Green Granules

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Weet iemand wat 'Green Granules' zijn, weet wat erin zit of heeft er een ervaring mee? Het wordt op verschillende sites verkocht waaronder ook RC's? :)

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Ok....waarom zouden ze op zo'n rc's site aan bieden? Heb wel gehoord dat er groene balletjes in zitten.... Zou het een soort nickname zijn zoals 'luchtverfrisser' bij methylone en 'Plantenvoeding' bij meph?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha, ja dat ze het rubber noemen maar dat het stiekem geen rubber is.

Ik zie dat het gebruikt wordt om kunststof voetbalvelden te maken. Lekker die velden eten! :grin:

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Hhahahaha :grin: Heb naar die site gemaild en kreeg als antwoord ;Ik weet niet precies wat erin zit...maar sommige noemen het swirls....
Naar aanleiding van wat ik over 'groene swirls' lees moet er meph in zitten...? :)

Timaeus

Newbie
Had zo'n zakje op lakedance naar binnen gegooit, leuk effect.
Wist niet wat het deed, en het smaakt vreselijk. Je gaat er overigens ook van knagen, behalve dat voelt het best goed. Ik ben nogal een tank wat betreft mijn lichamelijke weerbaarheid tegen vrijwel alle drugs, dus het is te adviseren een half zakje te nemen, geloof dat dat 200mg is.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Niet erg slim om zomaar iets naar binnen te werken zonder te weten war het is...maar het is zo te horen goed gegaan! Had je ook het idee dat er Mephedrone in zat....? :)

Timaeus

Newbie
Dat gevoel had ik inderdaad ook ja, had er wel enig idee van wat het deed, maar niet exact.
Het effect was wel leuk, maar ik denk wel dat er voor dat geld betere dingen te krijgen zijn.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
http://www.alibaba.com/showroom/epdm-green-granule.html

Ethylene Propylene Diene Monomer

Rubber.

Als dat het is wat erin zit dan doet me het effect sterk denken aan Mephdrone.

Ik heb 200mg. groene balletjes fijn gestampt en de helft via de neus naar binnengewerkt...verhoogde hartslag, euforisch, actief :)

Wel apart zo'n groene lijn :grin:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ik heb een sample van SA met 4P granules. Iemand ervaring mee? Wat is een normale orale dosis?

Bovenaan