Ground Zero - 3 Juli

Lauu

Badass junkie
3Juli 2010
Recreatie plas, Bussloo

Tickets: 45,-

Line Up:

Headquarters(Multistyle)

Paul Elstak
Zany
Showtek
Dreamteam
Lady Dana
Bodylotion
Miss Djax
Human Resource
Rude Awakening
Organ Donors
Adam Lab4
Proteus
Quadrophonia
MC: Da Silva
MC: Apster

Defense Department(Hardstyle)

Francesco Zeta
Activator
Vortex
Josh & Wesz
Avio(Live)
Dj Thera
2-sidez(Live)
Dozer
D'stylerz
MC: Rems
MC: Nols

Disinfected Forest(Early Hardstyle)

Kai Tracid
Gizmo
Luna
Scot Project
Jimmy the Sound
Russen Mafia
Gary D
MC: M-Shane

Containment Zone(Hardcore)

Delta 9
Enzyme X
Ruffneck
JDA
Tieum
D-Passion
The Wishmaster
Radium
Megashira
Rotterdam Terror Corps
Catscan
Miss Twilight
The Antidote
Cik
Pullstar
MC: Axys
MC: Da Hustla

Research Department(Early Rave)

Dano
Buzz Fuzz
Tellurian
Chosen Few
Forze Dj Team
System 3(Live)
Dr Macabre(Live)
Franky Jones
Speedloader
Placid K
Waxweazle
Manu Le Malin
Laurent Ho
MC: D
MC: Trigga

Exiled Beach(Industrial)

E-noid
The Outside Agency
Petrochemical
Matt Green
The Illuminati
Dj Randy
Cut a Kaos
Mental Wreckage(Live)
IOM Factory
Kill em All
Fight

Threatment Centre(Terror/Frenchcore)

The Sickest Squad(Live)
The Speedfreak
Comprex
Frazzbass
Noizefucker
Noisekick
Sonam
Para-noid
X & Trick(Live)
Crazy2nr
Glurff

Patrol Boat(Oldschool)

Yves de ruyter
Jaydee
Ricky Da Dragon
Miss Monica
Dj Rob & MC Joe
JP
Bonzai Classics(Live)
Champ e On
AK47
Dj Martin
MC: Twennie Cashley

Carefree zone(Bonfire)

Spider Willem
Funk Village
Raul Muniz
Mr Joey
Starbanger
XO
Dj Riddles
Baba
MC: Beer

Elohtibbar

Badass junkie
Die line up had ik al gezien, echt goddelijk... Altijd vernieuwend bij Ground Zero! :) En het enige festival in zijn soort dat 's nachts wordt gehouden, dat lijkt me ook wel een toevoeging.

knolselderij

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
misschien als ik een kaartje krijg maar voor deze line up ga ik echt niet betalen

je moet niet teveel aan n line-up vasthouden, tis echt niet opeens minder vet omdat er n andere namen staan

OT zowieso ben ik er bij

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Echt jammer dat er geen goa tent is had graag lekker op de acid een naggie doorgegaan
moet het maar doen met lekkere terror en hardcore

mensen meschien een idee om een meting te organiceren beetje drugs ruilen enzow :grin:

Lauu

Badass junkie
Ook jammer dat er geen acid zelf is op GZ :( Maarja er is genoeg Early Hardcore, Early Hardstyle en dikke Frenchcore :rock:

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk dat ik vooral in de industrial en frenchcore/terror area te vinden zal zijn. Maar mocht je me daar treffen mag je me gerust introduceren aan wat goede hardstyle, Lauu. :P

Olle

Lauu

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ik denk dat ik vooral in de industrial en frenchcore/terror area te vinden zal zijn. Maar mocht je me daar treffen mag je me gerust introduceren aan wat goede hardstyle, Lauu. :P

Daar ga je niks aan vinden denk ik, sinds ik alleen nog Early Hardstyle luister qua hardstyle en het BPM ligt echt zwaar laag (140bpm) maarjawe meeten wel bij The Sickest Squad en The Speedfreak @ Terror Area voor wat Frenchcore...Misschien sleep ik je ff mee naar de Early Hardcore voor Tellurian van Cenobite Records voor wat dikke Acidcore :grin:

Hellraiser_[NL] zei:
2 jaar geleden was enige wat ik daar kon krijgen lsd :tongueout:

Ik bedoel dus de muziek acid....die 2 jaar geleden heerlijk aanwezig was :)

Dopezilla

Badass junkie
Lauu zei:
Daar ga je niks aan vinden denk ik, sinds ik alleen nog Early Hardstyle luister qua hardstyle en het BPM ligt echt zwaar laag (140bpm)
Laat maar hangen ja. Daar kan ik niet op losgaan. :P

Als Tellurian net zo vuig en lomp is als Arjuna ga ik dat wel leuk vinden, though. :grin:

Olle

Lauu

Badass junkie
Dopezilla zei:
Zal ik voor de gelegenheid meteen maar een aussie bestellen? :P

Olle

Of een zelf maken, een kangaroo vangen en krimpen, daarna op je trainingjasje plakken. je weet toch.

KlapKaak

Newbie
Kaartje zal ik bestellen over 1 maand :)

Vorig jaar kon ik hier niet heen maar dit jaar zal ik er zeker weer bij zijn in me aussie zoals altijd :rock:

Skippy

Wijs gebruiker
Dat is nou de grap , er zijn al heel veel bekende dj's , het is gewoon elk jaar weer een stukje uitgebreid, wat ik goed vind aan dat feest, in tegenstelling tot Defqon , die naar mijn mening nooooit verbeteringen heeft.

SperSIZEboon

Badass junkie
Skippy zei:
Dat is nou de grap , er zijn al heel veel bekende dj's , het is gewoon elk jaar weer een stukje uitgebreid, wat ik goed vind aan dat feest, in tegenstelling tot Defqon , die naar mijn mening nooooit verbeteringen heeft.
omdat q-dance weet dat Defqon toch wel uitverkocht gaat...

Skippy

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Skippy zei:

Ja, maar neem nou Awakenings, is ook altijd uitverkocht maar op 1 of andere manier wel altijd perfect, dan heeft het een beetje met de organisatie te maken vind ik :confused:

SperSIZEboon

Badass junkie
Skippy zei:
SperSIZEboon zei:
Skippy zei:

Ja, maar neem nou Awakenings, is ook altijd uitverkocht maar op 1 of andere manier wel altijd perfect, dan heeft het een beetje met de organisatie te maken vind ik :confused:
sommige organisaties doen het voor de mensen, sommige voor het geld...

Bovenaan