maar te roken. Je vind het theehuis op de Smedestraat 25.
Bedankt voor de snelle reactie :) ik ben daar nog nooit geweest, maar ik zal er even rondkijken.
En dat komt wel mooi uit 5 gram, dat gaat wel op in dat avondje :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik :wink: Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo.

blowvaakblowveel

TrippyShit zei:
Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik :wink: Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo.
Heb jij eigenlijk wel eens een thai wietje gerookt? ik namelijk niet :flushed:
en zoja wat vind je er zelf van :wink: ?

TrippyShit

Badass junkie
blowvaakblowveel zei:
TrippyShit zei:

Nee, heb het helaas nog nooit gerookt. Bij de sarasani in utrecht verkochten ze Thai en Jamaicaanse wiet. Wou ze altijd keer roken maarja, als je bij de sarasani was ging je voor andere soortjes natuurlijk :grin: Als ik 1 van de 2 keer tegenkom weer haal ik het een keer. Ben benieuwd hoe ie jou zal bevallen :stoned:

blowvaakblowveel

TrippyShit zei:
blowvaakblowveel zei:
TrippyShit zei:

Nee, heb het helaas nog nooit gerookt. Bij de sarasani in utrecht verkochten ze Thai en Jamaicaanse wiet. Wou ze altijd keer roken maarja, als je bij de sarasani was ging je voor andere soortjes natuurlijk :grin: Als ik 1 van de 2 keer tegenkom weer haal ik het een keer. Ben benieuwd hoe ie jou zal bevallen :stoned:
Okee :grin: Ach het zal mij vast wel bevallen ik ben niet heel kieskeurig :wink: zolang de jointjes maar goed gevuld zijn ( minimaal halve gram ) anders hoef ik ze gewoon niet, moet wel de wiet proeven ik kan de smaak van wiet ook altijd heel erg waarderen naast het effect :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Idd. Nou hoorde ik wel dat thai nou niet heel bijzonder was qua smaak. Niet dat het vies is, maar gewoon appart. Niet een typische wiet smaak ofzo. Ook het effect wijkt wat af van de standaard high. Vrienden van me werden er heel actief en creatief van en gingen spontaan een wedstrijdje zandkasteeltjes bouwen doen :P Nou komt/kwam zulke gekkigheid bij ons wel vaker voor als we goed stoned/high zijn maar toch. We blowde toen elke dag en zo'n high was wel appart dan :stoned:

heey, blowvaakblowveel als je die gruis geprobeerd heb kun je mij ook ff vertellen wat het effect was en of het chill was?? zit namelijk krap met me geld en wil binnekort ook ff goed smoken, en dit topic viel me op, dus als je mij ook ff wilt melden als je het gebruikt heb 3 april want dan wil ik het ook ff een keer proberen :stoned:

blowvaakblowveel

NeedForWeed023 zei:
heey, blowvaakblowveel als je die gruis geprobeerd heb kun je mij ook ff vertellen wat het effect was en of het chill was?? zit namelijk krap met me geld en wil binnekort ook ff goed smoken, en dit topic viel me op, dus als je mij ook ff wilt melden als je het gebruikt heb 3 april want dan wil ik het ook ff een keer proberen :stoned:
ja sjoerd, sterker nog we smoken het samen op :stoned:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik heb het weleens gerookt, vond het echt totaal niks. Heb het in Deventer gehaald, volgens mij bij de Maya's, echt je werd er gewoon totaal niet stoned van, en toen blowde ik nog niet eens zo lang.

Ben benieuwd hoe de jouwe is.

blowvaakblowveel

Nou gister was dus de avond :grin:
We durfden het risico niet te nemen troep te kopen sorry :wink:
Dus we hebben 3 hasjjoints gehaald bij Empire, ( € 10, 50 )
Daarna 2 gram white widow gehaald bij high times ( 14 euro )
Daar hebben we 2 joints uit gedraaid :stoned:
En aan het einde van de avond nog 1 hasjjointje bij de Willie op het station. ( 3 euro )
Nou het was dus een lekkere avond :stoned:
Vooral goed stoned geworden van de White Widow van de high times :stoned:
Hoop dat iemand maar die thai probeert :tearsofjoy:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ja inderdaad goede keus gemaakt, als je een keer geld over hebt (huh, wat is dat?) zou je het een keer kunnen proberen, zou kunnen zijn dat je geluk hebt en wel een keer goede te pakken hebt, maar ik betwijfel het.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
kvind gruis nou ik niet echt lekker, als er nog kleine topjes tussen zitten gaat het wel, maar andres lijkt het net of je je zakje wiet van 2 weken geleden gevonden hebt. Bah.

Toppen = Beter

Amaranth

Bewuste gebruiker
Thai zijn toppen (toch?), gruis is vergruisd. Ik vind gruis toch echt tientallen keren beter smaken en je voelt er ook stukken meer van dan thai.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
gruis is volgens mij gewoon het afval van 1 bepaalde soort wiet die ze in een zakje doen.
Je krijgt meestal wel wat meer, maar toppen zijn gewoon veel voller van smaak, lekkah.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Thai is gewoon een verzamelnaam voor al het geimporteerde spul wat buiten gegroeid is.
Altijd sativa soortjes, met een erg high effect. Je moet er inderdaad wat meer van roken, het is buitenwiet. Daarnaast word het vaak op grote velden gekweekt waarbij mannetjes of herma's vaak over het hoofd worden gezien. Bij Thai of Jamaican vind je dus ook vaak zaad.

Smaak is inderdaad niet om over naar huis te schrijven, de wiet word volgens mij nooit fatsoenlijk gedroogd en verpakt (heel erg op elkaar gedrukte topjes) en heeft de halve wereld al moeten zien eer het in je jointje zit. Het is daarom vaak ook wat gelig in plaats van groen.
Meestal ook taaie wiet (niet goed gedroogd alvorens verpakt) die niet lekker verkruimeld.
Heeft een wat zure smaak vind ik.

Bovenaan