Graspop 25/26/27 Juni

Andrew

Badass junkie
had graag gegaan maar niemand wilde mee, en heb zelf niet zo veel geld, helaas.. komen veel bands die ik wil zien

W.F.L.

Badass junkie
Ik ga wel voor Motorheaddd :sunglasses:

Het is dat ik Motorhead onderhand al 6x gemist heb, anders zou ik niet gaan. Ik ga vanaf 2006 3 dagen normaal maar in 2009 ben ik ook enkel geweest voor Motley Crue, affiches worden echt steeds slechter vind ik. :rolleyes:

Dopezilla

Badass junkie
Er staat dit jaar verassend genoeg een leuke selectie death metal, en gewoon wat rondhangen en lomp doen zoals het een ekte metal head betaamt zie ik op zich wel zitten. Wat ik dan weer niet zie zitten is het prijskaartje en de reis.

Mocht ik opeens een shitload aan cash ontvangen zal ik eventueel nog een ticket aanschaffen, maar dat zie ik dus niet zo snel gebeuren.

Olle

Andrew

Badass junkie
Aerosmith
KISS
Motörhead
Slayer
Slash
Stone Temple Pilots
Hatebreed
Killswitch Engage
Bullet for my Valetine(ja ook zij!)
Amon Amarth
Saxon
Steel Panther
Devildriver
Exodus
Devin Townsend

Daarvoor zou ik gaan

Dopezilla

Badass junkie
Nile, Bloodbath, Deicide, Cannibal Corpse, Carcass, The Faceless, My Dying Bride, Behemoth, Sepultura, Obituary, Dark Funeral, Exodus en Hail of Bullets doen het voor mij. :grin:

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Allemaal al gezien zowat op voorgaande edities. Echt afgezaagd. :tearsofjoy:

Nibiru zei:
Tsgh.. Motorhead. Er komen veel muzikalere dingen haha.

Pff. Jij wilt muzikaal, ga dan naar de opera!

Edit: Jammer dat Carcass op zaterdag is. Maar die heb ik ook al gezien in Eindhoven in 2008, dus.. En hoe halen ze het in hun hoofd om Soulfly headliner te maken, boven dingen als Motorhead en Carcass, what the fuck!?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Dingen als the faceless, bloodbath, carcass.

Dat als muzikaal. Motorhead klinkt als poep.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Nile, Bloodbath, Deicide, Cannibal Corpse, Carcass, The Faceless, My Dying Bride, Behemoth, Sepultura, Obituary, Dark Funeral, Exodus en Hail of Bullets doen het voor mij. :grin:

Olle

Jij hebt een goede smaak. Op een paar dingetjes na :P

W.F.L.

Badass junkie
Nibiru zei:
Doen er veel mensen meer dan een biertje en jointje op graspop?

Ik wel.

Maar harddrugs zijn niet courant op graspop (en andere metalconcerten in BE..).

dnb-massive

Experimenterende gebruiker
ik houd het ook wel bij alcohol en wiet

psychedelica op metal festivals is een no go denk ik ( of zijn er mensen die het al geprobeerd hebben ? op de acid moschen :) ).
ik hoop alleen dat het weer wat verbetert tegen vrijdag , er zou wel een graadje of 10 bij mogen

\m/ grz \m/

Nibiru

Bewuste gebruiker
dnb-massive zei:
ik houd het ook wel bij alcohol en wiet

psychedelica op metal festivals is een no go denk ik ( of zijn er mensen die het al geprobeerd hebben ? op de acid moschen :) ).
ik hoop alleen dat het weer wat verbetert tegen vrijdag , er zou wel een graadje of 10 bij mogen

\m/ grz \m/

Ik was op groezrock vorig jaar op acid, de acid maakte alles extra brutal looking en zeer meesleurend.

En ben vorig jaar graspop 3 dagen strak geweest van de pep

Bovenaan