Hallo,
Ik ben hier nieuw en heb een vraag over het volgende, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik was vorige week in Amsterdam en heb daar van een Surinamer/Antilliaan in een dronken bui een beetje cocaïne aangenomen. Hij zei althans dat het cocaïne was, maar het zijn echt beton harde brokken. Het was ook niet fijn te prakken.
Ik ben uiteraard (ligt bij mij zelf voor de hand) naar een testcentrum voor drugs geweest en daar hadden ze dat ook nog nooit gezien. Zij hebben het goedje naar het laboratorium gestuurd en ik hoor binnenkort de uitslag.
Ik ben echter wel benieuwd, heeft iemand meer ervaring mee of kan het misschien wat anders zijn?
Groet!
Ik ben hier nieuw en heb een vraag over het volgende, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik was vorige week in Amsterdam en heb daar van een Surinamer/Antilliaan in een dronken bui een beetje cocaïne aangenomen. Hij zei althans dat het cocaïne was, maar het zijn echt beton harde brokken. Het was ook niet fijn te prakken.
Ik ben uiteraard (ligt bij mij zelf voor de hand) naar een testcentrum voor drugs geweest en daar hadden ze dat ook nog nooit gezien. Zij hebben het goedje naar het laboratorium gestuurd en ik hoor binnenkort de uitslag.
Ik ben echter wel benieuwd, heeft iemand meer ervaring mee of kan het misschien wat anders zijn?
Groet!
