• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Halve portie mexicaans. Goddelijk!

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Mijn derde, en tot nu toe mooiste psilocybine trip.

De consumpties voor ons twee waren:

Één portie mexicaanse verse paddo’s, Cola, chips, pure chocola, jus d’orange, één gram wiet en een pooltafel, een filmcamera, de playstation 2 en films ter beschikking.

Deze trip heb ik 3 weken geleden gemaakt. Ik liep al maanden te twijfelen om het weer te gaan doen, maar uiteindelijk kwam het ervan. Bijna alle tripreports gelezen in de maanden sinds ik hier lid was, en veel kennis opgedaan.

Voor mijn werk begon op die vrijdag, om 0630, had ik opeens besloten om het te gaan doen. Na mijn werk in centrum Amsterdam, rond 1630, ging ik naar een smartshop in de buurt. Op advies van de verkoper de lichte mexicaanse soort genomen, en voor twee man één portie. De verkoper twijfelde wel of dat genoeg was, maar ik koos toch voor een enkele portie. Naar huis gefietst en onderweg alle andere spulletjes gehaald. Spaghetti gegeten: Ik had de hele dag gewerkt en wilde echt iets op mijn maag hebben. Na een beetje gegeten te hebben, en wat tijd doorgebracht te hebben met het huishouden, en mijn partner, ging ik naar de triplocatie: het huis van mijn beste vriend. Ik kom er al 7,5 jaar, dus het is een zeer vertrouwde omgeving. Hij heeft een pooltafel, dat is erg vet. We spelen vaak erop. Ik kwam bij hem aan om 2000.

Na wat gepraat te hebben over onze bezigheden begon het te kriebelen, en rond 2130 begon ik de verse paddo’s fijn te hakken. Het was zijn eerste keer, en hij had gemengde gevoelens, maar we hadden er zowiezo zin in!!! Vanaf dit punt hebben we veel momenten van de trip gefilmd. Het waren 4 grote en een klein paddestoeltje, ik verdeelde de porties in elke 2 grote paddestoel, en dat kleintje door de helft. Het leek een hele berg, en we mengden het in champignonsmaak cup a soup. Met het soepje gingen we naar de woonkamer, waar alles op tafel stond. We filmden onszelf terwijl we de soep dronken, en vertelde de camera hoe we dachten dat dit normale soepje, wat zo normaal smaakte echt GEEN effect zou hebben. Ik kon echt niet geloven dat ik ervan zou gaan trippen. (ik proefde amper de paddostukken)

Na 10 minuten begonnen de effecten. Vreemd genoeg leek het in die 10 minuten terwijl ik nog nuchter was als een veel langere tijd. Toen ik mij vrij duizelig en zwaar begon te voelen, en mijn tripmaatje ook, zag ik dat het AL na 10 min ging werken, dat leek alleen niet zo. Veel langer. Vaag.

Tussen de eerste 10 en 30 minuten kreeg ik een erge misselijkheid. Ik was ook heel impulsief en wilde de hele tijd vertellen wat ik voelde. Zo erg, dat mijn maat mij tot rust maande. Ik hoorde mijzelf geanimeerd praten, maar begreep steeds minder van wat ik zei, en werd steeds misselijker daardoor. Al zittend in de sofa kon ik na 15 minuten maar één ding doen: Naar achteren leunen en wegstromen met die vette bodyload. Ik liet mij zelfs op de grond vallen, en heb daar liggen duizelen. Ik voelde dat mijn maat een kussen naar me toe gooide en ik dacht nog: Waarom gooi je met kussens naar me? Plots begreep ik het, hij gooide een kussen om onder mijn hoofd te leggen, ik lag immers op de houten vloer. Hij mompelde nog: Sorry dat ik geen twee banken heb... (wat voor een trippende uitspraak is dat?? :grin::grin::grin:)

We dronken nog water, maar dat maakte ons nóg misselijker. Ik voelde die misselijkheid wel, maar vocht er niet tegen. Ik wist, dat het erbij kon horen, en vertrouwde erop dat het goed kwam. Ik moest nog wat drinken. Er stond cola op tafel. Cola? Verzwakt dat mijn trip? Ik wil niets wat mijn trip verzwakt dacht ik nog. Dus ik opstaan en naar het bureau, om een bericht te typen op dit forum met de vraag over de cola.

Ik merkte bij het opstaan dat het zeezieke gevoel weg was, en ik voelde mijn bovenlichaam nog maar heel zwak, het leek op een verdoving. Zodra ik achter het beeldscherm zat werd ik weer duizelig. Ik wilde gewoon een bericht typen, maar het toetsenbord was HEEL ingewikkeld, en groot. Het beeldscherm was heel vel en ik werd er duizelig van. De trip was nu ongeveer 20 min bezig. Dit is het bericht wat ik plaatste:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6097

Vanaf dit punt begon ik zeer leuke illusies te zien.

Ik zag letters en cijfers opeens groter en kleiner worden. Ik zag de posters golven aan de muur, alsof er een zucht wind van onder kwam. Ik zag een stapel enveloppen bewegen als of een lentebries erlangs streek. De lamp, dat een bol is, bewoog als een slinger van een klok heen en weer. Ik had een moment van 5 minuten dat ik sprakeloos was, want ALLES BEWOOG. En ik vond het fantastisch. Ook interessant, en het was allemaal begeleid door dat ongelooooovelijk blije gevoel. Zo fijn, voelde ik me. Ergens was die misselijkheid nog aanwezig, maar die was bezig voorgoed te verdwijnen. Om plaats te maken voor totale euforie! Dit is allemaal binnen de eerste 30, 45 minuten.

Ik stond op, mijn maat ook. We vonden het opeens heel grappig om te lopen, en door het huis te bewegen. Alles leek nieuw, en warm van kleur. Na 30 min voelde ik mij nog redelijk zeeziek, maar het zware gevoel werd steeds minder. Waar het heenging, dat kon ik niet raden. We spacede nog wat rond, vertellend in de camera dat het VET KNETTER voelde, maar geheel anders! Het echte trippen begon nu. Ik liep naar de badkamer, en ik wilde daar in mijn telefoon een filmpje opnemen van mezelf over hoe ik mij voelde. Ik keek in de spiegel, en door mijn beeldschermpje, maar ik snapte dat niet. Hoe ik tóch dat filmpje heb weten op te nemen is mij een raadsel. Ik kon later mijn telefoon amper bedienen. Ik stond mijzelf te filmen in de spiegel, wilde een verhaal gaan vertellen, maar er kwamen alleen maar zuchten en lachbuitjes van euforie, en geluk. Blijdschap. Ik voelde mij toen echt heerlijk. Maar opeens schrok ik. Dat voelde ik in mijn maag, echt zo’n kramp, kort. Ik schrok, want ik was alleen: ik moest terug! Snel de huiskamer in. Ik liep voor het eerst deze huiskamer in. Ik kwam er al 7,5 jaar, maar deze huiskamer was echt ongelovelijk! Alle lichten versmolten in elkaar, en alles was gewoon zooo chil! En toen keek ik naar buiten. Wat ik toen zag vergeet ik nooit.

Ik keek naar buiten, mijn maat woont op drie hoog, uitkijkend over een brede weg en een nog breder plein. We kunnen wel 600 meter ver kijken. Maar ik zag geen diepte meer! Het leek een plaat. Absurd, hoe dat eruitzag. Ik kon het bijna aanraken. Die twee wegen die elkaar kruisden, het leken net twee tekeningen, boven elkaar gelegen. En al die straatlichten! Wel 100 lantaarns konden we zien, en normaal let ik daar niet op, maar ik zag nu hoe MOOI dat is! Ik kan niet beschrijven hoe mooi ik het vond, en die diepte die afwezig was, was echt bizar om te zien. Ik vond het vet bijzonder, en stond lang te staren. Maar ik schreeuwde het ook uit, zo van: MOET JE KIJKEN WAAAAAH

Ik was vet druk, schreeuwen zo van: WAAH CHECK DIT, of WHAT THE FUCK?? We hebben ook echt zoveel lachkicks gehad dat ik het niet meer kan herinneren!

Vanaf dit punt voelde ik eigenlijk alleen nog maar een heerlijke euforie, een die ik nog nooit heb gevoeld. Bijna goddelijk.

Als mensen die in god geloven voelen wat ik toen voelde, zou ik nu in god gaan geloven.

We probeerden 1 potje pool, waar we erg goed in zijn. Maar niet één potje hebben we gespeeld. Mijn tripmaat vond REGELS opeens irritant. Hij pakte een bal op en keek ernaar, bewonderde de bal. En alle ballen. En die pooltafel, dat blauwe laken. Dat laken was echt moooi :grin: En het laken bewoog naar binnen, alsof het vloeibaar was. We filmde bijna alles, ook hoe we lagen te spacen op die pooltafel, terwijl we gewoon een potje wilde spelen. Ik denk dat het nu twee uur bezig was, maar het leek véél langer. Ik heb even gedacht: hoe lang zijn we bezig? En bewust niet gekeken, om de spanning en het mysterie erin te houden. Ik dacht ook dat ik mij zo fijn voelde dat het nooit op moest houden. Wanneer dat was wist ik ook niet goed.

Hierna kwam ik er opeens achter dat ik op de grond lag. Niet uit duizeligheid of misselijkheid. Gewoon van geluk! Ik keek naar alle lampen, het plafond, de posters en de radiator straalde zijn warmte zachtjes langs de rechterkant van mijn gezicht. De muziek kon ik voelen! Golven van intense euforie stroomden in overeenstemming met de tonen van de muziek door me heen. Ogen dicht, en opgaan in de muziek. Vette spacemuziek, namelijk van de film Blade Runner! Erg vette trip muziek, echt aan te raden. Ik heb echt wel uren op de grond gelegen, zo leek het, maar het bleek maar een half uur. Of zelfs 15 minuten. Mijn tijdsherinnering wordt steeds vager naarmate het eind van de trip nadert.

Ik heb nog een hele tijd naar buiten gekeken en genoten van het uitzicht. Dat was nu opeens het huizenblok aan de overkant. Dat leek te ademen, het hele blok, en het leek vlakbij, en weer ver weg. Het maakte niet uit waar het op leek, ik werd er toen heel blij van. Dat bericht van die cola had ik wel geplaatst, (het leek eeuwen geleden) maar uiteindelijk heb ik niet eens dat ene blikje op gekregen, ik nam af en toe een nipje, en dat was HEERLIJK. Roken was echt HEERLIJK. Die sigaret voelde heel lekker aan, heel zacht, al bewoog hij soms. (echt, hij bewoog in mijn hand lol :tearsofjoy:) de sigaret had een vette gloeikop, die was ook heel mooi. God wat vond ik alles mooi zeg.

We hebben voor mijn gevoel UREN gepraat over onze gevoelens, en UREN genoten van al onze indrukken en ideeën. We zijn nog half gehypnotiseerd door een bizarre film op tv, waar we ons echt uit moesten trekken.

En opeens?

KNAL. Weg.

Natuurlijk bleven we wel natrippen, met onze gesprekken over de tijdskronkel, want alle gebeurtenissen leken heel VER weg, zelfs als gisteren. Maar die super euforie was opeens kwijt, na ik denk 3,5 uur. :cry: Ik voelde mij natuurlijk vet chill en vrolijk, maar dat gevoel, dat GEVOEL. Dat was weg... :cry: De visuals, vrij lichte illusies, waren denk ik na 2 uur weg. Ik vond het na afloop erg jammer, en dacht aan de verkoper, die vond dat ik twee porties moest halen. Ik wilde erg graag bijpakken, dat gevoel terugkrijgen. Ik weet niet eens of dat zo werkt. Heb nog nooit bijgepakt met paddos.

Wel, rond 0130 was alles dus weer over, en toen begonnen we sticks te draaien. Dat doen we bijna nooit meer, dus dat was heel erg lekker, maar ook hééél loooom. De paddotrip hield er mee op, maar er was even een spacy overgang van uit-trippen naar stoned worden. Met die weed hebben we nog echt vet onredelijke lachkicks gekregen! Tot janken van het lachen bij mij. Ik at soms de hele bank op van het lachen zeg maar :grin::grin:

De hele trip heb ik gepraat met mijn tripmaat, al hadden we het eerste uur een kloofje tussen ons. We zaten niet echt op een lijn toen de drug begon in te slaan. Maar dat ging later heel goed, al heeft mijn tripmaat ook wat andere, mindere gevoelens gehad. Ik hoop dat hij hier ook een report schrijft, over zijn ervaring. Maar de hele trip wist ik dat ik drugs had genomen, en het kon me geen zak schelen want ik voelde mij zo goddelijk!

Dit was dus een halve portie mexicaanse, de volgende keer neem ik een hele.

Paddo’s zijn echt zo vet!

De dagen erna trouwens wel een mentale kater gehad. Pas de dag daarna besefte ik me hoe DIVINE ik het vond. Ik wilde meteen weer, had echt vette zin. Maar dat werd wel minder na een paar dagen... De volgende trip is denk ik binnen nu en 3 weken! Dan post ik graag weer mijn ervaring! Bedankt voor het lezen.

Groetjes iedereen.

Imke

Badass junkie
Dit is een erg leuk tripreport. :)
Ik heb er echt van genoten om het te lezen.
Je beschrijft het gevoel en de gebeurtenissen erg leuk en gedetailleerd, ik krijg er meer en meer zin in.
Ik kan niet wachten tot de volgende trip van je.

Ooh ja.. kun je de filmpjes niet op het internet plaatsen, ben ik wel benieuwd naar. :P :wave:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Dit is een erg leuk tripreport. :)
Ik heb er echt van genoten om het te lezen.
Je beschrijft het gevoel en de gebeurtenissen erg leuk en gedetailleerd, ik krijg er meer en meer zin in.
Ik kan niet wachten tot de volgende trip van je.

Ooh ja.. kun je de filmpjes niet op het internet plaatsen, ben ik wel benieuwd naar. :P :wave:

Lief van je! Thanx! Ik vond het ook echt heel leuk om het te schrijven. je beleeft het als het ware nog eens :)

Ik heb nog nooit iets op youtube gezet, maar ik zal eens kijken!

Mooi verslag! Ik krijg bijna zin om het weer te doen! Ben een beetje bezorgd omdat het wel heftig is voor je realiteitsbesef. Het kostte mij een paar dagen om me weer normaal te voelen. Alhoewel ik nu nog steeds niet helemaal zeker weet of ik wel weer "normaal" ben. Maar ja in hoeverre weet je dat uberhaubt. De hele ervaring voelt in mijn herinnering als een droom. Maar misschien droom ik nu wel. En was ik toen wakker. Wie zal het zeggen. :confused: Maar mooi verslag! Vette film trouwens Mullholland Drive. (over trippen gesproken! :wink: )

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Aha! Ik zie dat mijn tripmaat zich bij dit forum heeft gevoegd :grin:

Meen je dat serieus? Dat je na 3 weken nóg steeds een naslag hebt van de paddotrip?

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
heerlijke tripreport,
het begint er gewoon weer te kriebelen,
het leest egt lekker weg,
kon ik mijn ervaringen ook maar zo verwoorden :openmouth:
verder ben ik cker benieuwd naar het filmpje,
en ook naar je volgende report,
keep up the good work :grin:

Mindless1985

Badass junkie
Mooi verslag, heel uitgebreid en helder uitgelegd.

Mulholland Drive zei:

Meen je dat serieus? Dat je na 3 weken nóg steeds een naslag hebt van de paddotrip?

Dat is toch wel een teken dat je het niet weer zou moeten doen..

paupie

Bewuste gebruiker
leuk report, goed geschreven :). Peuken roken tijdens je trip is idd vet en ze smaken dan ook gewoonweg romig :tongueout:.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Oeh dat goddelijke, die euforie, dat herken ik. Alleen heb ik er nooit zo'n last van als het weg gaat.

Lekker verslag, mooie trip :)

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Thanx! :tearsofjoy: :smoke:

Dzy zei:
Mooi verslag, heel uitgebreid en helder uitgelegd.

Mulholland Drive zei:

Dat is toch wel een teken dat je het niet weer zou moeten doen..

Ik denk dat ik wat heftig reageerde hierop Dzy. Het was zijn eerste trip, dus ik begrijp wel dat hij zich een paar weken daarna nog bepaalde heftige ervaringen uit zijn trip voor de geest haalt.

Mijn tripmaat en ik zijn vrij dol op filosoferen. Ik ben meer een dilettant op dit vlak, hij is wat meer onderlegd.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Waar blijven de filmpjes nou? :)

Ja, dat kost nog wat tijd :wink:

Al het film materiaal staat op mini dv, en moet naar de pc worden ingeladen. De camera is van mijn tripmaat, en ik zie hem een keer per week.

En we vinden het heftig om zomaar bepaalde dingen op het net te gooien, dus moeten we eerst alles kijken etc. Maar leuk dat je benieuwd naar het materiaal bent :)

WICK zei:
Mooi verslag leest lekker weg .. :wink:

Thanx :grin:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
kaalkopje zei:
mooi verwoord man :)

dit is hoe een trip moet zijn he :)

wanneer ga je weer?

Sja. Ik denk binnen nu en drie weken. Maar het kan ook een paar maanden zijn. :beer: 5 april heb ik een overgangs examen, en daarna ben ik natuurlijk helemaal in een tripstemming! :tearsofjoy:

bRUUT

Newbie
Heeel mooi report, ik herken er veel van.
Ook gevoelens die ik zelf niet kon verwoorden, maar jij kan dat wel :) .
Filmpje wil ik ook zekeer zien.

Bovenaan