Harde brokken cocaine?

bdb12

Newbie
Hallo,

Ik ben hier nieuw en heb een vraag over het volgende, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik was vorige week in Amsterdam en heb daar van een Surinamer/Antilliaan in een dronken bui een beetje cocaïne aangenomen. Hij zei althans dat het cocaïne was, maar het zijn echt beton harde brokken. Het was ook niet fijn te prakken. :grin:

Ik ben uiteraard (ligt bij mij zelf voor de hand) naar een testcentrum voor drugs geweest en daar hadden ze dat ook nog nooit gezien. Zij hebben het goedje naar het laboratorium gestuurd en ik hoor binnenkort de uitslag. :openmouth:

Ik ben echter wel benieuwd, heeft iemand meer ervaring mee of kan het misschien wat anders zijn?

Groet! :rockband:
 

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Heb je niet even geproefd (stukje op de tong)? Coke proef je wel, en als het gewoon stoepkrijt ofzo is dan proef je dat ook wel.
 

4-amx

Newbie
heb ook wel eens dit soort brokken gehad, het was wel gewoon cocaïne maar minder sterk. Ook stolde het nadat ik het fijn had gemaakt bij hogere temperaturen(in me broekzak tijdens het uitgaan) tot een soort glazuur wat nog moeilijk te snuiven was. Nadat ik het in een laatje had laten afkoelen werden het weer brokken. Ben benieuwd naar jouw testresultaten.
 
Bovenaan